AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #21 Del Skrevet 6. juli 2021 Hvis det er foreldrene sin bil og de nekter så kan de jo stoppe deg, hvis du har egen bil er det bare å kjøre! Ta pauser og sett på favorittmusikken og nyt veien! Anonymkode: 7fe44...68f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 6. juli 2021 #22 Del Skrevet 6. juli 2021 Beste måten å få erfaring på det… blir nok veldig ålreit for henne og gir henne også mestringsfølelse, noe ferske sjåfører gjerne trenger for å bli tryggere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpotta Skrevet 6. juli 2021 #23 Del Skrevet 6. juli 2021 Ja, hun har lov til det nå. Hadde nok vært litt smånervøs, men hun hadde jo ikke fått lappen hvis hun ikke var flink kok. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #24 Del Skrevet 6. juli 2021 Syns det er veeeel langt som fersk sjåfør å kjøre så langt på egenhånd. Litt alderen tatt i betraktning også, myndig ja, men langt fra voksen..😂 Anonymkode: 5f32a...ef9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 6. juli 2021 #25 Del Skrevet 6. juli 2021 Det er derfor du har lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 9. juli 2021 #26 Del Skrevet 9. juli 2021 Er det snakk om å låne bil? Hvis ikke "lar" ikke foreldre sine voksne barn noe som helst, det bestemmer de selv. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #27 Del Skrevet 26. juli 2021 Jeg kjørte en kassebil til Fredrikstad fra Oslo med 8 andre i bilen etter å hatt lappen i to dager. Jeg hadde latt datteren min kjøre fire timer. Du hadde ikke fått lappen hvis statens vegvesen hadde ment at du var en fare i trafikken. Som min far sa til meg når jeg fikk lappen, du må stole på det du har lært. Anonymkode: eac05...706 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 26. juli 2021 #28 Del Skrevet 26. juli 2021 En som er myndig bestemmer selv hva hun skal gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #29 Del Skrevet 28. juli 2021 tirben skrev (På 26.7.2021 den 11.20): En som er myndig bestemmer selv hva hun skal gjøre. Ja, men hvis ts må låne bilen til foreldrene er det jo ikke sikkert hen får lov å bruke deres bil da😉 Anonymkode: 948c7...af8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå