Gå til innhold

Nyvaksinert... Er jeg nå blitt et bedre menneske ifølge folket på KG?

Den Sagnomsuste

Anbefalte innlegg

Vinglet som et helvete helt fra vaksinene kom til Norge og helt frem til jeg satt hos sykepleieren. Tenkte på å reise meg å gå ut døra helt til jeg seriøst satt i stolen. Har gått fra ikke å ville ha vaksinen om jeg fikk en million for det, til å gjerne ville ha den. Her inne blir slik tvil fremstilt som umoral og usolidaritet. Er det slik at jeg nå er et godtatt medlem av sekten deres? Er jeg plutselig blitt moralsk av stikket jeg fikk idag? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den Sagnsomsuste skrev (4 minutter siden):

Vinglet som et helvete helt fra vaksinene kom til Norge og helt frem til jeg satt hos sykepleieren. Tenkte på å reise meg å gå ut døra helt til jeg seriøst satt i stolen. Har gått fra ikke å ville ha vaksinen om jeg fikk en million for det, til å gjerne ville ha den. Her inne blir slik tvil fremstilt som umoral og usolidaritet. Er det slik at jeg nå er et godtatt medlem av sekten deres? Er jeg plutselig blitt moralsk av stikket jeg fikk 

Your body, your choice Legger meg ikke opp i hva andre gjør. Jeg står fint over vaksinen, men fint for deg🙂

Endret av Tunique
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiv deg med her, istedet for å opprette en ny tråd om samme tema:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker

Helt irrelevant hva andre tenker om deg som person. Det er ditt valg. Ingen som har noe med om du er vaksinert eller ikke. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da. Jeg ble et så sinnsykt mye bedre menneske straks sprøyte nr to var satt at du aner ikke! Kunne kjenne det i hele meg. Nå håper jeg bare verden rundt meg merker det også, hvor mye bedre jeg er.

Burde jeg postet det på Facebook kanskje? Hvis det ikke postes på nett og sosiale medier har det jo liksom ikke hendt!

:ironi:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange på KG som mener at man blir et bedre menneske av det, ja 😄

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke et massivt problem at noen få dropper en vaksine. Det er et problem når alle dropper det.

Det som har skjedd det siste året++. beviser hva som skjer når vi ikke har en vaksine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enterprises skrev (1 minutt siden):

Det er ikke et massivt problem at noen få dropper en vaksine. Det er et problem når alle dropper det.

Det som har skjedd det siste året++. beviser hva som skjer når vi ikke har en vaksine

Dårlig politisk styring kan og vil nok forekomme uansett...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...