Gå til innhold

Er det ikke lov og ha preferanser lenger?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Inspirert av to tråder som plutselig er fjernet. Om noen liker mørke mennesker bedre en lyse mennesker eller om noen liker lyse mennesker bedre en mørke. Er ikke det lov og skrive om på kg? Har opplevd at rassistiske tråder mot invandrere/utlendinger er lov. Men ikke tråder hvor ts mener at utenlandske ser bedre ut en  nordmenn. Det syns jeg er diskriminerende og på grensen til rassistisk likt skal være likt. Om nordmenn ikke liker og bli snakket ned til så får de slutte og snakke ned til personer med andre etnisiteter også. 

Anonymkode: e4585...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Inspirert av to tråder som plutselig er fjernet. Om noen liker mørke mennesker bedre en lyse mennesker eller om noen liker lyse mennesker bedre en mørke. Er ikke det lov og skrive om på kg? Har opplevd at rassistiske tråder mot invandrere/utlendinger er lov. Men ikke tråder hvor ts mener at utenlandske ser bedre ut en  nordmenn. Det syns jeg er diskriminerende og på grensen til rassistisk likt skal være likt. Om nordmenn ikke liker og bli snakket ned til så får de slutte og snakke ned til personer med andre etnisiteter også. 

Anonymkode: e4585...bd7

Det var mye drittslenging i den tråden. Det er unødvendig.

Anonymkode: c8354...14d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lov å ha preferanser men for å snu på det. Hadde jeg laget en tråd om at utlendinger så ut som sotrør og kakerlakker og gudene vet hva for stygge utsagn en kan finne på, pluss legge ut masse bilder av random kvinner som jeg mente var stygge hadde tråden blitt sletta kjapt den og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Noen ganger skjuler vi tråder, i påvente av moderering eller vurdering.

Oversikten over hvilke tråder det gjelder, finner du her :

Chantielle mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt.

Chantielle mod.

Også ryddet for innlegg av utestengt bruker. 

Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...