jordbær Skrevet 29. desember 2006 #461 Del Skrevet 29. desember 2006 Wow! Grattis med 3. spira! :D Så heldig dere er som får enda et barn(Nei,jeg er ikke misunnelig.. bare tenkte på hvor mye dere slet med første bananen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 29. desember 2006 #462 Del Skrevet 29. desember 2006 Oppdaga ikke dette før i dag jeg, men gratulerer så masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. desember 2006 #463 Del Skrevet 30. desember 2006 Vil stikke innom å ønske deg en flott nyttårshelg og et riktig godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 31. desember 2006 #464 Del Skrevet 31. desember 2006 ØNSKER DERE EN FANTASTISK NYTTÅRSFEIRING!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 31. desember 2006 #465 Del Skrevet 31. desember 2006 GODT NYTT ÅR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #466 Del Skrevet 31. desember 2006 Godt nyttår alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #467 Del Skrevet 1. januar 2007 I dag greide jeg ikke holde meg noe lengre. Siden jeg ikke har NOEN symptomer på at jeg er gravid, så måtte jeg frem med Babywatheren i dag. I håp om å kunne høre noe hjerteslag. Jeg har jo passert 12 uker nå, og da skal jo livmora titte over skambeindet - om den følger boka... Så da var det bare å teste... Og jo da, jeg mener at det MÅ være en liten sak som jeg hørte. Fikk frem en hjertefrekvens på 165 (eller var det 156, husker ikke helt). Sjekket med min egen puls, og det kunne ikke være min puls som ble registrert både "inn og ut" heller... Så da er det bare å krysse fingrene for at det var den lille jeg hørte. Men jeg synes at det er veldig rart, for jeg har absolutt INGEN symptomer!!!! Ikke engang bekkenløsning som kom rundt uke 5 sist.... Så da har jeg jo i enkelte perioder lurt på om det er en MA på ferde, el.l. Ikke greier jeg å kjenne livmora heller, men det har jeg aldri kjent, så det er ikke noe problem. Med de to andre har jeg heller aldri kjent kanten av livmora selv før jeg var kommet langt-langt ut i svangerskapet... Men jeg skal til legen om ei uke, så da får jeg vel høre hvordan livmora ser ut i allefall. Er spent på når terminen er, siden jeg fremdeles har like uregelmessige sykluser... Jaja, får vel alltids høre... I morgen må jeg kontakte helsesøster og høre hvordan det er å ta tuberkulintest nå når jeg er gravid. Mener kanskje å ha hørt at man ikke skal gjøre det når man er gravid. Og jeg skulle jo helst hatt en ny test-attest nå siden jeg skal begynne i ny jobb snart... Jaja, får høre hva hun sier i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #468 Del Skrevet 1. januar 2007 Men jeg synes at det er veldig rart, for jeg har absolutt INGEN symptomer!!!! ← Jo, forresten. Jeg ber veldig trøtt, og det er jo et tegn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. januar 2007 #469 Del Skrevet 2. januar 2007 Næmmen... her er det jaggu lenge siden jeg har vært.... og jammen er detg ikke en liten en til på vei... Gratulerer så masse! Når sånn ca har du termin nå da? :klø: og godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #470 Del Skrevet 2. januar 2007 Terminen med denne er sånn ca i midten av juli. Ut fra siste mens i allefall. Men kan vel kanskje bli forskjøvet til slutten av juli også, med tanke på mine sykluser. Kanskje helt i begynnelsen av august også. Men det får vi da vel alltids høre, tror du ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 4. januar 2007 Forfatter #471 Del Skrevet 4. januar 2007 Ikke engang bekkenløsning som kom rundt uke 5 sist.... ← Jupp, og dette varte helt til i dag... Var litt "smårusk" i bekkenet i går, men i dag har det slått ut for fult *sukk* Jaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. januar 2007 #472 Del Skrevet 5. januar 2007 Enda en banan ??? Mamma mia, skal si du er beintøff Gratulerer så inderlig masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 5. januar 2007 #473 Del Skrevet 5. januar 2007 Her går det unna ser jeg, grattis med en til i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #474 Del Skrevet 5. januar 2007 Evelina: Ja, det ser ut som om det kommer enda en ja. Håper på EI denne gangen da.... Ikke planlagt. Langtderifra. Men vi skal ikke klage. Har ikke helt gått opp for oss enda, men når vi har fått det inn, så må vi vel få det ut også. Enten det har gått opp for oss, eller ikke... *ler* Mette: Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 5. januar 2007 #475 Del Skrevet 5. januar 2007 Kommer nok ut ja, om det går opp for deg eller ei... Går nok opp for deg også etterhvert, om ikke annet så kanksje når den er på vei ut? Det pleier man å merke såpass at det ikke er tvil om hva som skjer, så vidt jeg vet Spennende tider dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #476 Del Skrevet 5. januar 2007 Det pleier man å merke såpass at det ikke er tvil om hva som skjer, så vidt jeg vet ← Tja, man gjør vel det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 20. januar 2007 #477 Del Skrevet 20. januar 2007 Oj, store nyheter her jo. Gratulerer med ny baby i magen. Hadde vært gøy om det kom ei lita tulle denne gangen. Lykke til videre i svangerskapet, og håper du klarer å holde bekkenløsningen i sjakk med fysioterapi og bassengtrening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #478 Del Skrevet 20. januar 2007 Heisann... Ja vi håper på en jente denne gangen... Eller dvs, vi MÅ få en jente, for vi finner ikke noe guttenavn som vi liker og som passer sammen med Lillebanan og Minibanan. Mens jentenavn har vi klart... Så altså, jente MÅ det bli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. januar 2007 #479 Del Skrevet 21. januar 2007 Chiqers, du er skikkelig dårlig til å oppdatere dagboken din *fnis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 21. januar 2007 #480 Del Skrevet 21. januar 2007 Mikrobanan? Det passer jo med Lillebanan og Minibanan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå