yabbadoo Skrevet 15. august #81 Skrevet 15. august (endret) tryggs skrev (På 15.8.2026 den 10.56): Ja, sant. Har sprayet Insektnix i vinduskarmen, satser på at det tar dem hvis det skulle dukke opp flere. Jeg brukte faktisk gaffatape til å identifisere hvor de var, i stedet for feller, sånn at jeg kunne tape inn i lister og i hjørner. Da så jeg også hvilke lister de bevegde seg langs, og stoppet toget, på en måte. Det funket veldig bra, tok mange Endret 20. august av yabbadoo
tryggs Skrevet 17. august #82 Skrevet 17. august yabbadoo skrev (På 15.8.2026 den 19.05): Haha, jeg elsker at jeg har funnet min tvillingsjel i billebekjempelse her. Jeg har gaffatapet sprekker jeg ikke får støvsuget skikkelig i også. Har ikke orket å fuge alle lister pga stort hus, da har jeg heller latt støvsugeren gjøre jobben hyppig. Har blitt stamkunde i nettbutikker som selger insektsnix og tror jeg kan mer om insektsbekjempelse enn de fleste nå 🤣 (du er den første jeg har hørt som er på noen lunde samme nivå) 🤣 vi har en pitteliten frys men alt vi har av tekstiler er enten fryst eller tørketromlet og alle klær som lagres lagres nå i tette oppbevaringsposer. Alt i boden er i tette bokser med insektsnix og cedertrekuler i. Måtte tørke tørkepulver av all julepynten da jeg tok den opp i fjor 🤣 min mann holdt på å bli gal en periode og ungene mine lurte på om vi noen gang ville få det normalt igjen 😬 Samme her, legendarisk nerdenivå på oss her 😂 Så de tidligere innleggene dine her, og tenkte at her må jeg hive meg på! 🤣 Har også fått kommentarer på hvor opphengt jeg har vært i dette, og spesielt det at man kanskje vet for mye for sitt eget beste? Har for øvrig også pløyet gjennom flere insektnix-bokser, som ikke akkurat er billig, så håper virkelig de siste etternølerne blir tatt nå! Har fremdeles sporadiske funn, men alle er døde, heldigvis. Og gud bedre, lei av støvsuging. Men er vel verdt det! 1
Fortunatus Skrevet 2. september #83 Skrevet 2. september Ja, så dere tror insektnix fungerer? Jeg har jo brukt nyguard, men tør ikke bruke den når alle er hjemme for den virker ikke akkurat sunn. Så får ikke brukt den så mye. Da dør de momentant. Har også prøvd å sette opp limfeller, men de tar bare 1-2 stykker.
tryggs Skrevet 2. september #84 Skrevet 2. september Fortunatus skrev (6 timer siden): Ja, så dere tror insektnix fungerer? Jeg har jo brukt nyguard, men tør ikke bruke den når alle er hjemme for den virker ikke akkurat sunn. Så får ikke brukt den så mye. Da dør de momentant. Har også prøvd å sette opp limfeller, men de tar bare 1-2 stykker. Ja, var derfor jeg gikk over til Insektnix, føltes ikke bra å kjøre på med gift. Har også dårlig erfaring med limfeller, brukte heller gaffatape langs lister osv. for å kartlegge. Tror det middelet tok knekken på en del av mine, ja! Det tørker dem ut når de kommer i kontakt med middelet. Anbefaler sprayen, som fester seg litt bedre til underlaget, så blir det ikke så mye pulver overalt. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå