Gjest Lottemor Skrevet 14. oktober 2002 #21 Del Skrevet 14. oktober 2002 Svend Foyn Svend Foyn er kanskje ikke av de aller mest kjente krimheltene, men Jan Mehlums Tønsbergadvokat minner mistenkelig mye om deg. jepp så ble det ennda en som ikke vet hvem jeg er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 14. oktober 2002 #22 Del Skrevet 14. oktober 2002 Vilhelm Thygesen Mange trodde vel at du hadde tatt kvelden Vilhelm Thygesen, etter 12 års opphold, men det siste året har du bevist at det fortsatt er liv i deg Kan ikke si jeg har lest noe av han men. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøtteliten Skrevet 14. oktober 2002 #23 Del Skrevet 14. oktober 2002 Jeg er visst Hanne Wilhelmsen jeg og.. Hmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 16. oktober 2002 #24 Del Skrevet 16. oktober 2002 Konrad Sejer Er det du som prøver deg Konrad Sejer? Du er en dyktig etterforsker ingen tvil om det, men du er kanskje ikke verdens tøffeste? Aner ikke hvem noen av disse krimheltene er!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 16. oktober 2002 #25 Del Skrevet 16. oktober 2002 Ble Varg Veum! "Det er krimhelten sin det. Det høres ut som det er selveste Varg Veum, Norges eldste krimhelt som prøver seg. Ikke dårlig at det fremdeles er liv i deg. Gratulerer med den nært forestående seksti-års dagen forresten" 60 aar?????? Riktig nok har jeg bursdag snart og sutrer litt over og vaere paa feil side av 25, men 60?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 18. oktober 2002 #26 Del Skrevet 18. oktober 2002 Trodde det bare var meg som var sær som ble en krimhelt jeg aldri har hørt om, men det var visst mange utgaver av Svend foyn her, ser jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå