AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #1 Del Skrevet 8. juli 2021 Er det flere som har slitt med hodepine etter vaksinering med Pfizer? Tidligere har jeg hatt hodepine maks to ganger i året i forbindelse med forkjølelse, ofte kunne det gå et par år mellom hver gang jeg hadde vondt i hodet og jeg trengte ikke Paracet, men etter at jeg fikk vaksine i januar-februar (intervallet var da på 3 uker, litt vanskelig for meg å si om det begynte etter dose 1 eller 2) har jeg hatt hodepine daglig. Ofte flere runder per dag, og såpass vondt at jeg gjerne skulle tatt en Paracet. Angrer så utrolig mye på at jeg tok vaksinen, uerfregigerg. Anonymkode: 2e6e5...bc2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #2 Del Skrevet 8. juli 2021 Nei. Anonymkode: 48a4a...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #3 Del Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er det flere som har slitt med hodepine etter vaksinering med Pfizer? Tidligere har jeg hatt hodepine maks to ganger i året i forbindelse med forkjølelse, ofte kunne det gå et par år mellom hver gang jeg hadde vondt i hodet og jeg trengte ikke Paracet, men etter at jeg fikk vaksine i januar-februar (intervallet var da på 3 uker, litt vanskelig for meg å si om det begynte etter dose 1 eller 2) har jeg hatt hodepine daglig. Ofte flere runder per dag, og såpass vondt at jeg gjerne skulle tatt en Paracet. Angrer så utrolig mye på at jeg tok vaksinen, uerfregigerg. Anonymkode: 2e6e5...bc2 Høres vondt og slitsomt ut å ha hodepine hver dag. Synes du burde snakke med legen din. Anonymkode: f75e0...1ac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #4 Del Skrevet 8. juli 2021 Kontakt legen og hør. Det trenger ikke å ha sammenheng med vaksinen. Klarer Paracet å ta hodepinen? Min hodepine fungerer ikke noe på, snart 7 år 😩 Anonymkode: f0251...dfc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevala Skrevet 9. juli 2021 #5 Del Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Min hodepine fungerer ikke noe på, snart 7 år 😩 Hei! Hva har du prøvd for å stanse hodepinen? Har du fått diagnose? https://hodepinenorge.no/test-om-hodepinen-din-kan-vaere-migrene/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meercy Skrevet 9. september 2021 #6 Del Skrevet 9. september 2021 Jeg har samme problemet. Tok dose 2 av Pfizer for ca. 3 uker siden og nå de siste 4 dagene har jeg hatt vondt i hodet. Har følt som migrene, så har jeg tatt migrenetablett uten at det virker.. Jeg vet ikke om det skyldes av vaksina, men jeg vil tro det siden jeg har ikke noen andre tanker om hva det kan komme av. Pleier ikke å ha vont i hodet så ofte.. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, må evt. dra til legen og høre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #7 Del Skrevet 9. september 2021 Ja, jeg har slitt med hodepine, spesielt om morgenen, i tre uker nå. I følge min lege skyldes dette vaksinen (pfizer x 2). Anonymkode: ecd46...968 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #8 Del Skrevet 9. september 2021 Dette gjør meg, dessverre kanskje, tryggere i valget mitt om å ikke ta vaksinen. Jeg vingler fælt, og har vel egentlig bestemt meg for å ta den, men nå er jeg på å ikke ta den igjen. Jeg har daglig hodepine som ikke stagges av noe som helst, i tillegg til migrene. Jeg orker rett og slett ikke en forverring av noen av delene. Skulle jeg få hodepine av covid så får det heller være, det har jeg i så fall ikke oppsøkt selv og fått frivillig. Anonymkode: 336f4...4a6 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapree Skrevet 10. september 2021 #9 Del Skrevet 10. september 2021 Ja, har små hodepine press innimellom, den er heldigvis ikke så voldsom. Den andre bivirkningen jeg fikk er parestesi. Tar ikke flere doser enn den ene. Er over en måned siden jeg fikk dosen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 12. september 2021 #10 Del Skrevet 12. september 2021 Jeg tror jeg hadde det etter første dose pfizer vondt i hodet 24/7 i 4-5 uker ingen Paracet eller Ibux hjalp. Dro til legen etter 4-5 uker og skulle skrive en hodepine dagbok i 14 dager. 2 dager etterpå var det som knips med fingrene så var det borte. Dose 2 merket jeg ingenting og har nesten ikke hatt hodepine etter det. Så kom til konklusjon at det måtte være vaksina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LastSummer Skrevet 12. september 2021 #11 Del Skrevet 12. september 2021 Til vanlig har jeg vondt i hodet én gang annethvert år. Tok Moderna som dose 2 for 2 uker siden, og har hatt vondt i hodet hver dag siden... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Swoosh Skrevet 5. februar 2022 #12 Del Skrevet 5. februar 2022 Andre som har slitt med hodepine eller andre merkelige plager etter vaksine? (eller som værtfall ikke fantes sted før vaksinering) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ryddeguri Skrevet 6. februar 2022 #13 Del Skrevet 6. februar 2022 Hadde hodepine hver dag i ca en uke etter hver av vaksinedosene med pfizer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevala Skrevet 13. februar 2022 #14 Del Skrevet 13. februar 2022 Nå er det startet opp et studie av hodepine etter Covid-vaksine: https://oslo-universitetssykehus.no/kliniske-studier/nyoppstatt-komplisert-hodepine-etter-covid-19-vaksine-covaxhead 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucythecat Skrevet 13. februar 2022 #15 Del Skrevet 13. februar 2022 Hadde hodepine i over 4 måneder etter pfizer. Nå er jeg på tredje uke med hodepine etter korona. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest endagomgangen Skrevet 13. februar 2022 #16 Del Skrevet 13. februar 2022 Hatt hodepine hver dag siden jeg tok 3dje vaksinen i midten av januar. Begynner å roe seg nå, ikke så intens som første 14 dagene. (pfizer, moderna, pfizer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorTil2 Skrevet 13. februar 2022 #17 Del Skrevet 13. februar 2022 Opplevde kraftig økning av migrene etter vaksinering med pfizer. Tok dose 2 i august, og det har gradvis blitt bedre. Nå er nede på det som er "normalen" for meg, dvs 2 - 3 anfall i måneden. Siden reglene endres hele tiden, tenker jeg å vente lengst mulig med dose 3, og heller se hva som gjelder når jeg nærmer meg 270 dager siden dose 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg