Gå til innhold

MENN: Negler på damer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, Den Sagnsomsuste said:

Ehh, nei. Små hender er nok best ja 🤔 vasker du seg altså helt under (de lange) neglene? Mange vasker seg nok mer lemfeldig enn det. Er nok mye "troll og nisser" under lange negler skal du se. Ekle greier 🤢 

 

Jeg bruker neglebørste. To dæsj med såpe og såper inn og børster under. Vasker av, en dose med såpe til. Vasker av. 
Så har jeg sett at kvinner med kortere negler enn meg knapt vasker hendene etter at de har vært på do, knapt bruker såpe – hva er greia med det? 

9 hours ago, AnonymBruker said:

De fleste menn liker jo ikke lange negler en gang.

Anonymkode: 38a8a...f00

Dét kommer vel an på hvor hjelpeløs dama er. Jeg gjør husarbeid og hagearbeid på lik linje som alle andre. Det er ikke noe hinder i hverdagen. 

9 hours ago, Daudaferd said:

Synes lange negler er nasty. Hjelper ikke om dere vasker hendene 40 ganger om dagen. 

De fleste, korte eller lange negler synes ikke å vite hvordan man vasker hendene en gang. 

Anonymkode: 389b1...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg bruker neglebørste. To dæsj med såpe og såper inn og børster under. Vasker av, en dose med såpe til. Vasker av. 
Så har jeg sett at kvinner med kortere negler enn meg knapt vasker hendene etter at de har vært på do, knapt bruker såpe – hva er greia med det? 

Dét kommer vel an på hvor hjelpeløs dama er. Jeg gjør husarbeid og hagearbeid på lik linje som alle andre. Det er ikke noe hinder i hverdagen. 

De fleste, korte eller lange negler synes ikke å vite hvordan man vasker hendene en gang. 

Anonymkode: 389b1...1e9

Hvem prøver du å overbevise. Du ser jo her inne at menn ikke liker lange negler. Det er bare noe kvinner innbiller seg. Korte negler er best.

Anonymkode: 5f45a...907

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvem prøver du å overbevise. Du ser jo her inne at menn ikke liker lange negler. Det er bare noe kvinner innbiller seg. Korte negler er best.

Anonymkode: 5f45a...907

KG er ikke representativt for verden. Man finner alltids noen som liker det. 

Anonymkode: 389b1...1e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

KG er ikke representativt for verden. Man finner alltids noen som liker det. 

Anonymkode: 389b1...1e9

Ja noen menn liker det sikkert men tror nok det er fåtallet.

Anonymkode: 5f45a...907

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Ja noen menn liker det sikkert men tror nok det er fåtallet.

Anonymkode: 5f45a...907

Av det inntrykket jeg har, så er det en del, skal man tro negleforum rundt om der de fleste fans er menn. Det er kanskje mer som fetisj. Men så er det jo menn som selv har lange negler, ikke uvanlig i Thailand for eksempel, eller USA: 60F0A304-2C6D-4706-83B1-D6AED82D951E.jpeg.2374feae7498ba47fcf467fa1bf24dfc.jpeg

 

Anonymkode: 389b1...1e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...