AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #1 Del Skrevet 5. juli 2021 Hei! Jeg satt ovitrelle 25.06 kl 12:00. Har fått beskjed om å ta test 11.07. Klarer nesten ikke å vente. Er så spent! Første forsøk med ovitrelle 😊 Er forberedt på det verste, men håper selvfølgelig på det beste 🙏🏼 Tok en test i dag for moro skyld. Viste en veldig svak strek. Er nok sprøyten som henger i fortsatt. Tenker å teste annenhver dag frem til 11.07 for å se streken blir sterkere. 11.07 er vel såpass lenge etter jeg satt sprøyten at testen ikke vil gi flask positiv? Hvordan har det gått med dere andre som har satt ovitrelle? 😊 Anonymkode: e980f...369 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #2 Del Skrevet 5. juli 2021 Så spennende, håper testene dine blir sterkere og sterkere 🙏 jeg tok Ovitrelle 1 juli og tok en test igår for å sjekke hvor sterk den var ift Ovitrelle. Den var ganske sterk. Så skal jeg teste annenhver dag for å holde følge med på at den blir svakere og svakere og forhåpentligvis sterkere igjen! 😊 Det er også første gang jeg tar Ovitrelle. Men jeg er litt tvilsom på om jeg har satt den på rett tidspunkt. Når jeg var på UL mandag 28/6 var folilkelen kun 12-13 mm.. Og en uke før der igjen var den bare 9 mm. Er så i tvil om den kan ha vokst så mye på 3 dager 🙄 men fikk jo positiv el-test.. Jeg har PCO så er så redd den har vist falsk positiv. Men jeg får bare håpe🙏🙏 Anonymkode: 62a2d...899 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #3 Del Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så spennende, håper testene dine blir sterkere og sterkere 🙏 jeg tok Ovitrelle 1 juli og tok en test igår for å sjekke hvor sterk den var ift Ovitrelle. Den var ganske sterk. Så skal jeg teste annenhver dag for å holde følge med på at den blir svakere og svakere og forhåpentligvis sterkere igjen! 😊 Det er også første gang jeg tar Ovitrelle. Men jeg er litt tvilsom på om jeg har satt den på rett tidspunkt. Når jeg var på UL mandag 28/6 var folilkelen kun 12-13 mm.. Og en uke før der igjen var den bare 9 mm. Er så i tvil om den kan ha vokst så mye på 3 dager 🙄 men fikk jo positiv el-test.. Jeg har PCO så er så redd den har vist falsk positiv. Men jeg får bare håpe🙏🙏 Anonymkode: 62a2d...899 Hei. TS her. krysser fingrene for deg!🙏🏼 Oppdater gjerne her når du har testet mer 😊 Jeg har PCOS, så vi er litt i samme båt. Anonymkode: e980f...369 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #4 Del Skrevet 5. juli 2021 Jeg ble gravid på første forsøk med otrivelle. Har en 2 år gammel datter i dag😊 Anonymkode: f120e...5d7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 5. juli 2021 #5 Del Skrevet 5. juli 2021 Spennende!! Ønsker deg masse lykke til! 🤞 Her er en fin tråd om mange som har/og tester etter ovitrelle. Jeg ble gravid aller første gang jeg forsøkte ovitrelle. Jeg valgte dog å teste hver dag fra EL, syns det hjalp på ventetiden. Slik ble den testrekken: Og nå siste året har vi forsøkt på søsken. Måtte ha 4 ovitrelle-sykluser før den satt da. Også da testet jeg ut ovitrellen før jeg skjønte at det var reell hcg: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #6 Del Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei. TS her. krysser fingrene for deg!🙏🏼 Oppdater gjerne her når du har testet mer 😊 Jeg har PCOS, så vi er litt i samme båt. Anonymkode: e980f...369 Skal absolutt oppdatere! Det må du også gjøre 😄 har du barn fra før, eller er det første dere prøver på? ☺️ Anonymkode: 62a2d...899 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #7 Del Skrevet 6. juli 2021 Amatariel skrev (18 timer siden): Spennende!! Ønsker deg masse lykke til! 🤞 Her er en fin tråd om mange som har/og tester etter ovitrelle. Jeg ble gravid aller første gang jeg forsøkte ovitrelle. Jeg valgte dog å teste hver dag fra EL, syns det hjalp på ventetiden. Slik ble den testrekken: Og nå siste året har vi forsøkt på søsken. Måtte ha 4 ovitrelle-sykluser før den satt da. Også da testet jeg ut ovitrellen før jeg skjønte at det var reell hcg: Tusen takk! 😄 Kjekt å høre at det gikk fint for dere 😊 Anonymkode: e980f...369 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #8 Del Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Skal absolutt oppdatere! Det må du også gjøre 😄 har du barn fra før, eller er det første dere prøver på? ☺️ Anonymkode: 62a2d...899 Det skal jeg 😊 Dette er første vi prøver på. Jeg er 27 år gammel 😊 Anonymkode: e980f...369 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #9 Del Skrevet 6. juli 2021 Tok du enkel sprøyte? Ovitrelle skal være ute 5/7-1200 Anonymkode: 3bbe5...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #10 Del Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tok du enkel sprøyte? Ovitrelle skal være ute 5/7-1200 Anonymkode: 3bbe5...7f8 Ja, enkel sprøyte. Testen i går viste en svak strek. I dag var streken enda svakere. Anonymkode: e980f...369 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #11 Del Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja, enkel sprøyte. Testen i går viste en svak strek. I dag var streken enda svakere. Anonymkode: e980f...369 Ok, mulig du er av de uheldige som får ovitrelle strek i opptil 14dager. Anbefaler deg å teste imorgen med test med 25 og ikke 10. Anonymkode: 3bbe5...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #12 Del Skrevet 7. juli 2021 Hvordan går det? 😊 Testet noe mer? 😃 Anonymkode: 62a2d...899 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #13 Del Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvordan går det? 😊 Testet noe mer? 😃 Anonymkode: 62a2d...899 TS her. Den svake streken ble til ingenting i dag. Om jeg stirrer hardt nok på den dukker det opp en svak skygge. Tenker likevel jeg fortsetter frem til søndag slik gynekologen sa😊 Anonymkode: e980f...369 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #14 Del Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): TS her. Den svake streken ble til ingenting i dag. Om jeg stirrer hardt nok på den dukker det opp en svak skygge. Tenker likevel jeg fortsetter frem til søndag slik gynekologen sa😊 Anonymkode: e980f...369 Da vet du hvertfall at Ovitrelle er helt ute av kroppen. Nå blir det spennende å se om testene blir sterkere igjen 😃 håper testene dine øker igjen!! Jeg er så usikker på EL. For noen dager siden fikk jeg veldig stikkinger/murringer på den siden jeg skulle ha eggløsning (har aldri opplevd det før!) Det varte i 2 dager. I tillegg hadde jeg EL-slim og det har jeg heller aldri hatt før🤗 så jeg er ganske sikker EL har vært senere enn jeg satt sprøyta! Så nå tenker jeg bare å vente på at mensen forhåpentligvis ikke kommer og teste av og til 😊 men kunne heller ikke teste etter EL siden jeg tydeligvis får falske positive tester og testen ville uansett blitt positiv med Ovitrelle i kroppen🙄. Anonymkode: 62a2d...899 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #15 Del Skrevet 8. juli 2021 Det skulle stå at jeg ikke kunne teste etter Ovitrelle, ikke EL 🙈 Anonymkode: 62a2d...899 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #16 Del Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Da vet du hvertfall at Ovitrelle er helt ute av kroppen. Nå blir det spennende å se om testene blir sterkere igjen 😃 håper testene dine øker igjen!! Jeg er så usikker på EL. For noen dager siden fikk jeg veldig stikkinger/murringer på den siden jeg skulle ha eggløsning (har aldri opplevd det før!) Det varte i 2 dager. I tillegg hadde jeg EL-slim og det har jeg heller aldri hatt før🤗 så jeg er ganske sikker EL har vært senere enn jeg satt sprøyta! Så nå tenker jeg bare å vente på at mensen forhåpentligvis ikke kommer og teste av og til 😊 men kunne heller ikke teste etter EL siden jeg tydeligvis får falske positive tester og testen ville uansett blitt positiv med Ovitrelle i kroppen🙄. Anonymkode: 62a2d...899 Testet i dag og den var helt blank. Så ovitrelle er helt ute av kroppen 😊 Trodde jeg skulle begynne å se en svak strek allerede nå, men får bare håpe det kommer noe innen søndag!🙏🏼 Som avtalt hos gynekologen ble det samleie samme kveld som jeg satt sprøyten + morgenen etter. Det ble ikke noe mer sex etter den morgenen. Jeg kjente også stikkinger på den ene siden noen dager etter jeg satt sprøyten.Tenk om jeg bommet totalt?🙈 Har lest meg mer opp på diverse forum nå i etterkant og ser at flere får eggløsning flere dager etter.. så muligens var vi litt for kjapp, og litt for «lei» til å fortsette de påfølgende dagene. Blir spennende å høre fra deg!😊🙌🏼 Anonymkode: e980f...369 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #17 Del Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Testet i dag og den var helt blank. Så ovitrelle er helt ute av kroppen 😊 Trodde jeg skulle begynne å se en svak strek allerede nå, men får bare håpe det kommer noe innen søndag!🙏🏼 Som avtalt hos gynekologen ble det samleie samme kveld som jeg satt sprøyten + morgenen etter. Det ble ikke noe mer sex etter den morgenen. Jeg kjente også stikkinger på den ene siden noen dager etter jeg satt sprøyten.Tenk om jeg bommet totalt?🙈 Har lest meg mer opp på diverse forum nå i etterkant og ser at flere får eggløsning flere dager etter.. så muligens var vi litt for kjapp, og litt for «lei» til å fortsette de påfølgende dagene. Blir spennende å høre fra deg!😊🙌🏼 Anonymkode: e980f...369 Jeg er jo gravid på ovitrelle men det jeg merket med ovitrelle var at jeg hadde kortere eggløsning. Smertene var ikke ille. Så hos meg kom eggløsning morgenen etter ovitrelle. Og så var det over. Hadde sex dagen før ovitrelle og samme dag. Anonymkode: 3bbe5...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 8. juli 2021 #18 Del Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Som avtalt hos gynekologen ble det samleie samme kveld som jeg satt sprøyten + morgenen etter. Det ble ikke noe mer sex etter den morgenen. Jeg kjente også stikkinger på den ene siden noen dager etter jeg satt sprøyten.Tenk om jeg bommet totalt?🙈 Har lest meg mer opp på diverse forum nå i etterkant og ser at flere får eggløsning flere dager etter.. så muligens var vi litt for kjapp, og litt for «lei» til å fortsette de påfølgende dagene. Jeg syns disse aksjeinnskuddene høres veldig bra ut. Det er vel en av fordelene med eggløsning ved hjelp av ovitrelle at egget faktisk slipper innen 36 timer, ikke over? Så tror ikke dere var for tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #19 Del Skrevet 8. juli 2021 Amatariel skrev (14 minutter siden): Jeg syns disse aksjeinnskuddene høres veldig bra ut. Det er vel en av fordelene med eggløsning ved hjelp av ovitrelle at egget faktisk slipper innen 36 timer, ikke over? Så tror ikke dere var for tidlig! Håper det 🙏🏼🙏🏼😊 Har den siste uken hatt mye stikking nederst på siden i magen. De to siste dagene kjennes det ut som mensenmurringer. Spennende å se om kroppen lader opp til en heidundranes mensturasjon (PCOS og lite/ingen blødning det siste året) eller om det betyr positiv test på søndag 🙊 Anonymkode: e980f...369 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #20 Del Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Testet i dag og den var helt blank. Så ovitrelle er helt ute av kroppen 😊 Trodde jeg skulle begynne å se en svak strek allerede nå, men får bare håpe det kommer noe innen søndag!🙏🏼 Som avtalt hos gynekologen ble det samleie samme kveld som jeg satt sprøyten + morgenen etter. Det ble ikke noe mer sex etter den morgenen. Jeg kjente også stikkinger på den ene siden noen dager etter jeg satt sprøyten.Tenk om jeg bommet totalt?🙈 Har lest meg mer opp på diverse forum nå i etterkant og ser at flere får eggløsning flere dager etter.. så muligens var vi litt for kjapp, og litt for «lei» til å fortsette de påfølgende dagene. Blir spennende å høre fra deg!😊🙌🏼 Anonymkode: e980f...369 Dersom gyn sa at du skulle sette sprøyten så har hun nok sett at follikkelen din var klar til å slippe snart! 😊 Og dere har jo fulgt instruksene mtp samleie osv, så det burde jo gå fint! 😁🤞Når jeg var der så var follikelen fortsatt ikke klar. Og siden hun skulle på ferie så ba hun meg ta el-tester og sette sprøyta når den ble positiv. Men fikk jo aldri sett på UL at den faktisk var klar da.. Derfor jeg er litt usikker🤔 tiden vil vise! 😊 Anonymkode: 62a2d...899 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå