Gjest Blinkie Skrevet 8. juli 2021 #1 Del Skrevet 8. juli 2021 (endret) Dere som har tatt alle vaksiner fra fødsel, og ikke fått/merket noen bivirkninger. Og nå har dere tatt koronavaksinen. Har dere merket noen bivirkninger? Jeg har selv ikke fått/merket noen bivirkninger av vaksinene jeg har tatt fra fødsel. Endret 8. juli 2021 av Gjest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken888 Skrevet 8. juli 2021 #2 Del Skrevet 8. juli 2021 Ingen bivirkninger på barnevaksinene. Enste bivirkningen på coronavaksinen er øm arm og hodepine. Noe som er helt normalt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rååååsa Skrevet 8. juli 2021 #3 Del Skrevet 8. juli 2021 Dose 1: ble litt frosen Dose 2: bittelitt øm i armen. Så ble ganske trøtt i en par uker etterpå. Men det var bare deilig, for da sov jeg så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saph Skrevet 8. juli 2021 #4 Del Skrevet 8. juli 2021 Aldri fått noen bivirkninger. Kanskje litt psykisk skadet av alle skrekkhistoriene vi ble servert om BCG sprøyten på ungdomsskolen. Herregud så redd alle var for den. Den skulle visst være kjempevondt og sprøyta diger, og man ville få en kjempebyll på armen som ville eksplodere med gørr. Ville ikke engang starte på ungdomsskolen i det hele tatt på grunn av tanken på den 😅 men igjen, nei, ingen bivirkninger annet enn ømhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 8. juli 2021 #5 Del Skrevet 8. juli 2021 (endret) Jeg fikk solid vondt i armen av Moderna-vaksinen. Har ikke merket noe annet enn det. Edit: Det må nevnes at jeg sannsynligvis har hatt Covid-19 før, og derfor kanskje fikk en ekstra sterk reaksjon. Endret 8. juli 2021 av T-Rex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 8. juli 2021 #6 Del Skrevet 8. juli 2021 Har aldri merket noe av noen vaksiner. Husker alle fikk "høl" i armen etter BCG-vaksinen, jeg fikk ikke antydning til merke. Eneste jeg merket etter Moderna-vaksinene var litt smerter i armen (og en skikkelig hoven muskel - så ut som en bodybuilder der et par dager), men ikke noe annet. Så jeg er faktisk litt skuffa 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NorthernLight Skrevet 8. juli 2021 #7 Del Skrevet 8. juli 2021 Pfizer vaksinen er den beste vaksinen jeg noen gang har tatt med tanke på bivirkninger. Med andre vaksiner har jeg fått feber og ligget rett ut. Med pfizer så var det såvidt jeg kjente noe i armen. Ble nesten bekymra for at jeg ikke kjente mer😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 8. juli 2021 #8 Del Skrevet 8. juli 2021 Har ikke merket noe til bivirkninger av noen av vaksinene. Har kun tatt dose en av koronavaksinen for et par uker siden og skal ta neste i slutten av måneden. Merket bare at armen var nummen og vond fra jeg tok vaksinen til dagen etterpå, ellers helt i orden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ErGlad Skrevet 8. juli 2021 #9 Del Skrevet 8. juli 2021 Saph skrev (2 timer siden): Aldri fått noen bivirkninger. Kanskje litt psykisk skadet av alle skrekkhistoriene vi ble servert om BCG sprøyten på ungdomsskolen. Herregud så redd alle var for den. Den skulle visst være kjempevondt og sprøyta diger, og man ville få en kjempebyll på armen som ville eksplodere med gørr. Ville ikke engang starte på ungdomsskolen i det hele tatt på grunn av tanken på den 😅 men igjen, nei, ingen bivirkninger annet enn ømhet. Dette er overhode IKKE skrekkhistorie. Det er fakta. I 2009 ble BCG-vaksinen tatt ut av vaksineprogrammet for etnisk norske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mykemule Skrevet 8. juli 2021 #10 Del Skrevet 8. juli 2021 Nå vet jeg ikke om jeg fikk bivirkninger etter vaksinasjon i spebarnsalder, men husker ikke å ha fått noen bivirkninger med unntak av etter koronavaksinene. Lette, forventede bivirkninger (feber etc). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 8. juli 2021 #11 Del Skrevet 8. juli 2021 Eksmannen min tok nettopp dose 2 av Pfizer vaksinen, og kjente ikke noe. Selv tok jeg Moderna vaksinen for noen uker siden og ble dritdårlig dagen etter dose to, med 39 C i feber, og deretter småsjuk i tre-fire dager etterpå. Hvordan jeg har reagert på barnevaksiner husker jeg egentlig ikke. Tok den trippelvaksinen mot kusma, røde hunder og meslinger for 2 år siden (oppfriskning), og da kjente jeg ikke noe etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mykemule Skrevet 8. juli 2021 #12 Del Skrevet 8. juli 2021 Visum skrev (18 minutter siden): Dette er overhode IKKE skrekkhistorie. Det er fakta. I 2009 ble BCG-vaksinen tatt ut av vaksineprogrammet for etnisk norske. Den ble ikke tatt ut av vaksinasjonsprogrammet fordi den var kjempediger og ga eksploderende byll... 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den Sagnomsuste Skrevet 8. juli 2021 #13 Del Skrevet 8. juli 2021 (endret) Aldri fått bivirkninger annet enn typisk "stiv" og øm arm rundt stikkstedet, gjaldt også BCG- vaksinen alle klaget sånn over. Koronavaksinen er intet unntak så langt. Første dose er satt og jeg hadde øm arm i 12 timer. Nå er alt som før 👍 Endret 8. juli 2021 av Den Sagnsomsuste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ErGlad Skrevet 8. juli 2021 #14 Del Skrevet 8. juli 2021 mykemule skrev (Akkurat nå): Den ble ikke tatt ut av vaksinasjonsprogrammet fordi den var kjempediger og ga eksploderende byll... Hvor leser du at jeg har sagt det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saph Skrevet 8. juli 2021 #15 Del Skrevet 8. juli 2021 Visum skrev (18 minutter siden): Dette er overhode IKKE skrekkhistorie. Det er fakta. I 2009 ble BCG-vaksinen tatt ut av vaksineprogrammet for etnisk norske. Sprøyta var ikke diger, nåla var ikke tjukk, man fikk ikke en diger byll som eksploderte og sprutet gørr. Hvis det er din opplevelse så bør du klage. Da må du ha fått en eller annen hestevaksine fra en veterinær. Det var en helt vanlig vaksine 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 8. juli 2021 #16 Del Skrevet 8. juli 2021 2 hours ago, Saph said: Aldri fått noen bivirkninger. Kanskje litt psykisk skadet av alle skrekkhistoriene vi ble servert om BCG sprøyten på ungdomsskolen. Herregud så redd alle var for den. Den skulle visst være kjempevondt og sprøyta diger, og man ville få en kjempebyll på armen som ville eksplodere med gørr. Ville ikke engang starte på ungdomsskolen i det hele tatt på grunn av tanken på den 😅 men igjen, nei, ingen bivirkninger annet enn ømhet. Sprøyta VAR diger, men det gjorde jo ikke spesielt vondt å ta vaksinen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ErGlad Skrevet 8. juli 2021 #17 Del Skrevet 8. juli 2021 Saph skrev (1 minutt siden): Sprøyta var ikke diger, nåla var ikke tjukk, man fikk ikke en diger byll som eksploderte og sprutet gørr. Hvis det er din opplevelse så bør du klage. Da må du ha fått en eller annen hestevaksine fra en veterinær. Det var en helt vanlig vaksine 😂 Du har rett, men skrekkhistorie er å overdrive veldig. Den var uten tvil den vondste vaksinen i vaksineprogrammet for barn. At ungdommen gruet seg til vaksinen skulle bare mangle, særlig om du har sprøyteskrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotlefia Skrevet 8. juli 2021 #18 Del Skrevet 8. juli 2021 (endret) Saph skrev (På 8.7.2021 den 18.03): Sprøyta var ikke diger, nåla var ikke tjukk, man fikk ikke en diger byll som eksploderte og sprutet gørr. Hvis det er din opplevelse så bør du klage. Da må du ha fått en eller annen hestevaksine fra en veterinær. Det var en helt vanlig vaksine 😂 Jeg fikk en diger byll med grønn guffe etter BCG-vaksinen. Gikk hull på byllen når jeg var i dusjen, kjempeekkel opplevelse, men godt jeg var i dusjen😅. Flere andre klassekamerater fikk også byll etter vaksinen, så jo, det stemmer! Hvor stor sprøyten var husker jeg ikke, ikke at den var vond heller. Endret 24. august 2021 av Rotlefia Skriveleif 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 8. juli 2021 #19 Del Skrevet 8. juli 2021 Just now, Rotlefia said: Jeg fikk en diger byll med grønn guffe inni etter BCG-vaksinen. Gikk hål på byllen når jeg var i dusjen, kjempeekkel opplevelse, men godt jeg var i dusjen😅. Flere andre klassekamerater som også fikk byll etter vaksinen, så jo, det stemmer! Hvor stor sprøyten var husker jeg ikke, ikke at den var vond heller. Ja, vi gamlinger har BCG-arr på skulderen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den Sagnomsuste Skrevet 8. juli 2021 #20 Del Skrevet 8. juli 2021 T-Rex skrev (4 minutter siden): Ja, vi gamlinger har BCG-arr på skulderen. Vi er de kule 😎 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg