AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #1 Del Skrevet 4. juli 2021 Dette høres kanskje sykt ut, men må bare spørre. Eksen min hadde barn fra før. Han fikk sønnen på første forsøk med eksen. De var ganske unge. Han hadde gjort sin første kjæreste gravid også, men de tok abort. Han kom alltid " mye" og hadde et stort behov for sex. Det var såpass mye sperm at jeg trengte mye papir for å tørke etter samleie. Mannen min har absolutt lystene i orden, men ikke så ekstremt. Vi er også mye eldre nå. Han kommer veldig lite i forhold. Det renner ut litt, men snakk om såpass lite at det ikke drypper på gulvet hvis jeg reiser meg. Det er maksimalt en spiseskje, men tror egentlig det er mer en stor teskje. Er dette lite? Anonymkode: 0a968...195 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #2 Del Skrevet 4. juli 2021 Jeg er sterilisert, har altså ingen sædceller. Likevel kommer det masse "sæd-veske". Så mengde har lite å si for fertilitet. Det er ganske lett å teste. Be fastlegen ordne. Anonymkode: 832d8...072 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 4. juli 2021 #3 Del Skrevet 4. juli 2021 Ofte sier de at dem som kommer mye har større vansker med å få barn. Jeg er en av de uheldige der og kommer mye, men likevel gikk det greit å få barn. 1. og 2. forsøk. De sier at menn med mye sædvæske utvanner sædcellene slik at det sånn sett blir mere utfordrende å bli gravid. Jeg tror nok mere på en match dere imellom eller at problemet ligger til dama kan være like stort som det at mannen er feil om jeg kan bruke det ordet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå