AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #1 Skrevet 2. juli 2021 (endret) Hadde blod i avføring og er nå bekymret, noen som kan si om dette er farlig, livredd jeg har fått tarmkreft 😳 obs bilde ligger ved Spoiler Anonymkode: 65746...9ea Bildet er skjult bak spoiler. _popcorn_, mod Endret 2. juli 2021 av _popcorn_
Honey Dew Skrevet 2. juli 2021 #2 Skrevet 2. juli 2021 Kan ikke se noe blod. Er det blod inni avføringen, eller er det utenpå? Hvis det er utenpå, er det mest sannsynlig hemoride som har forårsaket det. Hvis ikke, ville jeg tatt en tur til legen. 5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #4 Skrevet 2. juli 2021 Honey Dew skrev (7 minutter siden): Kan ikke se noe blod. Er det blod inni avføringen, eller er det utenpå? Hvis det er utenpå, er det mest sannsynlig hemoride som har forårsaket det. Hvis ikke, ville jeg tatt en tur til legen. Visst du somer litt inn, blod helt i starten av bæsjen, det som ligger under vann Anonymkode: 65746...9ea 1
Gjest Saph Skrevet 2. juli 2021 #5 Skrevet 2. juli 2021 Blod eller ei. Det var en skikkelig flott bæsj! Bra jobba 😄 Bedre å gå til legen en gang for mye enn en gang for lite. Det er en kjapp sjekk, og så muligens avføringsprøve+blodprøve i tillegg .
Gjest Saph Skrevet 2. juli 2021 #6 Skrevet 2. juli 2021 Prøver18 skrev (10 minutter siden): Dette er den største bæsjen jeg har sett 😅 Kan være en knøttliten do
Honey Dew Skrevet 2. juli 2021 #7 Skrevet 2. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Visst du somer litt inn, blod helt i starten av bæsjen, det som ligger under vann Anonymkode: 65746...9ea Da er det nok en hemoroide. Endret 2. juli 2021 av Honey Dew 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #8 Skrevet 2. juli 2021 Jeg orker ikke zoome på det bildet, men hvis det er friskt blod er det nok en rift i åpningen, hemoroide eller noe sånt. Er det mørkt / størknet bør du definitivt ta en tur til legen. Anonymkode: bd14d...4b6 5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #9 Skrevet 2. juli 2021 Prøver18 skrev (41 minutter siden): Dette er den største bæsjen jeg har sett 😅 Gratulerer, men det finnes mye større varianter enn det. Noen må ta pause i jobben, spyle ned og ta resten i del to. Anonymkode: c423a...59f 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #10 Skrevet 2. juli 2021 Ta en tur til legen om du er bekymret. Greit å få tatt en avføringsprøve. Anonymkode: 54553...7cf 1
sstinemor Skrevet 2. juli 2021 #11 Skrevet 2. juli 2021 Ser ut som friskt blod, så vil tenke det er en hemoroide eller en rift. Utenom blodet så jævlig bra bæsj! Den så veldig frisk ut😂 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #12 Skrevet 2. juli 2021 Altså, jeg skjønner godt at du blør litt etter å ha klemmet ut DEN DER. Du har jo fødet. Kanskje du har hemoroioder i tillegg. Ikke uvanlig hvis du er forstoppet. Og noe sier meg at du kanskje er det? Anonymkode: c78fb...1a1 11
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #13 Skrevet 3. juli 2021 sstinemor skrev (På 2.7.2021 den 22.19): Ser ut som friskt blod, så vil tenke det er en hemoroide eller en rift. Utenom blodet så jævlig bra bæsj! Den så veldig frisk ut😂 Takk, uten at jeg vet hva som var bra med den, bæsjer slik hver andre dag Anonymkode: 65746...9ea
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #14 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 2.7.2021 den 22.46): Altså, jeg skjønner godt at du blør litt etter å ha klemmet ut DEN DER. Du har jo fødet. Kanskje du har hemoroioder i tillegg. Ikke uvanlig hvis du er forstoppet. Og noe sier meg at du kanskje er det? Anonymkode: c78fb...1a1 Har aldri tenkt over at den var stor, bæsjer sånn alltid, bare uten blod Anonymkode: 65746...9ea
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #15 Skrevet 4. juli 2021 Jeg ville tatt meg en tur til legen! Hvor gammel er du? 🙂 Legen vil undersøke deg nedentil for å se om det foreligger åpenbare årsaker til blodet, f.eks. hemoroider eller rift. Dersom legen ikke finner en åpenbar årsak, og du er over 40 år - vil du henvises til koloskopi. Alle over 40 år med endret avføringsmønster eller blod i avføringen (uten klar årsak) henvises faktisk til koloskopi via pakkeforløp for tykk- og endetarmskreft. lykke til 😄 Anonymkode: b24dd...9af
_popcorn_ Skrevet 4. juli 2021 #16 Skrevet 4. juli 2021 Ryddet for brukerdebatt og svar til det. _popcorn_, mod
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #17 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ville tatt meg en tur til legen! Hvor gammel er du? 🙂 Legen vil undersøke deg nedentil for å se om det foreligger åpenbare årsaker til blodet, f.eks. hemoroider eller rift. Dersom legen ikke finner en åpenbar årsak, og du er over 40 år - vil du henvises til koloskopi. Alle over 40 år med endret avføringsmønster eller blod i avføringen (uten klar årsak) henvises faktisk til koloskopi via pakkeforløp for tykk- og endetarmskreft. lykke til 😄 Anonymkode: b24dd...9af Takk for svar, skal gjøre det😞 Anonymkode: 65746...9ea
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #18 Skrevet 8. juli 2021 sstinemor skrev (På 2.7.2021 den 22.19): Ser ut som friskt blod, så vil tenke det er en hemoroide eller en rift. Utenom blodet så jævlig bra bæsj! Den så veldig frisk ut😂 Tøyser du med meg😊 Anonymkode: 65746...9ea
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #19 Skrevet 8. juli 2021 Den største bæsjen jeg har sett, kan ikke huske sist jeg lo så godt, jeg fikk latterkrampe🙈🤣 Men for å svare på spørsmålet ditt så er det blod i avføringen din. Du bør gå til lege. Jeg må samtidig påpeke konsistensen på avføringen din, den ser svært kompakt ut. Spiser du nok fiber? Drikker du nok vann? Den er er for fast på en måte Anonymkode: 0f9b9...ec6 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #20 Skrevet 8. juli 2021 Du har jo hard avføring, om du sier at du har denne type avføring annenhver dag vil jeg si det handler om at du må drikke mer, få i deg mer fiber og være mer aktiv. Avføringen har «ferskt» blod i noen av «knollene», er du sår i endetarmsåpningen? Tenker dette handler med om obstipasjon enn tarmkreft. Bra at du spiser mais da Anonymkode: d163f...595 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå