Gå til innhold

Vålerenga

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra, hurra - ENGA er på TOPP, ENGA er på TOPP!!! :hoppe:

Må det bare holde hele veien inn...håper det, ønsker det så mye at det nesten er farlig, fotballfeberen begynner å ta overhånd her nå!

Yeahhh! Det var kanondigg å være på Fredrikstad stadion i går, selv om det var så trangt å jævlig som jeg aldri har opplevd på kamp før..gjorde ingenting at det regna heller! :danse:

For en herlig dag det er i dag - sola skinner til og med (over Enga)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaks a' dø! Jeg var også på Fredrikstad stadion i går. Før kampen var var det kaldt og jævlig. Holdt på å fryse i hjel og ble irritert over trengsel osv. Men så......... Etter en heller tam 1. omgang så eksploderte det jo. En utrolig opplevelse. Enga på topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sheba, ikke bry deg om Gitte, hun er bare misunnelig. Alle andre lag og deres supportere har i alle år vært misunnelige på og snakket dritt om Vålenga. Uansett om vi gjør det bra eller dårlig er det ingen støtte fra andre hold. Men det bryr vi oss ingenting om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe - nei det er vel så det, Dilla. Vi får trøste oss med hverandre, det er jo tross alt ganske så mange av oss nå, hehe.

Supporterklem til deg fra meg (og tvi tvi mot Steua Bucuresti i morgen!) :klem:

Og så får vi grille noen kanarifugler på søndag, muahahaa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sheba, ikke bry deg om Gitte, hun er bare misunnelig. Alle andre lag og deres supportere har i alle år vært misunnelige på og snakket dritt om Vålenga. Uansett om vi gjør det bra eller dårlig er det ingen støtte fra andre hold. Men det bryr vi oss ingenting om.

Et typisk tankeløst innlegg av en enga-fan.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...