Chiquita Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #621 Del Skrevet 26. juli 2007 Nei da, ingen baby på utsiden enda. Men det blir nå ganske snart. Blir satt igang på termindatoen dersom ting ikke har skjedd før det. Babyen er stor, og det er litt mye fostervann (og i tillegg til dårlig form hos meg), så ville ikke legen på fødeavdelingen la meg gå over termin... Så i neste uke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 26. juli 2007 #622 Del Skrevet 26. juli 2007 Åhh... ikke lenge igjen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 27. juli 2007 #623 Del Skrevet 27. juli 2007 Ååååå så på tirsdag kan du være trebarnsmamma! Nyt de siste dagene med magen da, selv om det er tungt. Ønsker deg og familien en trivelig helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 27. juli 2007 #624 Del Skrevet 27. juli 2007 Åh, spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 27. juli 2007 #625 Del Skrevet 27. juli 2007 Ikke lenge igjen, med andre ord! Så spennende! Lykke til, håper du slipper å bli satt i gang da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #626 Del Skrevet 28. juli 2007 Takk for det, dere.... Jeg håper også at jeg skal slippe å bli satt igang, men jeg ser at sjansene for å slippe er veldig små :-/ Så jeg må nok troppe opp på sykehuset på tirsdag som planlagt, tenker jeg... 3 dager til termin - 3 dager til igangsettelse *hjelp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 28. juli 2007 #627 Del Skrevet 28. juli 2007 Det er jo fortsatt tre dager "å gjøre det på", men... tre dager er ikke lenge. Spennende, gleder meg til å høre hvs det blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 28. juli 2007 Forfatter #628 Del Skrevet 28. juli 2007 Tre dager er ikke all verden nei. Men det KAN jo skje - det er jo sikkert. Men jeg orker ikke å forberede meg på noen spontanfødsel før tirsdag - tar heller "sorgene" på forskudd ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 29. juli 2007 #629 Del Skrevet 29. juli 2007 Lykke til, uansett når og hvordan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #630 Del Skrevet 29. juli 2007 Takk takk... I morgen er første dag i ny bhg for eldstemann. Det blir spennende. Hadde egentlig tenkt å la mannen ta hans tilvenning alene, men jeg er så nysgjerrig at jeg blir nok med jeg også ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. juli 2007 #631 Del Skrevet 29. juli 2007 Her må jeg følge med! :-D Og så ønsker jeg deg masse lykke til med fødselen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #632 Del Skrevet 29. juli 2007 Tusen takk. Malama blir vel å oppdatere dere etterhvert, tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 29. juli 2007 #633 Del Skrevet 29. juli 2007 Lykke til med kommende fødsel. Tenk at du snart er trebarnsmamma da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #634 Del Skrevet 29. juli 2007 Tusen takk. Ja, tenk nå er det ikke lenge igjen. Neste helg er jeg kanskje hjemme med nr 3... rar følelse Har i tidligere svangerskap sagt at det hadde vært godt å vite hvilken dato ting ville skje på, men nå når jeg vet det, så synes jeg faktisk det er bedre å være "lykkelig uvitende" altså. Det er litt skremmende å tenke på. I dag har babysenga blitt satt opp på soverommet vårt igjen også, og DA begynner det å bli virkelig. Men det har fremdeles ikke gått opp for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 29. juli 2007 #635 Del Skrevet 29. juli 2007 Malama sørger for fulladet mobil, og lover å viderebringe beskjed. (men selv om jeg sover med mobilen på nattbordet hver natt, kan jeg ikke egentlig love at jeg står opp klokka tre for å oppdatere dere, da kan det vente til klokka seks, når jeg likevel står opp, sant? Tenk, babyseng på soverommet.. ja, nå nærmer det seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #636 Del Skrevet 29. juli 2007 Malama sørger for fulladet mobil, og lover å viderebringe beskjed. (men selv om jeg sover med mobilen på nattbordet hver natt, kan jeg ikke egentlig love at jeg står opp klokka tre for å oppdatere dere, da kan det vente til klokka seks, når jeg likevel står opp, sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 29. juli 2007 #637 Del Skrevet 29. juli 2007 Du skjønner.... min mann våkner om jeg står opp... For min egen del har jeg da (før jeg traff ham) sovet med pc'n på (og puter forran for å skjerme lysene fra den, jeg bodde på ettromshybel....) og stått opp klokka fire for å gjøre noe på pc'n for noe mindre viktig enn en lik rapport. (rett og slett, et spill....) Men jeg måtte slutte med det når jeg flyttet sammen med min kjære, han hadde ikke helt forståelse for dette med å stå opp klokka fire for et spill... og muligens ikke for raportering heller, ettersom de som skal lese rapportene sikkert sover de også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #638 Del Skrevet 29. juli 2007 Jeg må si at jeg forstår din mann svært godt ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 30. juli 2007 #639 Del Skrevet 30. juli 2007 Ja, egentlig jeg også. Første gangen syntes jeg ikke det da, men med årene har jeg egentlig vennet meg til at det er greit å holde senga om natta. Særlig ettersom vi ikke lenger har pc på soverommet. (Og jeg ikke spiller det spillet lenger heller..) I natt presterte jeg til og md å glemme igjen telefonen på stua, så det ville jo vært dumt om det skjedde noe da, men det regna jeg ikke egentlig med, all den tid du ikke syntes det virka som om det nærma seg noe. Men nå har jeg kontroll på telefonen igjen ja Og nå er det mandag. Og i morgen er det tirsdag! Snart kommer "Microbanan" ut og hilser på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 30. juli 2007 #640 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg har ikke tatt meg tid til å lese hele dagboken din, så jeg må bare spørre: Vet dere om det blir gutt eller jente denne gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå