Gå til innhold

Hvorfor er Queen så populære.?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, det lurer jeg på. Og han vokalisten Freddy et eller annet er da ikke så god til å synge.

Oppskrytt band sammen med the Beatles. 

Anonymkode: 83be3...b31

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker Queen, men liker ikke så godt The Beatles. Forstår likevel hvorfor de er populære. Blir litt som at jeg ikke likte de som van Eurovision, men det gir jo mening at de vant når så mange andre likte de 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 74138...8d5

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Dårlig svar. 

Anonymkode: 83be3...b31

Det plager meg ikke nevneverdig.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, det lurer jeg på. Og han vokalisten Freddy et eller annet er da ikke så god til å synge.

Oppskrytt band sammen med the Beatles. 

Anonymkode: 83be3...b31

Hva liker du å høre på da? Hvem er gode vokalister i dine ører?

Anonymkode: a3307...3ea

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, det lurer jeg på. Og han vokalisten Freddy et eller annet er da ikke så god til å synge.

Oppskrytt band sammen med the Beatles. 

Anonymkode: 83be3...b31

Han vokalisten Freddy heter Freddie Mercury. 

Hvorfor synes du ikke han er noen god sanger? Han har i hvert fall en bra stemme som dekker de fleste sjangre. 

 

Anonymkode: 02e94...af0

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er flust av harry folk der ute. Ikke noe galt med stemmen til Mercury, men jeg hater måten han bruker den på. Aldri vært spesielt imponert av Queen selv.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freddie Mercury var en fantastisk vokalist. Er ikke Queen fan. 

Anonymkode: 0dd11...750

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spør altså om hvorfor folk har forskjellig musikksmak.  Hjerneforsker og musiker peter vuust har svaret:

"Det finnes ikke noen hjerneskanningsforsøk som kan plassere musikksmak et konkret sted i hjernen, eller som ut fra hjerneaktiviteten din kan forutsi om du liker opera eller støyrock.  Men det ser ut til å være en viss sammenheng mellom personlighet og musikksmak.  Det  mange ting som er med på å forme musikksmaken vår. Oppvekst og eksponering, kulturell bakgrunn, og vår sosiale identitet og relasjoner har en så sterk effekt at man neppe kan si at vi har en medfødt musikksmak"

Endret av Chomsky89
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen var banebrytende og nyskapende i sin tid og dannet en helt egen sjanger. Freddie Mercury hadde en fantastisk stemme som rakk over flere oktaver. Anbefaler deg å se filmen. 

Anonymkode: 0b248...906

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja, det lurer jeg på. Og han vokalisten Freddy et eller annet er da ikke så god til å synge.

Oppskrytt band sammen med the Beatles. 

Anonymkode: 83be3...b31

lion-cheetah-meme-laughing-in-front-of-computer-screen.jpg

Anonymkode: cb87a...82e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AthenaRavenLuna

Jeg er ikke Queen fan, men å si Freddie Mercury var en dårlig vokalist blir for dumt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater musikken. Utstår den ikke. Må be pent om å sette på noe annet hvis jeg er hos noen som spiller Queen. 

Anonymkode: 0c596...4de

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At Freddie Mercury kunne synge er et faktum, ikke noe som kan vurderes subjektivt. 

Du prøver å legge opp til en debatt ved å provosere, noe som overhodet ikke funker når grunnlaget ditt er fullstendig dødt. 
 

Edit : endret infinitiv til preteritum. 

Endret av Batteri
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å ikke være fan av Queen altså, det er smak og behag, men å si at Freddie ikke hadde en bra stemme er ren løgn. Det der er ikke subjektivt engang, stemmen hans var helt enestående.

Punktum.

Anonymkode: 3ec89...f64

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Han vokalisten Freddy heter Freddie Mercury. 

Hvorfor synes du ikke han er noen god sanger? Han har i hvert fall en bra stemme som dekker de fleste sjangre. 

 

Anonymkode: 02e94...af0

Han heter ikke det, men kalte seg det.

Anonymkode: cb584...61d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Greit å ikke være fan av Queen altså, det er smak og behag, men å si at Freddie ikke hadde en bra stemme er ren løgn. Det der er ikke subjektivt engang, stemmen hans var helt enestående.

Punktum.

Anonymkode: 3ec89...f64

Enig. Ser det samme her i dette musikkforumet gang på gang. Noen artister må man bare anerkjenne uansett om man ikke personlig liker dem. Queen er et godt eksempel på en slik artist.

Anonymkode: 9a016...683

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...