knulleGuden666 Skrevet 2. juli 2021 #1 Del Skrevet 2. juli 2021 Jeg synes det er ganske rart at denne tråden får stå mens andre tråder som er mye mindre alvorlig og kun bagateller blir slettet? det og håpe at et annet menneske dør og eller ikke hadde vært til mener jeg burde vært langt over streken! lite jeg reagerer på her på kg men det her mener jeg er langt over akseptabelt! er flere personer jeg ikke liker og ikke ønsker å ha noe som helst med å gjøre men å ønske de døde eller at de aldri hadde levd har aldri streifet meg, de er like mye verdt livet som det jeg selv er! Når slikt som dette får stå kan ha uheldig påvirkning for andre også når de ser at slike meninger tydeligvis er ok og helt innafor.. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 3. juli 2021 #2 Del Skrevet 3. juli 2021 Jeg er helt enig med deg og jeg håper mange bare fortsetter å rapportere tråden. Om den ikke slettes, bør det i hvert fall endres tittel på tråden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 3. juli 2021 #3 Del Skrevet 3. juli 2021 Hei! Har skjult tråden til rommets moderator kommer på igjen. Chantielle mod. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest parkeringsvakten Skrevet 3. juli 2021 #4 Del Skrevet 3. juli 2021 Ja, hadde noen skrevet at "jeg håper feministen i familien dør" eller "håper min svarte svigersønn dør", så hadde tråden blitt stengt med en gang. Vi kan ikke akseptere den slags hatefull språk mot en stakkars 16 åring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 3. juli 2021 #5 Del Skrevet 3. juli 2021 Hvorfor skal tråden skjules eller slettes. Jeg har lest de første innleggene og det er åpenbart at ts ikke mener at hun ønsker at stesønnen faktisk dør. Hun ønsker at han aldri hadde blitt født. Et ønske mange steforeldre antakelig har. Overskriften er dårlig eller feil. Ut over det er ikke tråden spesielt kontroversiell 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 3. juli 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 3. juli 2021 Chantielle skrev (1 time siden): Hei! Har skjult tråden til rommets moderator kommer på igjen. Chantielle mod. Jeg rapporterte den tråden når jeg leste den men så jo i ettertid at en moderator har kommentert med at hen har moderert, så kan virke som tråden er helt ok? selv om ts der skrev at det var ikke helt slik ho mente og at ho overdrev for å få folk til å lese skrev ho samtidig i hovedinnlegget at ho piper han ikke fantes og at ho skulle ønske at han aldri var til og jeg håper nesten at han bare dør eller blir borte. dette mener jeg er direkte hatefullt og er uforståelig at ikke tråden ble skjult og slettet med en gang. og når noen kan sitte og mene slikt som dette og ha slike tanker er det ikke rart det skjer mye drap rundt om og spesielt når slike tanker og håp er godkjent kanne tankene gå enda lenger til at det faktisk en dag ender med drap i verste konsekvens… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 3. juli 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 3. juli 2021 parkeringsvakten skrev (1 time siden): Ja, hadde noen skrevet at "jeg håper feministen i familien dør" eller "håper min svarte svigersønn dør", så hadde tråden blitt stengt med en gang. Vi kan ikke akseptere den slags hatefull språk mot en stakkars 16 åring Ja det er helt sant, da hadde det ikke vært måte på hvor stygg og langt over grensen den tråden hadde vært. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 3. juli 2021 Forfatter #8 Del Skrevet 3. juli 2021 Brunello skrev (1 time siden): Hvorfor skal tråden skjules eller slettes. Jeg har lest de første innleggene og det er åpenbart at ts ikke mener at hun ønsker at stesønnen faktisk dør. Hun ønsker at han aldri hadde blitt født. Et ønske mange steforeldre antakelig har. Overskriften er dårlig eller feil. Ut over det er ikke tråden spesielt kontroversiell Den tråden er direkte skadelig for andre i lignende situasjoner, når man sitter og har slike tanker er det ikke så langt til å faktisk ta de tankene enda litt lenger og faktisk forsøke på drap. det var helt tydelig i tråden at ho skulle ønske han aldri var til eller at han dør. hva tror du hadde skjedd om ho var hjemme alene med han og han plutselig fikk pustevansker eller et hjertestopp, tror du da ho ville hjulpet eller benyttet sjansen for at han dør? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 3. juli 2021 #9 Del Skrevet 3. juli 2021 knulleGuden666 skrev (49 minutter siden): Den tråden er direkte skadelig for andre i lignende situasjoner, når man sitter og har slike tanker er det ikke så langt til å faktisk ta de tankene enda litt lenger og faktisk forsøke på drap. det var helt tydelig i tråden at ho skulle ønske han aldri var til eller at han dør. hva tror du hadde skjedd om ho var hjemme alene med han og han plutselig fikk pustevansker eller et hjertestopp, tror du da ho ville hjulpet eller benyttet sjansen for at han dør? Jeg tror vedkommende helt klart hadde startet gjenoppliving. Det er ekstremt stor avstand fra å ønske at en person ikke var født til ikke å gjenoppleve det. Tanker som Ts har er utslag av frustrasjon og ikke et faktisk ønske om at barnet dør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hippogriff Skrevet 3. juli 2021 #10 Del Skrevet 3. juli 2021 (endret) Enig med @Brunello. Man kunne kanskje endret overskriften siden den er misvisende, men allerede i hovedinnlegget ser man at ts slett ikke går med drapstanker. At andre har reagert voldsomt er forståelig ut fra overskriften, men ikke ut fra HI og tråden for øvrig. Tråden er også allerede moderert, og jeg antar den moderatoren har gjort seg noen vurderinger også om tråden som sådan. Endret 3. juli 2021 av Hippogriff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 3. juli 2021 #11 Del Skrevet 3. juli 2021 knulleGuden666 skrev (2 timer siden): Jeg rapporterte den tråden når jeg leste den men så jo i ettertid at en moderator har kommentert med at hen har moderert, så kan virke som tråden er helt ok? selv om ts der skrev at det var ikke helt slik ho mente og at ho overdrev for å få folk til å lese skrev ho samtidig i hovedinnlegget at ho piper han ikke fantes og at ho skulle ønske at han aldri var til og jeg håper nesten at han bare dør eller blir borte. dette mener jeg er direkte hatefullt og er uforståelig at ikke tråden ble skjult og slettet med en gang. og når noen kan sitte og mene slikt som dette og ha slike tanker er det ikke rart det skjer mye drap rundt om og spesielt når slike tanker og håp er godkjent kanne tankene gå enda lenger til at det faktisk en dag ender med drap i verste konsekvens… Det skjer nesten ingen drap i Norge, og meg bekjent er det ingen barn som er drept av ste-forelderen de siste årene. I alle fall ikke der motivet har vært at barnet ikke var ønsket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 3. juli 2021 Forfatter #12 Del Skrevet 3. juli 2021 Brunello skrev (2 timer siden): Det skjer nesten ingen drap i Norge, og meg bekjent er det ingen barn som er drept av ste-forelderen de siste årene. I alle fall ikke der motivet har vært at barnet ikke var ønsket. For 50 år siden skjedde det nesten ingen drap nei, men nå om dagen er det faktisk en del dessverre men såklart mye færre enn mange andre land. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 3. juli 2021 #13 Del Skrevet 3. juli 2021 Man burde ihvertfall redigert tittelen. Har ikke lest tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vintermorgen Skrevet 5. juli 2021 #14 Del Skrevet 5. juli 2021 (endret) Hei Jeg har moderert tråden for brukerangrep, og skjønner at mange har reagert kraftig på tittelen. TS modererer seg i sine senere innlegg og innrømmer det var ment som "click-bait", men for oss å endre trådens tittel vil gjøre at mange av svarene fremstår lite forståelige i ettertid. Selve diskusjonen rundt å være steforelder og ikke klare å bli glad i barnet er en diskusjon som er innenfor vårt regelverk, men når fokuset kun dreies over til tittelen og blir en tråd full av brukerangrep, er det bedre å stenge tråden. Den er derfor lagt ut igjen, men stengt. Vintermorgen, mod. Endret 5. juli 2021 av Vintermorgen Glemte et ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå