AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1 Del Skrevet 4. juli 2021 Jeg skal begynne på Letrozol på dag 3 av syklus. Jeg har nå (endelig) fått mensen etter en lang syklus på 42 dager. Jeg spottet bittelitt på fredag og litt mer, men fortsatt veldig lite, i går, lørdag. I dag ser det ut til at menstruasjonen har kommet for fullt. Regner jeg dagen i dag som dag 1, da? Anonymkode: 858a6...2f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #2 Del Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg skal begynne på Letrozol på dag 3 av syklus. Jeg har nå (endelig) fått mensen etter en lang syklus på 42 dager. Jeg spottet bittelitt på fredag og litt mer, men fortsatt veldig lite, i går, lørdag. I dag ser det ut til at menstruasjonen har kommet for fullt. Regner jeg dagen i dag som dag 1, da? Anonymkode: 858a6...2f5 Hvis du begynte å blø friskt blod (ikke spotting) etter kl 12 så regnes dagen etter som dag 1. Hvis du begynte å blø før kl 12 regnes denne dagen som dag 1. Det fikk jeg beskjed om fra fertilitetsklinikk 😊 Anonymkode: 712cb...098 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indigob Skrevet 4. juli 2021 #3 Del Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis du begynte å blø friskt blod (ikke spotting) etter kl 12 så regnes dagen etter som dag 1. Hvis du begynte å blø før kl 12 regnes denne dagen som dag 1. Det fikk jeg beskjed om fra fertilitetsklinikk 😊 Anonymkode: 712cb...098 Jeg fikk høre at mensen er mensen, uansett hvor lite man blør. Jeg regnet dag 1 som første dag med blod uansett mengde.🌞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #4 Del Skrevet 4. juli 2021 indigob skrev (3 minutter siden): Jeg fikk høre at mensen er mensen, uansett hvor lite man blør. Jeg regnet dag 1 som første dag med blod uansett mengde.🌞 Samme her, både av gynekolog og spesialist på Fertilitetssenteret. Noe som var rimelig tricky da jeg spottet mye pga polypp 😅 Men Ovitrelle ble jo uansett satt utfra ULfunn. Anonymkode: a40d1...025 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indigob Skrevet 4. juli 2021 #5 Del Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Samme her, både av gynekolog og spesialist på Fertilitetssenteret. Noe som var rimelig tricky da jeg spottet mye pga polypp 😅 Men Ovitrelle ble jo uansett satt utfra ULfunn. Anonymkode: a40d1...025 Jeg ble så hormonell at jeg ble helt skremt av meg selv. Svettet og følte alltid at jeg skulle eksplodere. Måtte bare droppe det 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Grønn Skrevet 6. juli 2021 #6 Del Skrevet 6. juli 2021 indigob skrev (På 4.7.2021 den 18.52): Jeg ble så hormonell at jeg ble helt skremt av meg selv. Svettet og følte alltid at jeg skulle eksplodere. Måtte bare droppe det 🙄 Hvor lenge gikk du på det, og hvor raskt merket du bivirkninger? Jeg har begynt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indigob Skrevet 6. juli 2021 #7 Del Skrevet 6. juli 2021 Jeg prøvde 3 sykluser. Jeg merket det først etter noen dager. gråt mye, ble deprimert og sint på alt og alle. Håper at det går bedre for deg ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå