Gjest Mayamor Skrevet 2. august 2007 #661 Del Skrevet 2. august 2007 Kom hjem fra ferie i natt, og måtte inn her og lese: Gratulerer så masse med velskapt gutt nummer 3! Hadde en følelse av det hadde skjedd noe ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 2. august 2007 Forfatter #662 Del Skrevet 2. august 2007 Tusen takk alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. august 2007 #663 Del Skrevet 2. august 2007 Hjemme igjen? Du har jammen gjort 3 svangerskap unna i en fei! Er formen grei eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 4. august 2007 Forfatter #664 Del Skrevet 4. august 2007 Formen er grei ja. Sliten, men ikke like ille som før fødselen. Fikk komme hjem "tidlig" ja. Siden fødselen skjedde så sent på kvelden, ble dag 0 bare 30 min lang. Og dag 1 var igang innen jeg ble flyttet på barsel. Ble da bare 2 hele netter på barsel, før hjemreise 3. dag. Passet meg supert!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. august 2007 #665 Del Skrevet 5. august 2007 Godt å være hjemme tenker jeg God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. august 2007 Forfatter #666 Del Skrevet 5. august 2007 Ja, det er kjempegodt. Og enda bedre blir det når begge "storebrødrene" skal i barnehagen ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 7. august 2007 Forfatter #667 Del Skrevet 7. august 2007 Woho!!! 8 dager etter fødselen, og vekta viser -14 kg siden dagen før fødselen!!!! Og jeg gikk opp 10 under svangerskapet ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 7. august 2007 #668 Del Skrevet 7. august 2007 Det må jeg si -imponerende! Gratulerer som trebarnsmamma. Hvordan er tilværelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 7. august 2007 Forfatter #669 Del Skrevet 7. august 2007 Jo takk. Livet er slitsomt, hektisk og koselig ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 7. august 2007 #670 Del Skrevet 7. august 2007 Godt å høre at det er koselig såvel som hektisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 10. august 2007 Forfatter #671 Del Skrevet 10. august 2007 -15,2 *jippi* Og Mikrobanan er tett i nesa og kan ikke ligge flatt *ikke jippi* Mannen er på fisketur, så snart skal jeg og Mikrobanan hente Lillebanan og Minibanan i barnehagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 12. august 2007 #672 Del Skrevet 12. august 2007 Gratulerer med lille Mikrobanan!! Litt seint ute jeg da, men bedre seint enn aldri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 14. august 2007 Forfatter #673 Del Skrevet 14. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 14. august 2007 #674 Del Skrevet 14. august 2007 Går ut i fra at alt er i skjønneste orden hjemme hos dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 14. august 2007 #675 Del Skrevet 14. august 2007 Gratulerer så mye med nok en liten prins. Flott at fødselen startet av seg selv, og det ser ut som om kg dine har tenkt å rase av. Hvordan var overgangen fra 2 til 3 barn da? Værre eller nokså uforandret enn fra 1 til 2 barn? Lurer bare litt nå som vi prøver på en liten tredjemann vi også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 14. august 2007 Forfatter #676 Del Skrevet 14. august 2007 Går ut i fra at alt er i skjønneste orden hjemme hos dere? Ja, her er alt bare bra. Feirer bryllupsdag i dag Hvordan var overgangen fra 2 til 3 barn da? Værre eller nokså uforandret enn fra 1 til 2 barn? For å være ærlig, så har vi ikke merket stort til overgangen fra 2 til 3. Her har vi jo rutinene innarbeidet, og nr 3 bare "blir med på lasset" (enda) Overgangen fra 1 til 2 var MYE større... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 14. august 2007 #677 Del Skrevet 14. august 2007 Vi tenker også på å få oss en tredjemann, om litt. Betryggende å høre at overgangen enn så lenge virket størst fra en til to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 14. august 2007 #678 Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Jeg kjenner jeg gruer meg litt til 2. mann kommer etter å ha lest det dere skriver Selv om det er ikke første gangen jeg har hørt at overgangen fra 1-2 er det verste.. Mange mener også at det er verre fra 1-2 enn fra 0-1 også, selv om livet blir snudd helt oppned når en får den førstefødte. Gratulerer så kjempe mye med bryllupsdagen foresten Endret 14. august 2007 av Susanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 14. august 2007 #679 Del Skrevet 14. august 2007 Har jo hørt at 1 er som en, 2 er som ti, og en til merker du ikke fra eller til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 14. august 2007 Forfatter #680 Del Skrevet 14. august 2007 Vet ikke hva som var verst fra 0-1 eller fra 1-2? Det blir på forskjellig måte. Fra 0-1 var vel forrandringen med at en måtte ta hensyn til en liten en hele tiden. Mens forrandringen fra 1-2 var at en måtte organisere litt anderledes (og mer) Man mister litt mer av spontaniteten når det er to små som skal "være med på lasset", enn om det bare er en liten en. Det er jo egentlig ikke den minste som er "problemet", men det at en har storesøsken i tillegg.. Synes jeg i allefall... 0-1 eller 1-2...? Jeg vet ikke. Dessuten, den minste er jo vanligvis ikke noe problem (om man slipper kolikk osv da). H*n sover, bæsjer og spiser. Glemmer ofte at vi har en liten en til jeg, frem til det grynter i vogna *som nå* Det er vel mer etterhvert at en merker forrandringen vil jeg tro, når minstemann begynner å kreve mer, og gjøre mer utav seg... Men da er man vel forhåpentligvis så godt "innkjørt" i rutinene, at det ikke blir det store problemet alikevell... Håper jeg *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå