AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #1 Del Skrevet 3. juli 2021 Bruker samsung watch som er synka med både health og strava. Feks mener Health jeg forbrenner 200 kcal og Strava mener 600 kcal. Vesentlig forskjell. Pulsen er lik på begge og km stemmer også. Vet man ikke skal henge seg opp i kcal men hadde vært kjekt med en viss indikasjon 🙄 Anonymkode: 39909...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #2 Del Skrevet 8. juli 2021 Har du lagt inn høyde og vekt på begge? Anonymkode: cd26f...ee0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #3 Del Skrevet 9. juli 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har du lagt inn høyde og vekt på begge? Anonymkode: cd26f...ee0 Ja Anonymkode: 39909...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2021 #4 Del Skrevet 9. juli 2021 Da ville jeg satset på at kcal forbrent er en mellomting - mao 400 kcal. Jeg har også fått helt ulike estimater fra ulike apper. Pleier alltid å vektlegge den som estimerer lavest. Av en eller annen grunn er det det mest motiverende. Generelt så forbrenner man mye mindre på trening enn det man tror. Anonymkode: 72571...f6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå