AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #1 Del Skrevet 1. juli 2021 Hei! Det er i dag 18 dager siden jeg skulle hatt mensen. Jeg sluttet på pilla i desember 2020 og hatt regelmessig syklus på ca 25 dager. Tatt en del tester etter forventet mens og alle er negative. Har en del stikking/menssmerter og smerter i korsryggen. Hadde uken før mensen og litt etter veldig ømme bryster men ikke nå lenger. noen som har opplevd lignende? Isåfall var dere gravide? Anonymkode: 972b5...ec3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #2 Del Skrevet 2. juli 2021 Er testene negative er du ikke gravid, mensen er bare forsinket. Anonymkode: e359f...2c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 2. juli 2021 #3 Del Skrevet 2. juli 2021 Har du tatt negativ graviditetstest er du neppe gravid. Mensen kommer alltid ca 14 dager (Plus / minus) etter eggløsning. Dersom mensen er forsinket er også eggløsning forsinket eller den uteblir helt. Det kan skje innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #4 Del Skrevet 3. juli 2021 Laura80 skrev (13 timer siden): Har du tatt negativ graviditetstest er du neppe gravid. Mensen kommer alltid ca 14 dager (Plus / minus) etter eggløsning. Dersom mensen er forsinket er også eggløsning forsinket eller den uteblir helt. Det kan skje innimellom. AnonymBruker skrev (På 2.7.2021 den 13.15): Er testene negative er du ikke gravid, mensen er bare forsinket. Anonymkode: e359f...2c2 Men jeg glemt å nevne at jeg var hos gynekolog 1 og 1/5 uke etter og da så hun at jeg hadde eggløsning en av de nærmeste dagene så hun kunne ikke se at det var noe kluss med syklusen. Men kan jo ha andre faktorer som spiller inn selvsagt. Men synes det bare er rart Anonymkode: 972b5...ec3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå