Adrenalina1 Skrevet 4. juli 2021 Forfatter #21 Del Skrevet 4. juli 2021 Kayo skrev (2 minutter siden): Mener selv at to ganger i uka (fullkropp) funker fint for en som kun ønsker å bli sterkere. Du kan fint trene slik en stund før du trenger å justere på volumet (mengden) slik at tre dager blir aktuelt. Eller evt. kjøre to dagers splitt med større volum per "øvelse" de to dagene. Finnes mange måter å sette opp treningen for å passe en hver enkels preferanse.. Ikke noe poeng å dedikere for mange dager med styrke hvis du ikke liker det noe særlig. Jeg lærer nok å like det etterhvert. Håper jeg☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 4. juli 2021 #22 Del Skrevet 4. juli 2021 (endret) Adrenalina1 skrev (13 minutter siden): Er statisk utfall mer effektivt enn tradisjonell utfall? Personlig synes jeg det er tyngre, men det finnes mange variasjoner av utfall du kan gjøre. Her er en oversikt (med og uten utstyr): https://www.sweat.com/blogs/exercises?query=lunges&page=1# Prøv deg frem og finn de øvelsene du liker best. Endret 4. juli 2021 av Zooey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 4. juli 2021 Forfatter #23 Del Skrevet 4. juli 2021 Zooey skrev (6 minutter siden): Personlig synes jeg det er tyngre, men det finnes mange variasjoner av utfall du kan gjøre. Her er en oversikt (med og uten utstyr): https://www.sweat.com/blogs/exercises?query=lunges&page=1# Prøv deg frem og finn de øvelsene du liker best. Takk skal du ha🌹Jeg finner ut av det☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #24 Del Skrevet 4. juli 2021 Fullkroppstrening 2-3 ganger i uka gjorde mer for meg enn enkelt kroppsdel 4-5 ganger i uken. Anonymkode: 5f6a1...6b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tom1986 Skrevet 4. juli 2021 #25 Del Skrevet 4. juli 2021 Ja, men da bør du trene helkroppsprogram slik at de største muskelgruppene stimuleres to ganger i uka. Proteinsyntesen (muskelvekst) er ikke forhøyet i mer enn ca. 72 timer etter trening. Etter det inntreffer faktisk muskesvinn (atrofi). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå