Gjest sexyeyes Skrevet 3. oktober 2002 #1 Del Skrevet 3. oktober 2002 Hei Noen som har gode råd med mørke ringer, poser under øynene 8) jeg er ikke sterkt plaget med dette, men merker at man blir eldre,og posene begynner å komme i en alder av 28 år vil prøve å forebygge før det er forsent . Jeg kan kunsten å kamuflere med sminke etc, men kan være greit å kunne gå uten sminke,og føle seg opplagt og frisk uten sminke også. Alle råd taes i mot med takk:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 3. oktober 2002 #2 Del Skrevet 3. oktober 2002 Masse, mye og mer enn nok søvn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. oktober 2002 #3 Del Skrevet 3. oktober 2002 Eh... ikke for mye søvn, er min erfaring! Sover jeg for lenge, får jeg DEEE øya!! hoven og kjempeposete!! Sove akkurat nok er bedre da tror jeg. Ellers ser jeg også behovet for andre flotte råd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 3. oktober 2002 #4 Del Skrevet 3. oktober 2002 Huden under øynene er mye tynnere enn ellers i ansiktet. Det betyr at øynene er mer ømfintlige og mer utsatt for irritasjon. Enkle tips du kan følge for å redusere poser er å minske saltinntaket, spise frukt og grønt, drikke mye vann og bruke en god øyekrem. Det er riktig at man skal ha rikelig med søvn, slik at man ser opplagt og frisk ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jul. Skrevet 3. oktober 2002 #5 Del Skrevet 3. oktober 2002 Øyenkremen Hydrafresh Eye fra l'oreal skal hjelpe mot poser og mørke ringer under øynene. Den inneholder koffein som er vanndrivende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 3. oktober 2002 #6 Del Skrevet 3. oktober 2002 Det er som mange her sier, mørke ringer kommer av at du har tynnere hud under øynene. Jeg ser noen ganger ut som en Panda.... :cry: Sunt kosthold hjelper sies det! Men ikke for "sunt". Ringene blir nemlig tydeligere når du mister vekt. HJEEELP! Den beste øyekremen jeg har funnet er den fra Guerlain. Litt dyr, men veldig drøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Doodad Skrevet 4. oktober 2002 #7 Del Skrevet 4. oktober 2002 Hallo Har brukt øyengele fra Clarins i en drøy måned nå og synes huden under øynene er blitt mindre posete og friskere i fargen (ikke så blå lenger) PP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepus Skrevet 4. oktober 2002 #8 Del Skrevet 4. oktober 2002 Hmmm...hva med oss som er født med bæreposer under øya?? Ikke mye som hjelper da... Men har funnet ut at jeg er den eneste som legger merke til det så da spiller det vel egentlig ingen rolle..det prøver jeg å si til meg selv vaffal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå