AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #21 Skrevet 14. juli 2021 Legen min nekter å gjøre noe med det før hun har en urinprøve under aktiv infeksjon som er sendt til dyrkning. Problemet er at jeg alltid får det en-to dager etter sex, som somregel alltid er en søndag eller mandag, og det begynner alltid på ettermiddag/kveld. Jeg får aldri levert inn noe prøve, og hun vil heller ikke ha noe prøve hvor jeg ikke har aktiv infeksjon, selvom det kommer tilbake en gang i mnd. Har partner på besøk nå, kanskje jeg er så "heldig" å få det før fredag, så jeg kan få levert den prøva. Snart vil ho vel ikke skrive ut antibiotika til meg engang før jeg har gitt prøve. Men da kommer jeg meg ikke ut av huset engang. Jeg klarer ikke gå av toalettet når det står på, sitter bare der å gråter og skjelver. Anonymkode: 47c65...916
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #22 Skrevet 14. juli 2021 Jeg har alltid gjort de typisk tingene, tisse etter sex, tørke seg riktig vei osv., men det kommer alltid tilbake. Nå har jeg begynt med å dusje etter sex og aldri gå rundt med klamme klær/badetøy. Hvis jeg har badet eller trent må jeg bytte klærene så fort som mulig. Nå har det snart gått et halvt år uten noen infeksjon! Jeg tror også det er forskjell på hvem han har sex med også, men eksen fikk jeg det hele tiden omtrent etter vi hadde hatt sex, men med nåværende kjæreste hadde jeg ikke sånn sykdomstopp i starten av forholdet. Anonymkode: a5477...908
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2021 #23 Skrevet 14. juli 2021 Ts, jeg hadde kronisk UVI. Hadde det minst 2 ganger i mnd. Ingenting fungerte for meg. Etter fødsel for 4 år siden har jeg ikke fått det igjen, jeg mistenker at det kan være fordi jeg fikk klyster etter fødsel. Blæren ble tømt (SKIKKELIG). Merker i ettertid hvor dårlig jeg har vært på å tømme blæren, selv om jeg trodde jeg tømte den bra. Anonymkode: c9005...309
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå