Gå til innhold

Har du og din mann ferie sammen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller blir deg ulike uker? 

Anonymkode: 1081c...53b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

3.5 uke felles. Ei halv uke hver på eget opplegg. 

Anonymkode: 33ede...560

AnonymBruker
Skrevet

2 uker sammen 

Anonymkode: 9a61d...bfe

AnonymBruker
Skrevet

4 uker sammen. Han har hatt 1 uke alene i forkant, og har ytterligere 1 uke i etterkant. Barna også. 

Anonymkode: bbeee...49f

AnonymBruker
Skrevet

1 uke hver alene, 2uker sammen . 

Anonymkode: 2a72f...a7b

Skrevet

4 uker sammen alle fire hvert år. Viktig og godt å roe helt ned sammen og oppleve noe annet enn hverdag. Veldig privilegert som får det til! 

• Liker 1
Skrevet

Vi har ikke noe behov for å være separat, men hadde han blitt invitert med kameratgjengen, hadde jeg ikke slått meg vrang. Det blir heller at vi ferierer med vennepar, besøker slekt og lignende, så vi er med andre mennesker, men sammen. Foreløpig ikke noe behov for å være for meg selv, jeg slapper godt av sammen med han, vi gir hverandre space. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har først to uker alene. Så har vi fire uker sammen før mannen har to uker alene. Nydelig og så godt å kunne gi ungene åtte uker ferie ❤️

Anonymkode: a5c0f...b7c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har først to uker alene. Så har vi fire uker sammen før mannen har to uker alene. Nydelig og så godt å kunne gi ungene åtte uker ferie ❤️

Anonymkode: a5c0f...b7c

Har du 6 uker ferie? Er den ene uka avspasering? Deilig da❤️

Anonymkode: aaf25...cc8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi har hatt ferie sammen de siste årene, men nå som eldste barnet begynner på skolen så går jo ikke det lenger. 🤦‍♀️

Anonymkode: 4f796...5df

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi har hatt ferie sammen de siste årene, men nå som eldste barnet begynner på skolen så går jo ikke det lenger. 🤦‍♀️

Anonymkode: 4f796...5df

Hva med AKS?

Anonymkode: 1a9d9...4c1

AnonymBruker
Skrevet

1 uke sammen, har førsteklassing som ikke kan være alane hjemme, så må dekke opp sommerferien mest mulig. 

om et par år tar vi nok hele ferien sammen.

Anonymkode: f9a2f...e6a

Gjest Krokanrullene
Skrevet

Vi har delt oss så ungene skal få så lang ferie som mulig. Mannen og jeg har to uker sammen, og to med en av oss og ungene. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi er begge lærere så vi har ferie 7 uker hele familien. Veldig glad for yrkesvalget. 

Anonymkode: 9c86b...7bb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vi er begge lærere så vi har ferie 7 uker hele familien. Veldig glad for yrkesvalget. 

Anonymkode: 9c86b...7bb

Så bra å høre at det finnes lærere som er fornøyde med valg av yrke😃

Anonymkode: aaf25...cc8

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

En uke hver og to uker sammen. 

Anonymkode: 4069f...060

AnonymBruker
Skrevet
Fiffig skrev (1 time siden):

Vi har ikke noe behov for å være separat, men hadde han blitt invitert med kameratgjengen, hadde jeg ikke slått meg vrang. Det blir heller at vi ferierer med vennepar, besøker slekt og lignende, så vi er med andre mennesker, men sammen. Foreløpig ikke noe behov for å være for meg selv, jeg slapper godt av sammen med han, vi gir hverandre space. 

Det handler ikke om behov for å være fra hverandre , men behov for å strekke ferien for barnets skyld , ingen av oss har problemer med å finne på ting alene med barnet 

Anonymkode: 9a61d...bfe

• Liker 4
Skrevet

Vi har en baby på 8 mnd, så far er i pappaperm og jeg har to uker ferie😊

AnonymBruker
Skrevet

Min mann er lærer... så først har han tre uker ferie alene, så har vi tre uker sammen. Så har han en uke alene igjen....

Vi har vennepar der begge er lærere. Der er det lang ferie på hele familien hvert år!

Anonymkode: 129f0...3e1

AnonymBruker
Skrevet

I år har vi to uker sammen. Må bli slik for å dekke opp skoleferie når mannens jobb er lite fleksibel med tanke på uttak av ferie. 

Anonymkode: c14f7...5f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...