AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #141 Del Skrevet 7. juli 2021 Enten er TS det største trollet på KG siden Milla, eller så er dette det mest tragiske forholdet jeg har hørt om. Fantastisk at det kommer et barn inn i denne smørja! Fy faen. Hadde jeg visst hvem TS er, hadde jeg sendt en bekymringsmelding tvert. Og hvem sitter og bekymrer seg for bilen sin i en sånn situasjon? Herregud. Anonymkode: c8337...e1b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #142 Del Skrevet 7. juli 2021 Det er så fasinerende med folk som legger så mye jobb og energi i trolling🤔 Anonymkode: b2529...5ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #143 Del Skrevet 7. juli 2021 Andungene skrev (3 timer siden): Han går på AAP så han har lite penger. Jeg kan jo ikke la ham sulte heller Det vel akkurat det du skal gjøre !? En sultekur er passende behandling for han Anonymkode: 695ba...c66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #144 Del Skrevet 7. juli 2021 Andungene skrev (3 timer siden): Han går på AAP så han har lite penger. Jeg kan jo ikke la ham sulte heller Og dermed har han faktisk en inntekt. Du er ikke ansvarlig for han!! Anonymkode: 0c936...497 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå