AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #61 Del Skrevet 27. desember 2024 Lord EN TRE ÅR GAMMEL TRÅD! 😓 Anonymkode: 8200c...d47 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marai Skrevet 27. desember 2024 #62 Del Skrevet 27. desember 2024 EmilieH skrev (På 3.7.2021 den 12.08): Hei. Må bare få luftet litt og hørt hva andre tenker om dette. Jeg har vært sammen kjæresten i 4 mnd nå og fra dag en har egentlig det sosiale vært et problem. Han er veldig mye mer sosial enn meg og har et veldig stort nettverk. Spesielt i sommerhalvåret skjer det nesten noe hver dag. Jeg derimot liker å ta det litt mer rolig og finne på ting med venner innimellom. Jeg syns også han til tide drikker veldig mye øl. En episode jeg ble spesielt frustrert over var for 2 uker siden. Han var først på stranden med noe kompiser og dro hjem til han ene etterpå. Kommer hjem klokken 04 på natten og tar seg fri fra jobb dagen etter fordi han var så dårlig. Sånne ting blir feil i mine øyne. Nå er han på ferie i Bergen med tre kompiser. Han sa her for noen dager siden at vi skulle ringes men så avlyser han tre dager på rad. Jeg skjønner at ferie er viktig og at han ikke kan snakke med meg hele tiden men å avlyse avtaler sånn er ikke bra syns jeg. I går hadde han vært hos en kompis hele dagen uten strøm fordi de hadde festet til 03 på natta. Hører ikke et pip fra han hele dagen. Tok opp hvordan jeg følte det igår og da ble han bare sur og tverr og sa at jeg "kvelte" han. Skal egentlig møte han i byen imorgen for han kommer med toget men er egentlig ambivalent til hele greia nå. Jeg elsker dette mennesket veldig mye men ser at dette kan bli en problem for oss. Skal jeg bare revurdere hele forholdet nå og bli singel igjen eller er dette noe vi kan jobbe oss gjennom? 😔 Du er et forhold med han , men han er det ikke med deg - han fester mye og veldig gjør mye ting som bare han gjør , eksempel festing ,osv. Han lever i sitt egen verden ig respektere deg ikke, og i tillegg så legger han skylden på deg når han oppførs som en umoden tenåring 🤷♂️ Han kommer neppe til å forandre seg , ikke med deg - tror jeg . Han enser jo ikke deg så hvorfor skulle han høre på deg ? Jeg personlig hadde ikke orket dette her. Men igjen så er jeg ferdig med å feste ofte og drikke ofte , osv. Jeg tror ikke du vil komme noe langt med han for å være helt ærlig , også tror jeg heller ikke at dere har så mye interesse, spesielt når hans interesse er å drikke. Det at han velger å drikke før han skal jobbe sier jo litt om fyren , at han ikke helt er klar for voksen livet. Jeg som sagt hadde ikke brukt noe mere tid på han gjør det slutt når dere ikke har vært sammen såå lenge ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
delias Skrevet 27. desember 2024 #63 Del Skrevet 27. desember 2024 Marai skrev (1 minutt siden): Du er et forhold med han , men han er det ikke med deg - han fester mye og veldig gjør mye ting som bare han gjør , eksempel festing ,osv. Han lever i sitt egen verden ig respektere deg ikke, og i tillegg så legger han skylden på deg når han oppførs som en umoden tenåring 🤷♂️ Han kommer neppe til å forandre seg , ikke med deg - tror jeg . Han enser jo ikke deg så hvorfor skulle han høre på deg ? Jeg personlig hadde ikke orket dette her. Men igjen så er jeg ferdig med å feste ofte og drikke ofte , osv. Jeg tror ikke du vil komme noe langt med han for å være helt ærlig , også tror jeg heller ikke at dere har så mye interesse, spesielt når hans interesse er å drikke. Det at han velger å drikke før han skal jobbe sier jo litt om fyren , at han ikke helt er klar for voksen livet. Jeg som sagt hadde ikke brukt noe mere tid på han gjør det slutt når dere ikke har vært sammen såå lenge ! Tråden er fra 2021. Enten har de vært sammen «såå lenge», eller slo opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marai Skrevet 27. desember 2024 #64 Del Skrevet 27. desember 2024 delias skrev (Akkurat nå): Tråden er fra 2021. Enten har de vært sammen «såå lenge», eller slo opp. Så det først nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 28. desember 2024 Forfatter #65 Del Skrevet 28. desember 2024 Marai skrev (10 timer siden): Så det først nå Vi er fremdeles sammen, snart 4 år for oss. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #66 Del Skrevet 28. desember 2024 EmilieH skrev (1 time siden): Vi er fremdeles sammen, snart 4 år for oss. Hvordan har det gått? «Roet» han seg etterhvert litt ned? Klarte dere å finne balansen og mer tid til hverandre? Kjæresten min er akkurat som typen din, men vi har ikke vært sammen så lenge og jeg er ekstremt usikker på om vi egentlig passer sammen. Anonymkode: 54cf0...846 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #67 Del Skrevet 28. desember 2024 Jeg og mannen min er totalt forskjellig sosialt. Han elsker å møte nye folk og være sammen med dem ofte. Mens jeg er hjemme kjær. Elsker tid alene og slik. Men det fungerer. Han kan fint dra uten meg. Vi har no vært gift i over 25 år. Anonymkode: 6ad5b...430 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 29. desember 2024 Forfatter #68 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hvordan har det gått? «Roet» han seg etterhvert litt ned? Klarte dere å finne balansen og mer tid til hverandre? Kjæresten min er akkurat som typen din, men vi har ikke vært sammen så lenge og jeg er ekstremt usikker på om vi egentlig passer sammen. Anonymkode: 54cf0...846 Dette har vært en diskusjon lenge men nå har vi vel funnet en slags balanse. Nå er det barn inni bildet også så naturlig at det ikke er like mye ut som før. Men vi har løst det med at han får dra ut med kompiser når han trenger og da drikker han ganske så mye. Sammen med meg tar han det mer med ro og drikker ikke like mye. Funker bra det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #69 Del Skrevet 29. desember 2024 EmilieH skrev (På 3.7.2021 den 12.08): Hei. Må bare få luftet litt og hørt hva andre tenker om dette. Jeg har vært sammen kjæresten i 4 mnd nå og fra dag en har egentlig det sosiale vært et problem. Han er veldig mye mer sosial enn meg og har et veldig stort nettverk. Spesielt i sommerhalvåret skjer det nesten noe hver dag. Jeg derimot liker å ta det litt mer rolig og finne på ting med venner innimellom. Jeg syns også han til tide drikker veldig mye øl. En episode jeg ble spesielt frustrert over var for 2 uker siden. Han var først på stranden med noe kompiser og dro hjem til han ene etterpå. Kommer hjem klokken 04 på natten og tar seg fri fra jobb dagen etter fordi han var så dårlig. Sånne ting blir feil i mine øyne. Nå er han på ferie i Bergen med tre kompiser. Han sa her for noen dager siden at vi skulle ringes men så avlyser han tre dager på rad. Jeg skjønner at ferie er viktig og at han ikke kan snakke med meg hele tiden men å avlyse avtaler sånn er ikke bra syns jeg. I går hadde han vært hos en kompis hele dagen uten strøm fordi de hadde festet til 03 på natta. Hører ikke et pip fra han hele dagen. Tok opp hvordan jeg følte det igår og da ble han bare sur og tverr og sa at jeg "kvelte" han. Skal egentlig møte han i byen imorgen for han kommer med toget men er egentlig ambivalent til hele greia nå. Jeg elsker dette mennesket veldig mye men ser at dette kan bli en problem for oss. Skal jeg bare revurdere hele forholdet nå og bli singel igjen eller er dette noe vi kan jobbe oss gjennom? 😔 Hvis man ikke finner et gi og ta kompromiss , så ville jeg vurdert å bryte. Dere er såpass forskjellige og det ender stort sett opp i mye konflikter. Han høres ikke helt klar ut for forhold, hvis han ikke kan holde seg til avtaler. De kan endres av og til. Men det skal ikke være sånn at du må være nederst på prioriteringslista heller. Så jeg tenker , enten må dere møtes litt på midten, eller bare innse at dette ikke er liv laga. Og tenker du trenger kanskje en sosial fyr, men ikke en ekstrem sosial fyr Anonymkode: 1df53...724 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #70 Del Skrevet 29. desember 2024 Ta det som tegn på at dere ikke passer sammen og gå videre, dere skal ikke måtte endre personlighet for at man blir sammen med noen, Anonymkode: f1a63...b9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå