Gå til innhold

Dere som har tatt alle vaksiner, uten bivirkninger..

Gjest Blinkie

Anbefalte innlegg

Gjest Dr.Oetker

Jeg besvimte etter bcg’en, men utover det vet jeg ikke om noen bivirkninger av vaksiner jeg har fått. Har merket etter bcg. Den var vond å ta! 

Har fått første dose av pfiser, litt øm i en dag. 

Men jeg har reagert mye på såkalte vanlige medisiner, til og med allergisk har det vist seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg hadde en reaksjon etter MMR vaksinen. Fikk mange røde prikker, utslett. Trudde selv den gangen at jeg plutselig reagerte på jordbær. Ellers har jeg tatt influensa vaksine hvert år uten bivirkninger. Vaksine mot kororna takket jeg nei til.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bivirkninger fra barnevaksinene.. Ble litt øm i armen av BCG, bare. 

Tok Pfizer for noen uker siden og merket ingenting, ikke stølhet en gang.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, Blinkie said:

Dere som har tatt alle vaksiner fra fødsel, og ikke fått/merket noen bivirkninger. Og nå har dere tatt koronavaksinen. Har dere merket noen bivirkninger? Jeg har selv ikke fått/merket noen bivirkninger av vaksinene jeg har tatt fra fødsel.

Jeg kan ikke huske noen bivirkninger fra noen vaksine jeg har fått. Fikk Moderna i første runde (fortsatt noen uker til neste) og hadde litt øm overarm i et par dager, men det definerer jeg ikke engang som en bivirkning da det var helt trivielt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Visum said:

Da tolker du. Det er ikke det jeg har skrevet. Er det uklart, så bør man spørre og ikke tolke.

Jeg skjønte du ikke mente det jeg,  men skal man følge logikk er det kobling mellom byllene du beskriver og at den ble tatt ut. Det er ingen poeng å skrive det sånn om du ikke kobler de sammen. Da burde du omformulert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hvemsomhelst

Nei, jeg har aldri merket noen problemer. Med koronavaksinen ble armen litt øm, ble trøtt og fikk litt muskelvondt dagen etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 hours ago, NorthernLight said:

Men jeg regner med at du vet at det ikke er en selvfølge at en som får mye bivirkninger får mer antistoffer enn en som ikke kjenner noe? 

https://theconversation.com/why-some-people-dont-experience-vaccine-side-effects-and-why-its-not-a-problem-159282

Greit å vite, men jeg tenkte mer på sannsynligheten for at legekontoret der jeg tok vaksinen skulle ha surret det til i blandingen eller hva de gjør slik at det jeg fikk kun var saltvann. Dette hadde visst skjedd noen steder både i Norge og Sverige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charlie Amberson skrev (16 minutter siden):

Greit å vite, men jeg tenkte mer på sannsynligheten for at legekontoret der jeg tok vaksinen skulle ha surret det til i blandingen eller hva de gjør slik at det jeg fikk kun var saltvann. Dette hadde visst skjedd noen steder både i Norge og Sverige.

Vi får da håpe det ikke har skjedd. Men du har jo mulighet til å ta en blodprøve hos legen evt for å sjekke om kroppen har bra med antistoffer mot covid-19.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, Saph said:

Kan ikke huske at noen av oss fikk en byll. Tror alle I klassen min bare fikk en stor kvise. Syns jeg husker at vi sto og sammenligner armer, og gjemte oss for de større elevene som skulle slå på armene våre . 😄

Hos oss også i de harde 80-åra. Morsomt for oss guttene å skremme ett og to år yngre jenter med hvor skumle og vonde sprøytene var og hvor tøffe vi da selvfølgelig var fordi vi fikk sprøyten uten å gråte! Hun ene ble senere min kone som ennå ikke har tilgitt meg for dette.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charlie Amberson skrev (2 timer siden):

Hos oss også i de harde 80-åra. Morsomt for oss guttene å skremme ett og to år yngre jenter med hvor skumle og vonde sprøytene var og hvor tøffe vi da selvfølgelig var fordi vi fikk sprøyten uten å gråte! Hun ene ble senere min kone som ennå ikke har tilgitt meg for dette.

🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...