AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #21 Del Skrevet 10. juli 2021 Tok en ny test i dag. Fremdeles negativ. I morgen er dagen jeg har fått beskjed om å teste. Nå forventer jeg at den også blir negativ. Hadde håpet på en svak strek i dag.. hilsen TS Anonymkode: e980f...369 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2021 #22 Del Skrevet 10. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tok en ny test i dag. Fremdeles negativ. I morgen er dagen jeg har fått beskjed om å teste. Nå forventer jeg at den også blir negativ. Hadde håpet på en svak strek i dag.. hilsen TS Anonymkode: e980f...369 Så dumt 😔 Håper det går neste gang! 🙌 Men så lenge du ikke har fått mensen enda er det håp 😄 Jeg testet idag, 10 dager etter Ovitrelle. Svak strek, så regner med at Ovitrelle henger litt igjen 😊 Anonymkode: 62a2d...899 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2021 #23 Del Skrevet 11. juli 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Så dumt 😔 Håper det går neste gang! 🙌 Men så lenge du ikke har fått mensen enda er det håp 😄 Jeg testet idag, 10 dager etter Ovitrelle. Svak strek, så regner med at Ovitrelle henger litt igjen 😊 Anonymkode: 62a2d...899 Da var testdagen kommet, og den ble dessverre negativ 😔 Krysser fingrene for at det ordner seg for deg☺️🤞🏼 hilsen ts Anonymkode: e980f...369 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2021 #24 Del Skrevet 12. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 11.7.2021 den 8.18): Da var testdagen kommet, og den ble dessverre negativ 😔 Krysser fingrene for at det ordner seg for deg☺️🤞🏼 hilsen ts Anonymkode: e980f...369 Ånei😔😔 Håper det går neste gang! ❤️ Takk☺️ Anonymkode: 62a2d...899 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå