AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #1 Del Skrevet 7. juli 2021 For viderekommende prøvere: noen som har åpnet en CB digital tidligtest og sett på stripene inni? Anonymkode: dea6a...736 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #2 Del Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): For viderekommende prøvere: noen som har åpnet en CB digital tidligtest og sett på stripene inni? Anonymkode: dea6a...736 Mange ganger 😛 Driver å sammenligner. Men har funnet ut for meg gir det bare mer bekymring enn glede Anonymkode: a5825...0c2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #3 Del Skrevet 8. juli 2021 Gjorde det hver gang. Det gir jo ikke helt riktig resultat, men his meg fikk jeg en pekepinn. Tok veeeldig mange over en periode på 3 uker forrige graviditet, nesten daglig. Så at det nesten ikke ble noen økning på dem, og prøvde å berolige meg selv med at det sikkert var ulik fargekonsentrasjon osv. I uke 8 tok jeg tidlig ultralyd, da jeg ikke likte stigningen. Fikk bekreftet MA. Den graviditeten her så stoppet jeg etter noen få tester, orket ikke bekymringen. Men så tydelig at teststripene steg. Anonymkode: e1533...ee5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #4 Del Skrevet 8. juli 2021 TS her. Jeg har samme erfaring med MA og teststyrke som deg som svarte sist. Har selvfølgelig gjort tabben å begynne og teste for tidlig denne gangen. Tok en digital i går som kom ut negativ, men jeg føler meg veldig gravid selv om jeg fremdeles har fem-seks dager igjen til IKM 🙈 Men jeg synes at stripene inni ser ut til at testen er like ved å bli positiv? Legger ved bilde, og bilde av en test jeg tok i dag (ikke morgenurin) hvor jeg synes å skimte en strek? Anonymkode: dea6a...736 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #5 Del Skrevet 8. juli 2021 Det blir alltid to streker på digital test, har å gjøre med kalibreringen. Det er derfor det ikke er meningen man skal åpne testen og forsøke å lese av resultatet manuelt - det er jo hele poenget med digitaltesten at den leser av resultatet for deg. Sier den ikke gravid, er det det den målte. Sorry. Anonymkode: 200d0...993 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #6 Del Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det blir alltid to streker på digital test, har å gjøre med kalibreringen. Det er derfor det ikke er meningen man skal åpne testen og forsøke å lese av resultatet manuelt - det er jo hele poenget med digitaltesten at den leser av resultatet for deg. Sier den ikke gravid, er det det den målte. Sorry. Anonymkode: 200d0...993 Det er jeg klar over, men du vet sikkert at økt hcg-mengde fører til at strek nr 2 blir sterkere, inntil den er sterk nok til at optikken inni klarer å lese den av. Og jeg forstår selvfølgelig også at mengden hcg ikke har vært sterk nok til at testen har slått ut positivt. Det står jo svart på hvitt i innlegget. Litt usikker på hvorfor du har en så oppgitt tone i innlegget ditt, siden du ikke svarer på noe av det jeg spør om? Anonymkode: dea6a...736 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #7 Del Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): TS her. Jeg har samme erfaring med MA og teststyrke som deg som svarte sist. Har selvfølgelig gjort tabben å begynne og teste for tidlig denne gangen. Tok en digital i går som kom ut negativ, men jeg føler meg veldig gravid selv om jeg fremdeles har fem-seks dager igjen til IKM 🙈 Men jeg synes at stripene inni ser ut til at testen er like ved å bli positiv? Legger ved bilde, og bilde av en test jeg tok i dag (ikke morgenurin) hvor jeg synes å skimte en strek? Anonymkode: dea6a...736 Jeg har hatt mange prøveperiode. Testene har blitt åpnet, og de gangene jeg ikke har vært gravid, har de aldri blitt så sterke som testen din. Tror muligheten for at den slår over til positiv om noen dager, absolutt er tilstede. Jeg var nærmere ikm enn deg, når jeg fikk rundt den styrken der, og den slo ut. Anonymkode: e1533...ee5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #8 Del Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har hatt mange prøveperiode. Testene har blitt åpnet, og de gangene jeg ikke har vært gravid, har de aldri blitt så sterke som testen din. Tror muligheten for at den slår over til positiv om noen dager, absolutt er tilstede. Jeg var nærmere ikm enn deg, når jeg fikk rundt den styrken der, og den slo ut. Anonymkode: e1533...ee5 Tusen takk for svaret ditt! Det var akkurat det jeg lurte på ❤️ nå synes jeg at jeg skimter en strek på vanlig tidligtest også. Krysser fingrene for at den sitter. Da jeg mistet sist så testet jeg ikke positivt før langt senere, og alle testene var så merkelig svake. Satser på at tidlig utslag er positivt 😊 Anonymkode: dea6a...736 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #9 Del Skrevet 8. juli 2021 Tror dessverre det pleier å være to streker på disse 😔 Håper det er feil da og at du får positiv test snart! Men er så lett å få falskt håp når man åpner disse, har gjort det samme selv❤️ Anonymkode: cfa15...6e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #10 Del Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tusen takk for svaret ditt! Det var akkurat det jeg lurte på ❤️ nå synes jeg at jeg skimter en strek på vanlig tidligtest også. Krysser fingrene for at den sitter. Da jeg mistet sist så testet jeg ikke positivt før langt senere, og alle testene var så merkelig svake. Satser på at tidlig utslag er positivt 😊 Anonymkode: dea6a...736 Krysser fingrene med deg🥰 Jeg ville ihvertfall ikke tolket det som negativt. Tror muligheten for en positiv test er langt større enn en negativ. Anonymkode: e1533...ee5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #11 Del Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tror dessverre det pleier å være to streker på disse 😔 Håper det er feil da og at du får positiv test snart! Men er så lett å få falskt håp når man åpner disse, har gjort det samme selv❤️ Anonymkode: cfa15...6e1 Ja, jeg uttalte meg sikkert litt krøkkete, jeg vet at det alltid er to streker, men jeg syntes bare at den var så sterk, hehe. Det er nok mest tålmodigheten det er noe galt med her, har det ikke gått så har det ikke gått. Men jeg vil gjerne vite at det har gått, og det vil jeg vite så tidlig som mulig. Også litt pga det jeg nevnte i forrige innlegg. Tusen takk for tilbakemeldingen, og gode ønsker ❤️ Anonymkode: dea6a...736 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #12 Del Skrevet 8. juli 2021 Her er forresten bilde av testen hvor jeg skimter en strek. Jeg vet ikke om kvaliteten blir god nok til at den vises på det opplastede bildet : Anonymkode: dea6a...736 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #13 Del Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Her er forresten bilde av testen hvor jeg skimter en strek. Jeg vet ikke om kvaliteten blir god nok til at den vises på det opplastede bildet : Anonymkode: dea6a...736 Næh, ser at den ikke vises på det opplasta bildet 😅 får oppdatere tråden når jeg eventuelt får en sterkere test, så dere ikke tror at jeg er helt tullete 🙂 Anonymkode: dea6a...736 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #14 Del Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 8.7.2021 den 18.10): Næh, ser at den ikke vises på det opplasta bildet 😅 får oppdatere tråden når jeg eventuelt får en sterkere test, så dere ikke tror at jeg er helt tullete 🙂 Anonymkode: dea6a...736 🥳 Der var den, på kvelden 11 eller 12 dpo. Så da stemte det nok at clear blue digital fanget opp noe, men ikke nok til å slå ut. Takk for svar alle ❤️ Anonymkode: dea6a...736 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #15 Del Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): 🥳 Der var den, på kvelden 11 eller 12 dpo. Så da stemte det nok at clear blue digital fanget opp noe, men ikke nok til å slå ut. Takk for svar alle ❤️ Anonymkode: dea6a...736 Åååh det var bra!😍 gratulerer så mye!🥰 Anonymkode: cfa15...6e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #16 Del Skrevet 9. juli 2021 Takk skal du ha ☺️ har mistet to ganger på rad, så nå satser vi på at den sitter 😊 Anonymkode: dea6a...736 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå