AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #41 Del Skrevet 30. august 2023 Er på sesong 4 nå, hadde helt glemt av at Liz dukket opp i Good Wife flere år før hun ble med i Good Fight Anonymkode: 434e9...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #42 Del Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er på sesong 4 nå, hadde helt glemt av at Liz dukket opp i Good Wife flere år før hun ble med i Good Fight Anonymkode: 434e9...865 Ja, det glemte jeg også! Det hadde vært gøy om de hadde sagt noe mer om hvorfor Liz og Alicia var erkefiender, det virker liksom litt rart i serien. Anonymkode: d637b...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2023 #43 Del Skrevet 30. august 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ja, det glemte jeg også! Det hadde vært gøy om de hadde sagt noe mer om hvorfor Liz og Alicia var erkefiender, det virker liksom litt rart i serien. Anonymkode: d637b...481 Det gikk vel tilbake til når de gikk på skolen sammen. Men har liz nevnt at hun har unge i Good Fight? Husker ikke Anonymkode: 434e9...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2023 #44 Del Skrevet 31. august 2023 Fy flate så irriterende Jordan er bortkasta talent for å være ærlig, han var fantastisk som George i Greys Anatomy men i Good Wife så ønsker jeg han bare bort 😛 Anonymkode: 434e9...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #45 Del Skrevet 2. september 2023 Good Wife tar seg virkelig opp fra det øyeblikket Diane forteller Will om det intervjuet hun ga hvor hun kastet han under bussen og opp til det punktet hvor. Spoiler Will dør. Anonymkode: 434e9...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaane doe Skrevet 2. september 2023 #46 Del Skrevet 2. september 2023 Tror den er på viaplay,? Men er ikke helt sikker. Jeg har aldri sett hele serien, har kun sett den sesongen hvor Jeffrey Dean Morgan er med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #47 Del Skrevet 2. september 2023 Jaane doe skrev (2 minutter siden): Tror den er på viaplay,? Men er ikke helt sikker. Jeg har aldri sett hele serien, har kun sett den sesongen hvor Jeffrey Dean Morgan er med. Ser det på Viaplay nå 😄 Uff den sesongen sugde Anonymkode: 434e9...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #48 Del Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (På 30.8.2023 den 18.28): Det gikk vel tilbake til når de gikk på skolen sammen. Men har liz nevnt at hun har unge i Good Fight? Husker ikke Anonymkode: 434e9...865 Ja, men de sa ikke noe om hvorfor, såvidt jeg vet. Det må ha vært noe spesielt, siden de fremdeles misliker hverandre så mange år senere. Jeg husker ikke, ang Good Fight. Synes serien er helt ok, og quirky/morsom innimellom, men jeg foretrekker helt klart TGW. Anonymkode: d637b...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #49 Del Skrevet 2. september 2023 Jaane doe skrev (5 timer siden): Tror den er på viaplay,? Men er ikke helt sikker. Jeg har aldri sett hele serien, har kun sett den sesongen hvor Jeffrey Dean Morgan er med. Da så du den dårligste sesongen! Start fra begynnelsen - du vil ikke angre. ❤️ Du vil finne ut mer om bakgrunnen for flere ting du allerede har sett også. Anonymkode: d637b...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #50 Del Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Good Wife tar seg virkelig opp fra det øyeblikket Diane forteller Will om det intervjuet hun ga hvor hun kastet han under bussen og opp til det punktet hvor. Skjul innhold Will dør. Anonymkode: 434e9...865 De første episodene etter det som du skjulte er også helt fantastiske. Hjerteskjærende, men fantastiske. Og så rakner ting utover sesong 6 og 7… Anonymkode: d637b...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2023 #51 Del Skrevet 5. september 2023 Spoiler Will som døde må være det mest nedslående jeg har sett i en tv serie før, jeg var virkelig engasjert i han og Alicia sitt av og på forhold. At de ikke fikk sin lykkelige slutt svir fortsatt når jeg tenker på det, skulle heller vært Peter som døde. Anonymkode: 434e9...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september 2023 #52 Del Skrevet 6. september 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Skjul innhold Will som døde må være det mest nedslående jeg har sett i en tv serie før, jeg var virkelig engasjert i han og Alicia sitt av og på forhold. At de ikke fikk sin lykkelige slutt svir fortsatt når jeg tenker på det, skulle heller vært Peter som døde. Anonymkode: 434e9...865 Spoiler Enig i at det var utrolig trist og frustrerende, noe av det tristeste jeg har sett på TV. Men når jeg ser på episodene i starten av sesong tre, hvor de var i et forhold, så var det tydelig hvorfor det kræsjet i utgangspunktet. Han elsket henne mer enn hun elsket ham, eller hun visste i alle fall ikke helt hva hun ønsket på det tidspunktet. For henne var han også en rebound (i tillegg til at de hadde en historie på to tiår), men for ham var Alicia «the one who got away» og som han plutselig fikk sjansen til å få tilbake. Og så heter serien The Good Wife, men det som er utslagsgivende for Alicia til slutt er valg hun tar knyttet til at det viktigste for henne er å være en god mor - og det er dessverre noe hun også knytter til det å være gift med faren deres. Dessverre, og feilaktig. Så skjer det mye modning i forholdet mellom dem etter at det blir slutt (eller de avslutter affæren, om du vil), og sesong fire og starten av sesong fem er veldig interessante å følge sånn sett. Kanskje særlig slutten av fire/starten av fem, hvor Alicia er så redd for å ikke klare å klare å være denne gode mora for barna sine som hun ønsker så sterkt, at hun går til det skrittet å starte et nytt firm, egentlig bare for å unngå å ha kontakt med Will, som hun ser at hun stadig blir trukket mot og i lengden ikke vil klare å motstå hvis de jobber sammen. Her er det vi virkelig ser at hennes følelser er faktisk like sterke som hans, bare at hun kjemper mot dem hele tiden. Noe hun får angre bittert på. Når Alicia endelig får vite hva Will hadde sagt til henne i mobilsvaren som Eli slettet, er kanskje det mest hjerteskjærende i hele serien, og enda verre enn da Will faktisk døde. Men jeg liker veldig godt at relasjonen mellom Alicia og Will (og Peter) er så kompleks. Ble visst engasjert her. 🤣 Anonymkode: d637b...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #53 Del Skrevet 11. september 2023 Hvem synes dere er deiligst av alle karakterene? Jeg synes Kalinda er ganske attraktiv, Robin er en nær andreplass Anonymkode: 434e9...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #54 Del Skrevet 11. september 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Hvem synes dere er deiligst av alle karakterene? Jeg synes Kalinda er ganske attraktiv, Robin er en nær andreplass Anonymkode: 434e9...865 Jeg har alltid hatt et crush på Logan i Gilmore girls, så det må bli Cary. Syns han skuespilleren er skikkelig kjekk, hehe Anonymkode: 12721...f47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #55 Del Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har alltid hatt et crush på Logan i Gilmore girls, så det må bli Cary. Syns han skuespilleren er skikkelig kjekk, hehe Anonymkode: 12721...f47 Han holder seg godt for alderen, hun som spiller Kalinda med. Hun er 51 år nå og han som spiller Cary er 46 år. Hadde aldri tippet at de var 50/nærme 50 år. Anonymkode: 434e9...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #56 Del Skrevet 11. september 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Han holder seg godt for alderen, hun som spiller Kalinda med. Hun er 51 år nå og han som spiller Cary er 46 år. Hadde aldri tippet at de var 50/nærme 50 år. Anonymkode: 434e9...865 Wow! Anonymkode: 12721...f47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 11. september 2023 #57 Del Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvem synes dere er deiligst av alle karakterene? Jeg synes Kalinda er ganske attraktiv, Robin er en nær andreplass Anonymkode: 434e9...865 Som jeg skulle ha skrevet det selv😂 Veldig flotte begge to😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #58 Del Skrevet 11. september 2023 Hannah80 skrev (6 minutter siden): Som jeg skulle ha skrevet det selv😂 Veldig flotte begge to😍 Liker ikke hvordan Robin plutselig ikke var med lenger så fort Kalinda begynte hos Florrick/Agos og Lockhart. Mange karakterer som bare plutselig forsvant, synes det var mest kjipt med Nathan Lane sin karakter Clarke Hayden, han fikk jeg veldig sansen for. En artig fyr og god advokat Anonymkode: 434e9...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ishwanvile Skrevet 11. september 2023 #59 Del Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Han holder seg godt for alderen, hun som spiller Kalinda med. Hun er 51 år nå og han som spiller Cary er 46 år. Hadde aldri tippet at de var 50/nærme 50 år. Anonymkode: 434e9...865 Cary 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #60 Del Skrevet 11. september 2023 Ishwanvile skrev (5 minutter siden): Cary 🤩 Anbefaler The Resident, drit bra serie med han i hovedrollen Anonymkode: 434e9...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå