AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1 Del Skrevet 4. juli 2021 Vi har prøvd en stund, så nå skal vi putte litt vitaminer i mannen. Alt ser bra ut hos begge mtp gynekolog og sædprøve. Jeg tar gravidvitaminer fra nycoplus, og har også prøvd wild yam denne mnd. Er det noe lurt vi kan gi mannen? 😃 Evt, noen som har noen fiffige råd? Gjorde du noe spesielt dem mnd det klaffet feks? 🤗 Anonymkode: fa6fd...ec3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #2 Del Skrevet 4. juli 2021 Jeg har prøvd det meste.. Men fortsatt ingen positiv test etter 1 års prøving.. Hvor lenge har du prøvd å bli gravid? Anonymkode: 09f1a...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #3 Del Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg har prøvd det meste.. Men fortsatt ingen positiv test etter 1 års prøving.. Hvor lenge har du prøvd å bli gravid? Anonymkode: 09f1a...5df 9 mnd etter en SA... En kjemisk siden da. Er 10 dpo idag, men føles ikke ut som om det har gått denne mnd heller.. Ts Anonymkode: fa6fd...ec3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #4 Del Skrevet 4. juli 2021 Har hørt at babyklister kan hjelpe og at granateple er bra for sædkvaliteten. 😊 Ellers sunt kosthold, omega 3, kutte ned på kaffeinntak, alkoholinntak osv. Anonymkode: 31384...184 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #5 Del Skrevet 4. juli 2021 Det er bare bortkastede penger. Hadde det hjulpet ville jo legene anbefalt det, og legemiddelselskapene tjent rått på det under ett eller annet fancy navn. Enten får man det til selv, eller så trenger man prøverør, eller så går det ikke i det hele tatt. Så enkelt er det faktisk. Anonymkode: 326c3...719 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #6 Del Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): 9 mnd etter en SA... En kjemisk siden da. Er 10 dpo idag, men føles ikke ut som om det har gått denne mnd heller.. Ts Anonymkode: fa6fd...ec3 Men du vet vertfall at du kan bli gravid! Så da vet du jo at det mest sannsynlig ordner seg til slutt. Jeg har ikke klart å få en eneste positiv test på over 1 år og venter på prøverør til høsten.. Anonymkode: 09f1a...5df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #7 Del Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har hørt at babyklister kan hjelpe og at granateple er bra for sædkvaliteten. 😊 Ellers sunt kosthold, omega 3, kutte ned på kaffeinntak, alkoholinntak osv. Anonymkode: 31384...184 Granateple er bra 😊 han tar allerede multivitaminer og drikker tran, og sjelden alkohol. AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men du vet vertfall at du kan bli gravid! Så da vet du jo at det mest sannsynlig ordner seg til slutt. Jeg har ikke klart å få en eneste positiv test på over 1 år og venter på prøverør til høsten.. Anonymkode: 09f1a...5df Har du vært til utredning? Sjekket om mannen er problemet?❤ Gjerne flere tips om noen har 😊 Ts Anonymkode: fa6fd...ec3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #8 Del Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men du vet vertfall at du kan bli gravid! Så da vet du jo at det mest sannsynlig ordner seg til slutt. Jeg har ikke klart å få en eneste positiv test på over 1 år og venter på prøverør til høsten.. Anonymkode: 09f1a...5df Leste en gang til. Massemasse lykke til ❤ sender babystøv 🤗 Ts Anonymkode: fa6fd...ec3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #9 Del Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er bare bortkastede penger. Hadde det hjulpet ville jo legene anbefalt det, og legemiddelselskapene tjent rått på det under ett eller annet fancy navn. Enten får man det til selv, eller så trenger man prøverør, eller så går det ikke i det hele tatt. Så enkelt er det faktisk. Anonymkode: 326c3...719 Legene anbefaler jo tilskudd til mannen med sink osv.. Anonymkode: 33f02...3f9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indigob Skrevet 4. juli 2021 #10 Del Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vi har prøvd en stund, så nå skal vi putte litt vitaminer i mannen. Alt ser bra ut hos begge mtp gynekolog og sædprøve. Jeg tar gravidvitaminer fra nycoplus, og har også prøvd wild yam denne mnd. Er det noe lurt vi kan gi mannen? 😃 Evt, noen som har noen fiffige råd? Gjorde du noe spesielt dem mnd det klaffet feks? 🤗 Anonymkode: fa6fd...ec3 Grapefrukt ☺️ Spis masse grapefrukt fra du får mensen til neste syklus.. spis alt du orker. Det har vist en vitenskapelig effekt ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
indigob Skrevet 4. juli 2021 #11 Del Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er bare bortkastede penger. Hadde det hjulpet ville jo legene anbefalt det, og legemiddelselskapene tjent rått på det under ett eller annet fancy navn. Enten får man det til selv, eller så trenger man prøverør, eller så går det ikke i det hele tatt. Så enkelt er det faktisk. Anonymkode: 326c3...719 Vil si meg uenig. Jeg tror at jeg ble gravid av en streng kost. Prøvde lenge å bli gravid ca 3 år. Når jeg drakk grønn jus, spiste MYE grapefrukt, kuttet ut alkohol og stress så ble jeg gravid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #12 Del Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Legene anbefaler jo tilskudd til mannen med sink osv.. Anonymkode: 33f02...3f9 Om kvaliteten er dårlig. Om ikke er det bortkastet. Anonymkode: 326c3...719 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #13 Del Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det er bare bortkastede penger. Hadde det hjulpet ville jo legene anbefalt det, og legemiddelselskapene tjent rått på det under ett eller annet fancy navn. Enten får man det til selv, eller så trenger man prøverør, eller så går det ikke i det hele tatt. Så enkelt er det faktisk. Anonymkode: 326c3...719 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Om kvaliteten er dårlig. Om ikke er det bortkastet. Anonymkode: 326c3...719 Så lenge vi håpefulle tror det virker, så er det verdt et forsøk 😊 Ts Anonymkode: fa6fd...ec3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #14 Del Skrevet 5. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så lenge vi håpefulle tror det virker, så er det verdt et forsøk 😊 Ts Anonymkode: fa6fd...ec3 Jeg skulle ønske noen ristet i meg den gangen, derfor jeg svarer slikt. Det var mye falskt håp, og bortkastede penger, som likevel endte opp i prøverørsforsøk. Anonymkode: 326c3...719 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 5. juli 2021 #15 Del Skrevet 5. juli 2021 I pp11 satt jeg mannen på dette da jeg har lest at nettopp sink og c-vitamin er viktig for den mannlige fertiliteten. Ble gravid den pp'en. Men skal sies at jeg er skeptisk til at det var dèt som gjorde utslaget, ettersom han bare rakk å ta det i ca. 3 uker før positiv test. Sies at man bør innta slikt et par måneder før sædcellene gjør godt av det. Men jeg er fornøyd! Om det var dette, hostesaften jeg tok rundt EL, babyklisteret i lutealfasen e.l som gjorde susen har ikke noe å si. Sannsynligvis var det bare flaks at det gikk, men jeg følte meg mer tilfreds i prøvingen med tanke på at jeg gjorde så mye jeg kunne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 5. juli 2021 #16 Del Skrevet 5. juli 2021 Sink, e vitamin og C vit skal være bra for mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå