Gå til innhold

Nemdag.no Har du erfaringer med denne nettbutikken?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 31.10.2021 den 23.38):

Jeg lurer på det samme! Har forsøkt med både Visa og Mastercard, men det står at banken har avslått betalingen. 

Noen som vet noe om dette? 

Anonymkode: abf09...6de

Jeg kontaket dem,og de sier dette med at bankene blokkerte dem,er på grunn av at de byttet betalingsleverandør.Altså en litt shady betalingsleverandør(?) Mange skriver på Trustpilot at det er pga dette med medlemsavgiften,og at folk har klaget over at det er svindel.De sier at jeg kan kontakte banken min for å oppheve blokkeringen.Det kommer jeg ikke til å gjøre. Jeg har hatt saker med sperring av kort,og nettsvindel nylig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Fortsetter under...

Må man betale toll for produktene her ettersom firmaet er dansk eller har de lager i Norge? Noen som vet? 

Anonymkode: e7ee8...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.11.2022 den 9.15):

Må man betale toll for produktene her ettersom firmaet er dansk eller har de lager i Norge? Noen som vet? 

Anonymkode: e7ee8...bac

Gjør deg selv en tjeneste og dropp å handle hos Nemdag. Det er SVINDEL. 

Anonymkode: d4445...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Har nettopp mottatt store mengder garn fra Nemdag da jeg strikker endel og selger. Fikk til innkjøpspris og har spart en stor sum. Nå blir avansen mye større pr plagg. Til og med et berømt garnmerke som er svindyrt ellers i vanlige butikker. Betalingen gikk smooth og bare 1 uke i posten. Med mitt forbruk av garn har jeg nå fått tilgang til skikkelig avanse. Abnmnts prisen på 129,- er jo småtterier og enkelt å avmelde. De har i tillegg opplyst om vilkårene for denne tjenesten, så hva er svindel med å trekke en fast sum som avtalt? 

Anonymkode: 539e0...b42

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Har nettopp mottatt store mengder garn fra Nemdag da jeg strikker endel og selger. Fikk til innkjøpspris og har spart en stor sum. Nå blir avansen mye større pr plagg. Til og med et berømt garnmerke som er svindyrt ellers i vanlige butikker. Betalingen gikk smooth og bare 1 uke i posten. Med mitt forbruk av garn har jeg nå fått tilgang til skikkelig avanse. Abnmnts prisen på 129,- er jo småtterier og enkelt å avmelde. De har i tillegg opplyst om vilkårene for denne tjenesten, så hva er svindel med å trekke en fast sum som avtalt? 

Anonymkode: 539e0...b42

Lykke til…….. 

Du har ikke lest noen av historiene om de som sliter med å melde seg av, eller?! 

Anonymkode: d4445...3d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...
AnonymBruker

Er det noen som har flere erfaringer fra denne siden?

Anonymkode: 5a784...b2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...