AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #1 Del Skrevet 8. juli 2021 Hei. Har nylig begynt med el tester og er på tur ut av den 4pp og inn i den 5. Får positive el tester rundt samme tid hver mnd og syklus på 35-38 dager. Mensen kommer hver mnd, kan variere litt på 3 dager men stortsett 36 dager. Kan man ha så «regelmessig» syklus og peak hver mnd uten eggløsning? Har bestilt termometer for å teste Anonymkode: f0ad7...96f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 8. juli 2021 #2 Del Skrevet 8. juli 2021 Alt går nok an, men det hører til sjeldenhetene med slike unntak. Det høres helt klart ut som du har eggløsning jevnlig. Blir greit med temping fremover, da får man en god bekreftelse som hjelper på. Det er dessverre mange som må vente flere måneder før man får den flaksen på de 20% man trenger på at egget blir befruktet - men håper du slipper å vente så mye lenger nå. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattlerke Skrevet 8. juli 2021 #3 Del Skrevet 8. juli 2021 Jeg hadde mensen hver måned med syklus på +/- 30 dager. Prøvde i 1 år å bli gravid uten hell. Gikk til legen og da viste det seg via blodprøver at jeg ikke hadde eggløsning. Ble da henvist til gyn og fikk eggløsnings tabletter. Ble gravid på runde to med tabletter 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #4 Del Skrevet 9. juli 2021 Nattlerke skrev (19 timer siden): Jeg hadde mensen hver måned med syklus på +/- 30 dager. Prøvde i 1 år å bli gravid uten hell. Gikk til legen og da viste det seg via blodprøver at jeg ikke hadde eggløsning. Ble da henvist til gyn og fikk eggløsnings tabletter. Ble gravid på runde to med tabletter 😊 Tok du eggløsningstester og fikk positive? Hadde du noen form for tegn på el som fikk deg til å tro at du hadde eggløsning når du ikke hadde det?😊 Så bra det gikk fort etter tabeletter❤️ Anonymkode: f0ad7...96f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattlerke Skrevet 9. juli 2021 #5 Del Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tok du eggløsningstester og fikk positive? Hadde du noen form for tegn på el som fikk deg til å tro at du hadde eggløsning når du ikke hadde det?😊 Så bra det gikk fort etter tabeletter❤️ Jeg hadde symptomer som stikninger i eggstokk og el slim husker jeg. Tok noen eggløsningstester innimellom som jeg tolket som positive. Jeg gikk til privat gyn.undersøkelse før jeg tok kontakt med fastlegen. Den private gynekologen mente alt så bra ut og jeg hadde jo regelmessig syklus, så detta skulle gå fint. Men som jeg skrev i første innlegg så viste jo blodprøvene noe annet... veldig glad det gikk så fort med tabletter, ikke bare bare å være prøvere altså 😅❤ Håper det ordner seg for deg også! ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 9. juli 2021 #6 Del Skrevet 9. juli 2021 Du kan starte å tempe også, men tror absolutt du har eggløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #7 Del Skrevet 11. juli 2021 Nattlerke skrev (På 8.7.2021 den 19.30): Jeg hadde mensen hver måned med syklus på +/- 30 dager. Prøvde i 1 år å bli gravid uten hell. Gikk til legen og da viste det seg via blodprøver at jeg ikke hadde eggløsning. Ble da henvist til gyn og fikk eggløsnings tabletter. Ble gravid på runde to med tabletter 😊 Hva slags blodprøver tok du da? Og hva slags tabletter fikk du?😊 Anonymkode: b51c5...0aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattlerke Skrevet 11. juli 2021 #8 Del Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva slags blodprøver tok du da? Og hva slags tabletter fikk du?😊 Anonymkode: b51c5...0aa Jeg tok blodprøver visse dager i syklus så dem kunne se om eggløsning hadde skjedd eller ikke. Fikk beskjed av legen om å komme inn da jeg var "der og der" i syklus 😅 tok to prøver på en syklus. Jeg fikk metformin og Clomid med førstemann, og metformin og femar med andremann 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå