Gå til innhold

Kranglet med mannen min - det er kanskje slutt

Andungene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Andungene skrev (9 minutter siden):

Mannen min har hatt en vanskelig barndom som jeg tror har skadet ham. Jeg vet rett og slett ikke om mannen min vil klare seg uten meg.

Jeg har forsøkt hardt å være alt mannen min vil jeg skal være. Men det har ikke fungert.

Han har endelig sendt meg SMS. Han ba meg om å overføre 1000 kroner til mat. Men han skrev ikke noe mer. Jeg har overført pengene fordi jeg føler et stort ansvar for ham. Men jeg synes han burde ha skrevet unnskyld for det han gjorde.

Jeg må passe på at han ikke blir irritert for å unngå mer bråk. Det er mange som har trykket liker på bildet han har lagt ut hvor han indikerer at jeg er utro.

Synes det er dårlig gjort av ham og ikke snakke med meg

Han er voksen og må ta ansvar for sitt eget liv. 

Du trenger ikke passe på han, du trenger å passe på deg og den lille jenta som snart blir født. 

Anonymkode: 04bc1...91e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

TS. Jeg tenker ofte man kan akseptere at partner ikke er perfekt, spesielt når man har barn. Men i ditt tilfelle tror jeg aldri mannen vil bli en god ektemann og pappa. Det er mye bedre at du bryter men ham nå enn etter at barnet er kommet, både for din egen skyld og for barnets. Det er barnet som er viktigst nå, ikke han! Dette greier du!

Anonymkode: 3a6f0...3ab

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andungene skrev (3 timer siden):

Mannen min har hatt en vanskelig barndom som jeg tror har skadet ham. Jeg vet rett og slett ikke om mannen min vil klare seg uten meg.

Jeg har forsøkt hardt å være alt mannen min vil jeg skal være. Men det har ikke fungert.

Han har endelig sendt meg SMS. Han ba meg om å overføre 1000 kroner til mat. Men han skrev ikke noe mer. Jeg har overført pengene fordi jeg føler et stort ansvar for ham. Men jeg synes han burde ha skrevet unnskyld for det han gjorde.

Jeg må passe på at han ikke blir irritert for å unngå mer bråk. Det er mange som har trykket liker på bildet han har lagt ut hvor han indikerer at jeg er utro.

Synes det er dårlig gjort av ham og ikke snakke med meg

Herregud, du er jo helt blåst. Han har kontroll over deg, det er helt sikkert. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

likermegher skrev (1 minutt siden):

Herregud, du er jo helt blåst. Han har kontroll over deg, det er helt sikkert. 

Han går på AAP så han har lite penger. Jeg kan jo ikke la ham sulte heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestemt meg for å gå fra mannen min og heller bo alene.

Gidder ikke å være redd for å bli slått, men jeg ønsker å få en slags avslutning.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Andungene said:

Han går på AAP så han har lite penger. Jeg kan jo ikke la ham sulte heller

Han HAR FORELDRE SOM KAN PASSE PÅ HAN! 

DERE BOR I NORGE DER HAN FÅR PENGER TIL MAT! 

Du er ustabil og barnet blir å vokse opp i et ustabilt hjem! Adoptert bort barnet til en familie som bryr seg om hun! Du bryr deg kun om deg selv! 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kenelz skrev (1 minutt siden):

Han HAR FORELDRE SOM KAN PASSE PÅ HAN! 

DERE BOR I NORGE DER HAN FÅR PENGER TIL MAT! 

Du er ustabil og barnet blir å vokse opp i et ustabilt hjem! Adoptert bort barnet til en familie som bryr seg om hun! Du bryr deg kun om deg selv! 

Du har kanskje rett, men jeg klarer ikke tanken på å gi fra meg babyen. Mannen min har alltid sagt at jeg er ustabil og ikke kan bli en god mamma.

Jeg skal gjøre alt jeg kan for at babyen skal få et godt liv. Har allerede funnet et sted jeg vurderer å flytte til. Håper bare at det er noen gifteklare menn der 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Andungene skrev (Akkurat nå):

Du har kanskje rett, men jeg klarer ikke tanken på å gi fra meg babyen. Mannen min har alltid sagt at jeg er ustabil og ikke kan bli en god mamma.

Jeg skal gjøre alt jeg kan for at babyen skal få et godt liv. Har allerede funnet et sted jeg vurderer å flytte til. Håper bare at det er noen gifteklare menn der 🙂

Å DER ble det bare alt for tydelig at du er et lite troll :) 

Anonymkode: 629f5...b1d

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Andungene said:

Drit i gifteklare menn! Du skal fokusere på babyen! Babyen trenger bare deg og ingen andre! 

LES: BARNET FØRST, deretter deg selv.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Råd. Flytt inn på gutterommet som er hans drøm og ta med deg barnet og dra derfra ASAP. 

Anonymkode: d0b37...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenelz skrev (2 minutter siden):

Drit i gifteklare menn! Du skal fokusere på babyen! Babyen trenger bare deg og ingen andre! 

LES: BARNET FØRST, deretter deg selv.

Jeg ønsker ikke å gifte meg for min egen del, men for barnet.

Barnet vil trenge en farsfigur og faren har store problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnet trenger langt mer en mor som kan fokusere på barnet enn en farsfigur. 

Du kan vær både mor og farsfigur til du en dag møter på en mann som blir å elske både deg OG barnet ditt. 

Det viktige er: ta kontakt med krisesenteret, flytt, ikke fortell hvor du er til den farlige idioten, bryt kontakt med idioten, ikke send penger, fokuser på babyen din!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenelz skrev (1 minutt siden):

Barnet trenger langt mer en mor som kan fokusere på barnet enn en farsfigur. 

Du kan vær både mor og farsfigur til du en dag møter på en mann som blir å elske både deg OG barnet ditt. 

Det viktige er: ta kontakt med krisesenteret, flytt, ikke fortell hvor du er til den farlige idioten, bryt kontakt med idioten, ikke send penger, fokuser på babyen din!!

Jeg er redd for at krisesenteret vil kontakte barnevernet og si at jeg er en dårlig mor. Jeg var deprimert fra 18 til 20 års alderen og gikk på antidepressivia. Dette kan bli brukt imot meg.

Kan man ha kontakt med krisesenteret anonymt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Andungene skrev (9 minutter siden):

Du trenger psykisk hjelp. Du greier ikke sette grenser og lar deg overkjøre av en zalil insan.  Stakkars barn som blir født i galskapen. Herregud du må søke hjelp nå! 

Anonymkode: 9a13b...f53

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Andungene skrev (1 minutt siden):

Jeg er redd for at krisesenteret vil kontakte barnevernet og si at jeg er en dårlig mor. Jeg var deprimert fra 18 til 20 års alderen og gikk på antidepressivia. Dette kan bli brukt imot meg.

Du kan ta kontakt med krisesenteret. De kjenner til mange sånne tilfeller. Jeg ville gjort det ts og få orden i tankene og råd å følge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blir ikke å kontakte barnevernet om du spør om hjelp uansett hvor deprimert du var. 

Barnevernet kommer om du forsetter med å være ustabil for barnet ditt: Eks. ta kontakt med idioten og utsette barnet for alt dette tullet du har gått igjennom. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

1. Ta deg en tur ut og luft huet ditt

2. Skriv ned tankene dine for hva du ønsker i fremtiden for deg og din datter. Ta kontakt med krisesenteret for råd.

3. Flytt og  skill deg fra mannen 

4. Oppdra barnet alene ikke og bland inn no mann. Man trenger ikke farsfigur i barnas liv hvis det bare er drittmenn der ute. 

5. Lær av alt du har gått gjennom og ikke finn deg i være dørmatte noensinne.

5. Finn en mann på egenhånd hvis du ønsker det. Vær skeptisk og ikke  desperat.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Andungene skrev (26 minutter siden):

For noe svada! 

Anonymkode: 629f5...b1d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du kan ta kontakt med krisesenteret. De kjenner til mange sånne tilfeller. Jeg ville gjort det ts og få orden i tankene og råd å følge.

Jeg håper nesten det, for du virker ikke særlig egnet til å ta deg av et barn. Du har nå laget 4-5 tråder om denne mannen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke en dårlig kone. Han er en dårlig mann.

Ta til deg det som en over her skriver, at pakistanske fedre ikke hadde akseptert slik oppførsel av sin svigersønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...