Gå til innhold

Oppstart Letrozol, hvilken dag er dag 1 i syklus?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg skal begynne på Letrozol på dag 3 av syklus. Jeg har nå (endelig) fått mensen etter en lang syklus på 42 dager. Jeg spottet bittelitt på fredag og litt mer, men fortsatt veldig lite, i går, lørdag. I dag ser det ut til at menstruasjonen har kommet for fullt. Regner jeg dagen i dag som dag 1, da? 

Anonymkode: 858a6...2f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg skal begynne på Letrozol på dag 3 av syklus. Jeg har nå (endelig) fått mensen etter en lang syklus på 42 dager. Jeg spottet bittelitt på fredag og litt mer, men fortsatt veldig lite, i går, lørdag. I dag ser det ut til at menstruasjonen har kommet for fullt. Regner jeg dagen i dag som dag 1, da? 

Anonymkode: 858a6...2f5

Hvis du begynte å blø friskt blod (ikke spotting) etter kl 12 så regnes dagen etter som dag 1. Hvis du begynte å blø før kl 12 regnes denne dagen som dag 1. Det fikk jeg beskjed om fra fertilitetsklinikk 😊

Anonymkode: 712cb...098

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis du begynte å blø friskt blod (ikke spotting) etter kl 12 så regnes dagen etter som dag 1. Hvis du begynte å blø før kl 12 regnes denne dagen som dag 1. Det fikk jeg beskjed om fra fertilitetsklinikk 😊

Anonymkode: 712cb...098

Jeg fikk høre at mensen er mensen, uansett hvor lite man blør. Jeg regnet dag 1 som første dag med blod uansett mengde.🌞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
indigob skrev (3 minutter siden):

Jeg fikk høre at mensen er mensen, uansett hvor lite man blør. Jeg regnet dag 1 som første dag med blod uansett mengde.🌞

Samme her, både av gynekolog og spesialist på Fertilitetssenteret.

Noe som var rimelig tricky da jeg spottet mye pga polypp 😅

Men Ovitrelle ble jo uansett satt utfra ULfunn. 

Anonymkode: a40d1...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Samme her, både av gynekolog og spesialist på Fertilitetssenteret.

Noe som var rimelig tricky da jeg spottet mye pga polypp 😅

Men Ovitrelle ble jo uansett satt utfra ULfunn. 

Anonymkode: a40d1...025

Jeg ble så hormonell at jeg ble helt skremt av meg selv. Svettet og følte alltid at jeg skulle eksplodere. Måtte bare droppe det 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

indigob skrev (På 4.7.2021 den 18.52):

Jeg ble så hormonell at jeg ble helt skremt av meg selv. Svettet og følte alltid at jeg skulle eksplodere. Måtte bare droppe det 🙄

Hvor lenge gikk du på det, og hvor raskt merket du bivirkninger? Jeg har begynt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøvde 3 sykluser. Jeg merket det først etter noen dager. gråt mye, ble deprimert og sint på alt og alle.  Håper at det går bedre for deg ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...