Gå til innhold

Blir litt provosert av sensuren her inne


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Missuganda

HMSP- når jeg snakker om høyere hold tenkte jeg ikke spesielt på deg nei. Visste ikke at du var moderator her. Grunnen er vel at jeg stort sett aldri er på bryllup. Mitt utspill var ikke ment som en kritikk, men jeg oppfattet vel at denne tråden ble liggende vel lenge uten kommentarer fra "høyerere hold" :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden ble startet 14.49 i dag, det er ikke lang tid at det har gått seks timer uten at moderatorer har skrevt noe i den. Ingen har bedt om kommetar fra verken meg eller moderatorene (så vidt jeg kan se)?

Moderatorene forsøker kun å følge reglene, ingen ting slettes fordi noen føler seg "såre" av andres kommentarer, så sant ikke kommentaren bryter med reglene våre.

Det er ofte vanskelig å vurdere hva som er personhets, og hva som ikke er det. Å si "jeg ikke liker den brudekjolen", er noe helt annet enn å for eksempel si "du er en idiot hvis du velger den kjolen, den var stygg!"

Ingen blir slettet fordi de ikke liker en brudekjole...

Om noen er misforønyd med det de kaller sensur på KG, er det greit å sende meg en mail. Vi forsøker så godt vi kan å vurdere alle innlegg objektivt, men som alle vet vurderer alle med bakgrunn i egne erfaringer, og alle vurderinger blir slik sett subjektive.

Selvsagt gjør både jeg og moderatorene feil i ny og ne - noe annet er umulig med 8-900 nye innlegg hver dag. Vi er derfor veldig glade for hjelp fra dere, ved å tips oss på ris, ros og tips. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å vera ærleg og å vera direkte uhøfleg er faktisk ikkje heilt det same (men mange har visst den opp fattinga)

(Og for at de ikkje skal misforstå meg: Nei, eg synest ikkje at alle som er usamde er uhøflege)

Dei som ikkje likar reglane og handhevinga av dei her inne, kan jo heller finna eit forum, eller laga sitt eige, som har total ytringsfridom, kan dei ikkje? :blunke:

Spar meg forresten for det der pjattet med "den verkelege verda", for viss ein er så uhøfleg "der ute" som enkelte er her inne, så kan ein lett få seg ein på trynet.

Faktisk.

Det er MI usensurerte meining. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vet ikke hva slags mennesker du omgås med. Men jeg pleier ikke å få meg en på trynet selv om jeg i en diskusjon kan komme til å gå litt hardt ut mot noen. De fleste mennesker tåler faktisk kritikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint for deg :D

(Har endra det forrige innlegget litt, passar det betre no?)

Det kjem også an på både graden av uhøflegheit og kven som deltar i diskusjonen.

Dei som kjem med krasse uttalelser her inne må også tåle at folk reagerer.

(Den er ikkje direkte til deg, Gjest, men generelt)

Eg omgår folk som kan oppføra seg - haha! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Noe som har vært oppe til debatt i det siste er det jeg vil kalle hyperaktive brukere som drar opp sine egen tråder og/eller kommenterer absolutt alt . Det er en vanskelig balansegang å si noe på dette, fordi det jo da går på person. Også blir svaret at "liker du det ikke, så hold deg unna forumet". :o For meg er det slitsomt når jeg leser for hundrede gang akkurat det samme, fra den samme innsenderen. Og man kan ikke "unngå de trådene", som det oppfordres til - når det svares på omtrent samtlige tråder ! Og gjerne svar som ikke har noe med innsenderens spørsmål å gjøre - typen "det du spør om vet jeg ikke noe om, men i mitt bryllup"...blablabla. Jeg skulle faktisk ønske folk kunne begrense seg littegrann, eller bruke dagbøkene mer. Forumet blir mindre brukervennlig av disse "massebrukerne", det er min mening. Men sier man noe om det, er det personkritikk - og man blir slettet.

Når det gjelder de som legger ut en link og spør direkte hva folk synes om en spesifikk kjole de vurderer å kjøpe - da ber man vel om folks syn. Og det er som kjent som baken - delt ! :D En ting jeg imidlertid synes man skal spare seg for, er å kommentere negativt de som legger ut bilder fra sitt eget bryllup. Det er greit å si at man ikke liker stilen på en kjole på en modell; men synes man bruden er stygg på håret eller brudgommens dress fæl; så trenger man ikke skrive det. Og det er vel derfor all respons på bryllupsreferatene er positiv - vi som ikke alltid synes alt er så lekkert, vi holder stille - nettopp for å ikke såre noen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...