Gjest lurven Skrevet 15. september 2005 #21 Skrevet 15. september 2005 Kanskje hans små soldater ikke er så...ehm soldataktige likevel... (Les: dårlige svømmere) Mye kan jo tyde på det, om dette er et prevansjonsmiddel som brukes ofte i hans seng. ← nope jeg vet at jeg er fruktbar
Gjest gjest 0 Skrevet 15. september 2005 #22 Skrevet 15. september 2005 Vel da skal jeg knuse teorien din Lurven! Min venninne ble gravid uten å ha han skikkelig inne i seg en gang!! Han var såvidt inne i henne men de avbrøt samleie lenge før han ejakulerte, og det endte dessverre i en abort. Så det trengs bare 1! og som oftest kommer det aldri bare en selv om man ikke ejakulerer. Blir ikke du våt på penishodet når du runker kanskje?????
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2005 #23 Skrevet 16. september 2005 Har brukt metoden i halvannet år nå og det har gått bra så langt. Men jeg kjenner også veldig godt når jeg har eggløsning også da, og er mer forsiktig i de dagene der. Men om jeg skulle være så "uheldig" en gang så er resultatet hjertelig velkommen det også!
Gjest Xavia Skrevet 16. september 2005 #24 Skrevet 16. september 2005 Her er en liten film til dere (feks LURVEN) som sier at det er sikkert å hoppe av i svingen. Tenker da spesielt på første del av filmen.
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2005 #25 Skrevet 16. september 2005 Hvor "trygt" er det å hoppe av i svingen? ← Du får spørre min bror som har en sønn på 17 etter en mislykket avhopping. En annen ting, det er veldig vanskelig å hoppe av i svingen hvis du sitter oppå.
Gjest gjest 0 Skrevet 16. september 2005 #26 Skrevet 16. september 2005 Her er en liten film til dere (feks LURVEN) som sier at det er sikkert å hoppe av i svingen. Tenker da spesielt på første del av filmen. ← Festlig film! Den burde blir vist på alle ungdomsskoler/vgs. Den var både morsom og opplysende!
Gjest LoisLane Skrevet 16. september 2005 #27 Skrevet 16. september 2005 i motsetning til hva de fleste er det trygt, hvis det gjøres riktig, det er sant at det kan komme ut noe sædceller før selve utløsningen, men det er ikke nok til å bli gravid, fordi de første sædcellene som kommer inn blir "drept" av bakterier inne i vagina, men de åpner veien for de andre, så altså skal det mange til for å bli gravid. men grunnen til at noen likevel blir gravide er at gutten ikke klarer å trekke seg ut raskt nok. ← UTROLIG at noen kan påstå noe sånt. Høres ut som noe en kåt søttenåring hvisker ei søt jente inn i øret en lørdagsnatt.
Gjest Xavia Skrevet 16. september 2005 #28 Skrevet 16. september 2005 UTROLIG at noen kan påstå noe sånt. Høres ut som noe en kåt søttenåring hvisker ei søt jente inn i øret en lørdagsnatt. ← Helt enig!
Gjest Bellatrix Skrevet 16. september 2005 #29 Skrevet 16. september 2005 UTROLIG at noen kan påstå noe sånt. Høres ut som noe en kåt søttenåring hvisker ei søt jente inn i øret en lørdagsnatt. ← Jepp. Tror ikke han får med seg mange eksperter på det der.
Gjest lurven Skrevet 16. september 2005 #30 Skrevet 16. september 2005 hadde ikke regnet med at noen var enig med meg egentlig, men jeg forandrer ikke mening av den grunn.
Gjest Ninakanin Skrevet 16. september 2005 #31 Skrevet 16. september 2005 hadde ikke regnet med at noen var enig med meg egentlig, men jeg forandrer ikke mening av den grunn. ← Jeg tror dette er et klassisk tilfelle der dokumentasjon er greit å ha med seg i sekken...
Gjest lurven Skrevet 16. september 2005 #32 Skrevet 16. september 2005 Jeg tror dette er et klassisk tilfelle der dokumentasjon er greit å ha med seg i sekken... ← nei snakker kun ut fra egen erfaring
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2005 #33 Skrevet 16. september 2005 nei snakker kun ut fra egen erfaring ← Kanskje soldatene dine ikke kan svømme så bra da
Gjest gjest 0 Skrevet 16. september 2005 #34 Skrevet 16. september 2005 nei snakker kun ut fra egen erfaring ← Jo, men er du egentlig klar over hvor mye som skal klaffe for at man blir gravid? Man kan ha flaks mange ganger eller uflaks hvis man ønsker å få barn, og så plutselig kan det skje. Jeg tror at din erfaring ikke ligger i medisinsk bakgrunn kjære Lurven, kun flaks.
Gjest Milah Skrevet 16. september 2005 #35 Skrevet 16. september 2005 nei snakker kun ut fra egen erfaring ← Ja, hva skal vi med medisinsk forskning o.l når vi har erfaring!
Gjest Bellatrix Skrevet 16. september 2005 #36 Skrevet 16. september 2005 Til og med steriliserte kan bli gravide. Det skjer ikke ofte, men det skjer. Erfaring forteller ikke alltid om hva som er mulig.
Gjest Xavia Skrevet 16. september 2005 #37 Skrevet 16. september 2005 Erfaring forteller ikke alltid om hva som er mulig. ← Nei, men her gjør det jo det!
Gjest Bellatrix Skrevet 16. september 2005 #38 Skrevet 16. september 2005 Ja. Har noe skjedd så ha det skjedd. Jeg formulerte meg litt feil. Det jeg egentlig mente var vel at selv om man ikke har erfart noe så er det ikke umulig. Ergo Lurven kan fort bli pappa selv om han ikke har blitt det til nå.
Gjest Brunetten_ Skrevet 16. september 2005 #39 Skrevet 16. september 2005 Her er en liten film til dere (feks LURVEN) som sier at det er sikkert å hoppe av i svingen. Tenker da spesielt på første del av filmen. ←
Gjest Milah Skrevet 16. september 2005 #40 Skrevet 16. september 2005 Ja. Har noe skjedd så ha det skjedd. Jeg formulerte meg litt feil. Det jeg egentlig mente var vel at selv om man ikke har erfart noe så er det ikke umulig. Ergo Lurven kan fort bli pappa selv om han ikke har blitt det til nå. ← Ja, nå er det bare det at han mener at det ikke har skjedd enda fordi han har gjort det riktig..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå