EmilieH Skrevet 3. juli 2021 Forfatter #21 Del Skrevet 3. juli 2021 Jeg ønsker så inderlig at dette skal funke for utenom dette er han perfekt på alle områder. Tror jeg skal møte han på toget i morgen og ta det derifra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #22 Del Skrevet 3. juli 2021 Du har kun to valg. Enten kan du akseptere ham 100% for den han er, ellers kan du velge å finne deg noen andre. Du kan ikke forandre ham uansett hvor mye du har lyst. Hvis du velger å leve med han bør du i fremtiden fokusere mer på ditt eget liv og hvordan du skal tilbringe din tid. Å forvente noe av han fungerer åpenbart ikke. Anonymkode: 49f2f...605 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enterprises Skrevet 3. juli 2021 #23 Del Skrevet 3. juli 2021 Du er dessverre bare et hull for han. Kom deg videre 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #24 Del Skrevet 3. juli 2021 At man er forskjellig betyr ikke at man må gjøre det slutt , at man er nyforelsket bestyr ikke at man må ha kontakt 24/7.. om man ikke klarer å se forbi de to punktene å bør man nok gjøre det slutt Anonymkode: c1dc5...9a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #25 Del Skrevet 3. juli 2021 Hadde sletta og blokkert på alle sosiale medier. Om han en dag dukker opp på døra ville jeg sagt det er slutt mellom dere, at du ikke gidder ha en kjæreste som blokkerer deg på tlf sånn uten videre, så hadde jeg lukket døren Anonymkode: 6ce88...869 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 3. juli 2021 #26 Del Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): At man er forskjellig betyr ikke at man må gjøre det slutt , at man er nyforelsket bestyr ikke at man må ha kontakt 24/7.. At man er totalt forskjellig betyr bare at man ikke passer sammen. Det ender aldri bra. Når det er sagt er ikke dette bare å være totalt forskjellig. Han er totalt uansvarlig, egoistisk og uten empati. Drikker så mye at jobben også får lide. Prioriterer kamerater og fylla! Det er ikke et forholdsmateriale for noen som helst. Så da handler det ikke om å være forskjellige, det handler om at han ikke passer inn i noe som helst seriøst forhold med andre en kompisene sine. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #27 Del Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er man forelsket vil man være med personen hele tiden Nei, det gjelder ikke for alle. Jeg kan være oppover ørene forelsket i en fyr, men likevel ønsket egentid eller tid med venner. Anonymkode: fd870...655 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 3. juli 2021 Forfatter #28 Del Skrevet 3. juli 2021 Snakket med han ikveld, vi skal møtes på toget imorgen og jeg blir med han hjem. Tar en ordentlig prat så får vi se. Jeg ønsker å møte han på det at kompiser er viktig men når jeg sier at jeg fremdeles eksisterer når han er borte blir han bare sur og sier "du leter etter ting å ta meg på". Dette er sykt vanskelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #29 Del Skrevet 4. juli 2021 Vanskelig for oss å vite hva som har skjedd her. Klart han må få tid både til kompiser og til deg. Og så må han få være med dem uten å måtte krangle på meldinger samtidig. Anonymkode: e7c04...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #30 Del Skrevet 4. juli 2021 14 hours ago, EmilieH said: Snakket med han ikveld, vi skal møtes på toget imorgen og jeg blir med han hjem. Tar en ordentlig prat så får vi se. Jeg ønsker å møte han på det at kompiser er viktig men når jeg sier at jeg fremdeles eksisterer når han er borte blir han bare sur og sier "du leter etter ting å ta meg på". Dette er sykt vanskelig! Jeg ser ikke helt hvordan det er vanskelig. Han viser deg sin drittsekkoppførsel, du ønsker å tro at han kan (og vil) endre seg, selv om det mest sannsynlig er urealistisk. Det som er helt sikkert, er at du fortjener bedre og bør går videre! Anonymkode: a97f5...edf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 6. juli 2021 Forfatter #31 Del Skrevet 6. juli 2021 Nå har vi tatt en lang prat og blitt enige om noen kjøreregler fremover. Jeg har vært endel i leiligheten hans når han har vært borte disse dagene og i dag sa at jeg kunne få beholde ekstranøkkelen. Dette er egentlig et forhold som jeg synes alle jenter fortjener. Han er raus, gir meg plass til å være meg, viser meg hver eneste dag hvor mye jeg betyr og hvor mye han elsker meg. Jeg er egentlig ufattelig heldig som har kapret akkurat han ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #32 Del Skrevet 6. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 3.7.2021 den 12.14): Når han legger skylden på deg ved å si at du kveler han så høres det ikke ut som han vil innse problemet. Siden for han så er det du som skaper problemet. Han kan jo ikke ha følelser for deg når han prioriterer kameratene først. Er man forelsket vil man være med personen hele tiden Anonymkode: a26d8...de9 Man kan være forelsket uten å ha lyst til å være sammen HELE tiden. Men han kjæresten din høres rett og slett kjip ut. Han høres ut som han helst vil leve singellivet. Anonymkode: d4dd5...7f3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2021 #33 Del Skrevet 7. juli 2021 Selv om det er vondt, så hadde jeg tenkt meg ekstra om. Virker desverre ikke ut som om han er intressert nok. Det er synd, siden du er forelska. Men de jeg har vært sammen med har vi vært mye sammen i forelskelsenperioden, kunne ikke få nok av hverandre og summerfugler i magen hver gang vi møttes. Som regel flere ganger i uken. Jeg har også vært betatt av den typen menn som han er, men har etter hvert avsluttet det, vil ikke sitte på benken å vente. Da snudde jeg meg til slutt og fant mannen i mitt liv . Anonymkode: db9cf...ef8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PM75 Skrevet 7. juli 2021 #34 Del Skrevet 7. juli 2021 For meg er arbeidsmoral viktig. Det å bli hjemme fra jobb på grunn av fylla er ikke ok! Jeg synes du idealiserer han veldig. Jeg tror du har laget deg en fiksjonsfigur som ikke stemmer helt overens med den han faktisk er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 7. juli 2021 #35 Del Skrevet 7. juli 2021 EmilieH skrev (På 3.7.2021 den 12.08): Hei. Må bare få luftet litt og hørt hva andre tenker om dette. Jeg har vært sammen kjæresten i 4 mnd nå og fra dag en har egentlig det sosiale vært et problem. Han er veldig mye mer sosial enn meg og har et veldig stort nettverk. Spesielt i sommerhalvåret skjer det nesten noe hver dag. Jeg derimot liker å ta det litt mer rolig og finne på ting med venner innimellom. Jeg syns også han til tide drikker veldig mye øl. En episode jeg ble spesielt frustrert over var for 2 uker siden. Han var først på stranden med noe kompiser og dro hjem til han ene etterpå. Kommer hjem klokken 04 på natten og tar seg fri fra jobb dagen etter fordi han var så dårlig. Sånne ting blir feil i mine øyne. Nå er han på ferie i Bergen med tre kompiser. Han sa her for noen dager siden at vi skulle ringes men så avlyser han tre dager på rad. Jeg skjønner at ferie er viktig og at han ikke kan snakke med meg hele tiden men å avlyse avtaler sånn er ikke bra syns jeg. I går hadde han vært hos en kompis hele dagen uten strøm fordi de hadde festet til 03 på natta. Hører ikke et pip fra han hele dagen. Tok opp hvordan jeg følte det igår og da ble han bare sur og tverr og sa at jeg "kvelte" han. Skal egentlig møte han i byen imorgen for han kommer med toget men er egentlig ambivalent til hele greia nå. Jeg elsker dette mennesket veldig mye men ser at dette kan bli en problem for oss. Skal jeg bare revurdere hele forholdet nå og bli singel igjen eller er dette noe vi kan jobbe oss gjennom? 😔 revurder kraftig!!! Det er tydelig at du er sistepri for han. og det at han reagerer med å bli sur og anklage deg for å kvele han når du reagerer på selvopptattheten hans er et kjempestort rødt flagg. Han her er ikke moden for et forhold dessverre. Han vil ha i pose og sekk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 7. juli 2021 #36 Del Skrevet 7. juli 2021 PM75 skrev (4 minutter siden): For meg er arbeidsmoral viktig. Det å bli hjemme fra jobb på grunn av fylla er ikke ok! Jeg synes du idealiserer han veldig. Jeg tror du har laget deg en fiksjonsfigur som ikke stemmer helt overens med den han faktisk er. ja dette og er ille. Tyder på ekstrem umodenhet. Syns og ts idealiserer. Han er jo ikke en bra fyr 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 7. juli 2021 #37 Del Skrevet 7. juli 2021 EmilieH skrev (På 3.7.2021 den 16.28): Jeg ønsker så inderlig at dette skal funke for utenom dette er han perfekt på alle områder. Tror jeg skal møte han på toget i morgen og ta det derifra! jeg ville skrevet en liste over gode og dårlige sider. Kan gi deg et perspektiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 7. juli 2021 #38 Del Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 3.7.2021 den 17.25): At man er forskjellig betyr ikke at man må gjøre det slutt , at man er nyforelsket bestyr ikke at man må ha kontakt 24/7.. om man ikke klarer å se forbi de to punktene å bør man nok gjøre det slutt Anonymkode: c1dc5...9a2 han er åpenbart ikke forelsket 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 7. juli 2021 #39 Del Skrevet 7. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 3.7.2021 den 23.16): Nei, det gjelder ikke for alle. Jeg kan være oppover ørene forelsket i en fyr, men likevel ønsket egentid eller tid med venner. Anonymkode: fd870...655 ja men du blokkerer han ikke på tlf og anklager han for å kvele deg og viser med hele deg at du ikke gidder å ha kontakt med hsn npe særlig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 7. juli 2021 #40 Del Skrevet 7. juli 2021 EmilieH skrev (På 6.7.2021 den 11.02): Nå har vi tatt en lang prat og blitt enige om noen kjøreregler fremover. Jeg har vært endel i leiligheten hans når han har vært borte disse dagene og i dag sa at jeg kunne få beholde ekstranøkkelen. Dette er egentlig et forhold som jeg synes alle jenter fortjener. Han er raus, gir meg plass til å være meg, viser meg hver eneste dag hvor mye jeg betyr og hvor mye han elsker meg. Jeg er egentlig ufattelig heldig som har kapret akkurat han ❤️ stakkars naive nek. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå