Gå til innhold

StianNorway på TikTok

Dollyådi

Anbefalte innlegg

2 hours ago, Halvgæren said:

Så den videoen. Tenk å bli vekket på den måten, sørpe full av at 3-4 ambulansefolk står i leiligheten din, jeg hadde skammet meg og tenkt meg litt om, er det sånn man har lyst til å fremstå? Og sånn man vil tjene penger? Var det noen som så på streamen som ringte 113? Han høres jo full ut hele tiden, uansett når på døgnet det er? 😳 Eller er det bare sånn han snakker?

Han høres full ut hele tiden! Og ja det var noen på liven som ringte 113. 

Han blokkerer hvis noen kaller han alkis eller spør om hans drikkevaner. Tydelig et sårt tema for han. Det er nesten litt trist. Tigging er ikke særlig fint heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker12455 skrev (31 minutter siden):

Han høres full ut hele tiden! Og ja det var noen på liven som ringte 113. 

Han blokkerer hvis noen kaller han alkis eller spør om hans drikkevaner. Tydelig et sårt tema for han. Det er nesten litt trist. Tigging er ikke særlig fint heller...

Voksen mann oppfører seg som en 14 åring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrukketroll skrev (41 minutter siden):

Hvorfor ble han utestengt?🤔

Så litt snutter fra han på YouTube. Hvor han bl.a: 

-roper "svarte f**" etter en mørkhudet mann på gata og havner i slåsskamp pga det

-sitter foran kamera og sier han hadde besøk av moren sin tidligere, og at han knu**** henne likeså godt 

-viser vlogger av andre youtubere og gjør narr av de/driter de ut

-setter seg ned i en tilfeldig butikk mens han streamer og drikker øl, blir hivd ut av de ansatte

-drikker seg så full at seere ser seg nødt til å ringe nødnummeret og få ambulansen til å ta seg inn til han i studio 

Dette var bare litt av mye han driver med og med en slik oppførsel blir man vel fort utestengt ja.

Endret av non_stop
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker12455 skrev (På 11.9.2021 den 22.13):

1 mill?? Serr? Er det i det hele tatt mulig? Jeg har ingen kunnskap om Twitch eller annet streaming men det hørtes drøyt ut. 

Lever "luksus" liv og er på tiktok hele dagen? 🧐

Leste om en som har streaming hver fredag, Ponderen (Simen) som lever av å lage digital fest hver fredager, og tjener oppimot 100.000,- på en kveld.

Endret av Skrukketroll
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Skrukketroll said:

Leste om en som har streaming hver fredag, Ponderen (Simen) som lever av å lage digital fest hver fredager, og tjener oppimot 100.000,- på en kveld.

Jeg har dessverre 0 respekt for sånne folk. Spyr. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det kødd??

Fyren fremstår jo hakkenes galen!! 😳 Blir skremt av at sånne folk går rundt fritt på gata. 

Ber folk sprenge seg, ta selvmord, kaller folk de styggeste ting og gjør ekstremt flaue og utleverende ting på sin kanal. Bl.a går med tynn tights og samme bluse i alle videoene og har fokus på Rolex-klokkene sine.

Leser i kommentarfeltet at han har en styrtrik pappa og som gir han penger, men vil noen ha noe med dette mennesket å gjøre?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner det er kvalmende å se på, men må man ha dette som nr 1 problem i hverdagen? Bare lev livet ditt og la andre gjøre det samme.

Vil han bli stemplet som en idiot så får han det 😌

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Skrukketroll skrev (På 16.9.2021 den 18.31):

Dèt er løgn. En sjelden gang her og der bikker det over 10K, men absolutt ikke det beløpet du skriver.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rampenissen72
Banænie skrev (På 26.7.2021 den 0.31):

Har fått han opp i fyp en del. Skjønner ikke alltid om han bare er sånn, eller om det er noe galt. 

Skjønner heller ikke hva han arbeider med. Han virker jo til å ha mye penger. Med alt data utstyret og smykker han viser på live. 

Hva er fyp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kamilla25 skrev (Akkurat nå):

Hva er fyp?

For you page. På tiktok

Endret av Kratt_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er rett ut ufyselig noen ganger med måten han svarer folk. Her om dagen skulle han "roaste" folk, og dro frem en del begreper om 2.verdenskrig, og voldtekt.  "neida, bare kødder, men du må innrømme at det var en god roast". 

Nei. Bare nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

non_stop skrev (På 12.9.2021 den 20.04):

Måtte søke opp denne fyren på snap og sjekke. Første filmen jeg får opp

"Hei, nå sitter jeg faktisk å driter😬"

Ehhh oki det var nok for meg gitt

For en syk syk verden vi lever i. At det faktisk går an å tjene penger på slikt fjas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kratt_ skrev (På 7.10.2021 den 22.22):

Dèt er løgn. En sjelden gang her og der bikker det over 10K, men absolutt ikke det beløpet du skriver.

Vel da får du google opp Ponderen selv😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrukketroll skrev (22 minutter siden):

Vel da får du google opp Ponderen selv😉

Ser på hver fredag og ser selv at det ikke er 100k hver gang.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Hei folkens 😄

Jeg googlet Stiannorway, og havnet her.

Dette er en fyr jeg pleide å følge med på Twitch, når han streamet League of Legends.
Veldig arti type. Jeg subbet til han, så jeg har faktisk støttet streamen hans med 25 kr.

Men dette var i perioden 2014-2016, sånn ca!

Jeg har registert at han streamer ennå. Jeg vet ikke hvor og når. Det går mye i ''IRL streams'', fyllestreams, etc.
Det syns jeg er veldig motbydelig, så jeg ser ikke på han. Sist jeg så en stream var nok tilbake i 2016- ish.

Sånn så dette var det før han ble helt idiot:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å føye til:

Han har en rik pappa som betaler, som gir sønnen muligheten til å leve et liv i frihet.
Han står opp og har det morro hver dag.
Jeg syns det var helt fair det, at han koset seg og streamet dataspill til oss. Han lagte god stemning. Sikkert fordi han levde et liv i luksus, hvor han kunne legge seg når han vil, stå opp når han vil, og gjøre hva han vil - Frihet!

Men den alkoholen og drikkinga er så idiotisk, at jeg føler han er helt på villspor nå,
Men egentlig så bryr jeg meg ikke 😁
Bare morro å se at det faktisk var laget en post om han her.

Endret av Frankenstein
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...