AnonymBruker12455 Skrevet 14. september 2021 #21 Del Skrevet 14. september 2021 2 hours ago, Halvgæren said: Så den videoen. Tenk å bli vekket på den måten, sørpe full av at 3-4 ambulansefolk står i leiligheten din, jeg hadde skammet meg og tenkt meg litt om, er det sånn man har lyst til å fremstå? Og sånn man vil tjene penger? Var det noen som så på streamen som ringte 113? Han høres jo full ut hele tiden, uansett når på døgnet det er? 😳 Eller er det bare sånn han snakker? Han høres full ut hele tiden! Og ja det var noen på liven som ringte 113. Han blokkerer hvis noen kaller han alkis eller spør om hans drikkevaner. Tydelig et sårt tema for han. Det er nesten litt trist. Tigging er ikke særlig fint heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 14. september 2021 #22 Del Skrevet 14. september 2021 AnonymBruker12455 skrev (31 minutter siden): Han høres full ut hele tiden! Og ja det var noen på liven som ringte 113. Han blokkerer hvis noen kaller han alkis eller spør om hans drikkevaner. Tydelig et sårt tema for han. Det er nesten litt trist. Tigging er ikke særlig fint heller... Voksen mann oppfører seg som en 14 åring.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrukketroll Skrevet 16. september 2021 #23 Del Skrevet 16. september 2021 Kratt_ skrev (På 11.9.2021 den 22.14): Han er utestengt derfra. Hvorfor ble han utestengt?🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 16. september 2021 #24 Del Skrevet 16. september 2021 (endret) Skrukketroll skrev (41 minutter siden): Hvorfor ble han utestengt?🤔 Så litt snutter fra han på YouTube. Hvor han bl.a: -roper "svarte f**" etter en mørkhudet mann på gata og havner i slåsskamp pga det -sitter foran kamera og sier han hadde besøk av moren sin tidligere, og at han knu**** henne likeså godt -viser vlogger av andre youtubere og gjør narr av de/driter de ut -setter seg ned i en tilfeldig butikk mens han streamer og drikker øl, blir hivd ut av de ansatte -drikker seg så full at seere ser seg nødt til å ringe nødnummeret og få ambulansen til å ta seg inn til han i studio Dette var bare litt av mye han driver med og med en slik oppførsel blir man vel fort utestengt ja. Endret 16. september 2021 av non_stop 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrukketroll Skrevet 16. september 2021 #25 Del Skrevet 16. september 2021 (endret) AnonymBruker12455 skrev (På 11.9.2021 den 22.13): 1 mill?? Serr? Er det i det hele tatt mulig? Jeg har ingen kunnskap om Twitch eller annet streaming men det hørtes drøyt ut. Lever "luksus" liv og er på tiktok hele dagen? 🧐 Leste om en som har streaming hver fredag, Ponderen (Simen) som lever av å lage digital fest hver fredager, og tjener oppimot 100.000,- på en kveld. Endret 16. september 2021 av Skrukketroll 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker12455 Skrevet 16. september 2021 #26 Del Skrevet 16. september 2021 3 minutter siden, Skrukketroll said: Leste om en som har streaming hver fredag, Ponderen (Simen) som lever av å lage digital fest hver fredager, og tjener oppimot 100.000,- på en kveld. Jeg har dessverre 0 respekt for sånne folk. Spyr. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mippi Skrevet 17. september 2021 #27 Del Skrevet 17. september 2021 Er det kødd?? Fyren fremstår jo hakkenes galen!! 😳 Blir skremt av at sånne folk går rundt fritt på gata. Ber folk sprenge seg, ta selvmord, kaller folk de styggeste ting og gjør ekstremt flaue og utleverende ting på sin kanal. Bl.a går med tynn tights og samme bluse i alle videoene og har fokus på Rolex-klokkene sine. Leser i kommentarfeltet at han har en styrtrik pappa og som gir han penger, men vil noen ha noe med dette mennesket å gjøre? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cocogirl Skrevet 18. september 2021 #28 Del Skrevet 18. september 2021 Jeg skjønner det er kvalmende å se på, men må man ha dette som nr 1 problem i hverdagen? Bare lev livet ditt og la andre gjøre det samme. Vil han bli stemplet som en idiot så får han det 😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 18. september 2021 #29 Del Skrevet 18. september 2021 To tråder om samme person er slått sammen. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 7. oktober 2021 #30 Del Skrevet 7. oktober 2021 Skrukketroll skrev (På 16.9.2021 den 18.31): Leste om en som har streaming hver fredag, Ponderen (Simen) som lever av å lage digital fest hver fredager, og tjener oppimot 100.000,- på en kveld. Dèt er løgn. En sjelden gang her og der bikker det over 10K, men absolutt ikke det beløpet du skriver. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rampenissen72 Skrevet 7. oktober 2021 #31 Del Skrevet 7. oktober 2021 Banænie skrev (På 26.7.2021 den 0.31): Har fått han opp i fyp en del. Skjønner ikke alltid om han bare er sånn, eller om det er noe galt. Skjønner heller ikke hva han arbeider med. Han virker jo til å ha mye penger. Med alt data utstyret og smykker han viser på live. Hva er fyp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 7. oktober 2021 #32 Del Skrevet 7. oktober 2021 (endret) Kamilla25 skrev (Akkurat nå): Hva er fyp? For you page. På tiktok Endret 7. oktober 2021 av Kratt_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rampenissen72 Skrevet 7. oktober 2021 #33 Del Skrevet 7. oktober 2021 Kratt_ skrev (6 minutter siden): For you page. På tiktok Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosasko Skrevet 8. oktober 2021 #34 Del Skrevet 8. oktober 2021 Han ba jo et barn hoppe av colorline 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The_marsmallowlady Skrevet 8. oktober 2021 #35 Del Skrevet 8. oktober 2021 Han er rett ut ufyselig noen ganger med måten han svarer folk. Her om dagen skulle han "roaste" folk, og dro frem en del begreper om 2.verdenskrig, og voldtekt. "neida, bare kødder, men du må innrømme at det var en god roast". Nei. Bare nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 8. oktober 2021 #36 Del Skrevet 8. oktober 2021 non_stop skrev (På 12.9.2021 den 20.04): Måtte søke opp denne fyren på snap og sjekke. Første filmen jeg får opp "Hei, nå sitter jeg faktisk å driter😬" Ehhh oki det var nok for meg gitt For en syk syk verden vi lever i. At det faktisk går an å tjene penger på slikt fjas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrukketroll Skrevet 9. oktober 2021 #37 Del Skrevet 9. oktober 2021 Kratt_ skrev (På 7.10.2021 den 22.22): Dèt er løgn. En sjelden gang her og der bikker det over 10K, men absolutt ikke det beløpet du skriver. Vel da får du google opp Ponderen selv😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 9. oktober 2021 #38 Del Skrevet 9. oktober 2021 Skrukketroll skrev (22 minutter siden): Vel da får du google opp Ponderen selv😉 Ser på hver fredag og ser selv at det ikke er 100k hver gang. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frankenstein Skrevet 28. mars 2022 #39 Del Skrevet 28. mars 2022 Hei folkens 😄 Jeg googlet Stiannorway, og havnet her. Dette er en fyr jeg pleide å følge med på Twitch, når han streamet League of Legends. Veldig arti type. Jeg subbet til han, så jeg har faktisk støttet streamen hans med 25 kr. Men dette var i perioden 2014-2016, sånn ca! Jeg har registert at han streamer ennå. Jeg vet ikke hvor og når. Det går mye i ''IRL streams'', fyllestreams, etc. Det syns jeg er veldig motbydelig, så jeg ser ikke på han. Sist jeg så en stream var nok tilbake i 2016- ish. Sånn så dette var det før han ble helt idiot: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frankenstein Skrevet 28. mars 2022 #40 Del Skrevet 28. mars 2022 (endret) Tenkte å føye til: Han har en rik pappa som betaler, som gir sønnen muligheten til å leve et liv i frihet. Han står opp og har det morro hver dag. Jeg syns det var helt fair det, at han koset seg og streamet dataspill til oss. Han lagte god stemning. Sikkert fordi han levde et liv i luksus, hvor han kunne legge seg når han vil, stå opp når han vil, og gjøre hva han vil - Frihet! Men den alkoholen og drikkinga er så idiotisk, at jeg føler han er helt på villspor nå, Men egentlig så bryr jeg meg ikke 😁 Bare morro å se at det faktisk var laget en post om han her. Endret 28. mars 2022 av Frankenstein 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå