Lana_86 Skrevet 1. juli 2021 #1 Del Skrevet 1. juli 2021 Jeg elsker enkel underholdning, typ ex on the beach, Wahlgrens verden og 90 days. Og jeg trenger nå noe nytt å se på. Har noen her en underholdene serie å anbefale? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 1. juli 2021 #2 Del Skrevet 1. juli 2021 (endret) Masterchef Australia 👨🍳🥩🍖🍽 finner ikke sesong 13 Endret 1. juli 2021 av Hvemsomhelst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magrat Skrevet 8. august 2021 #3 Del Skrevet 8. august 2021 Five guys a week på tv2play var veldig bra 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IssaKnife Skrevet 13. august 2021 #4 Del Skrevet 13. august 2021 Jeg ble helt hekta på The Circle! Så første sesongen av det amerikanske når det kom, og gikk og ventet på sesong 2. Når jeg hadde sett alt av det på en helg oppdaget jeg at det er laget The Circle France og Brazil! Det var nesten enda bedre. Anbefales sterkt. Ellers elsker jeg Love Island (UK er det absolutt beste, men litt varierende hvor bra sesongene er). Love Island US er også ganske underholdende. LI er kleint, morsomt, teit og sjarmerende på en gang. Tidvis en del drama i villaene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 13. august 2021 #5 Del Skrevet 13. august 2021 Naked attraction 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 13. august 2021 #6 Del Skrevet 13. august 2021 IssaKnife skrev (3 minutter siden): Jeg ble helt hekta på The Circle! Så første sesongen av det amerikanske når det kom, og gikk og ventet på sesong 2. Når jeg hadde sett alt av det på en helg oppdaget jeg at det er laget The Circle France og Brazil! Det var nesten enda bedre. Anbefales sterkt. Ellers elsker jeg Love Island (UK er det absolutt beste, men litt varierende hvor bra sesongene er). Love Island US er også ganske underholdende. LI er kleint, morsomt, teit og sjarmerende på en gang. Tidvis en del drama i villaene. Åååh, The Circle er omtrent den eneste realityen jeg har giddet å se. Har sett begge sesongene. Er de andre du nevner også på Netflix? 😀😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 13. august 2021 #7 Del Skrevet 13. august 2021 På Netflix: Selling Sunset, Queer Eye og Love is Blind. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IssaKnife Skrevet 13. august 2021 #8 Del Skrevet 13. august 2021 Hannah80 skrev (3 minutter siden): Åååh, The Circle er omtrent den eneste realityen jeg har giddet å se. Har sett begge sesongene. Er de andre du nevner også på Netflix? 😀😀 Ja, de var ihvertfall det da jeg så dem! Følte meg mer engasjert i den franske og brasilianske versjonen, men det er muligens fordi jeg ikke forstår språket og derfor ikke kunne scrolle/lage mat/gå på do samtidig som episoden rullet. Satt liksom og fulgte med konstant, og ble helt inni det 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IssaKnife Skrevet 13. august 2021 #9 Del Skrevet 13. august 2021 Zooey skrev (3 minutter siden): På Netflix: Selling Sunset, Queer Eye og Love is Blind. Ja til alle disse! Spesielt Queer Eye og Love is Blind. Håper det kommer nye sesonger snart! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 13. august 2021 #10 Del Skrevet 13. august 2021 IssaKnife skrev (Akkurat nå): Ja, de var ihvertfall det da jeg så dem! Følte meg mer engasjert i den franske og brasilianske versjonen, men det er muligens fordi jeg ikke forstår språket og derfor ikke kunne scrolle/lage mat/gå på do samtidig som episoden rullet. Satt liksom og fulgte med konstant, og ble helt inni det 😅 Nå ble jeg glad:) Må inn å sjekke sporenstreks 😁 Haha, jeg ble også engasjert. Var så nervøs hver gang de skulle gi hverandre poeng. At man skulle tro jeg var en av deltakerne 😂 Mange morsomme og fine personligheter som er med i serien, syns jeg,:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 13. august 2021 #11 Del Skrevet 13. august 2021 IssaKnife skrev (3 minutter siden): Ja til alle disse! Spesielt Queer Eye og Love is Blind. Håper det kommer nye sesonger snart! Tror det kommer nye sesonger av Selling Sunset og Queer Eye snart ❤️ Love is Blind hadde en slags reunion som kom ut forrige uke. De episodene var dessverre ikke like gode som første sesong, men gleder meg til 2. sesong kommer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IssaKnife Skrevet 13. august 2021 #12 Del Skrevet 13. august 2021 Zooey skrev (Akkurat nå): Tror det kommer nye sesonger av Selling Sunset og Queer Eye snart ❤️ Love is Blind hadde en slags reunion som kom ut forrige uke. De episodene var dessverre ikke like gode som første sesong, men gleder meg til 2. sesong kommer! Det gledes 💘 Helt enig i at de nye episodene av LiB ikke kunne måle seg med den første sesongen. Men syntes det var gøy med litt gossip og litt drama. Derimot var det en seanse jeg syntes var veldig trist å se på, håper nesten at det var avtalt og planlagt av produksjonen.. Men nå skal jeg ikke si mer for jeg vil ikke spoile noe og aner ikke hvordan jeg lager spoilertag 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 23. august 2021 #13 Del Skrevet 23. august 2021 Farmen kjendis og Kamp kulinaris 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerstaden Skrevet 14. oktober 2021 #14 Del Skrevet 14. oktober 2021 RuPaul's Drag Race Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 14. oktober 2021 #15 Del Skrevet 14. oktober 2021 Discovery+: So freakin cheap og Extreme cheapskates. Heartbreak Island Extreme Sisters Elsker, elsker ikke TvNorge: Kongen befaler Viafree: The Challange Netflix: To hot to handle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry H. Skrevet 14. oktober 2021 #16 Del Skrevet 14. oktober 2021 (Ikke 100% sikker på kanalene, men samtlige er iallfall sett på enten TV2 Sumo/Play, Discovery + (TV Norge), eller Viafree/Viaplay (TV3 - Real housewives of; Beverly Hills, New York & New Jersey (Sumo) - Love Island (fortrinnsvis UK) (Sumo) - Temptation island (Sumo) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaur Skrevet 7. november 2021 #17 Del Skrevet 7. november 2021 Bling Empire! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akebrett Skrevet 18. november 2021 #18 Del Skrevet 18. november 2021 Lana_86 skrev (På 1.7.2021 den 16.21): Jeg elsker enkel underholdning, typ ex on the beach, Wahlgrens verden og 90 days. Og jeg trenger nå noe nytt å se på. Har noen her en underholdene serie å anbefale? (Kj)ærlighet varer lengst på Netflix !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 19. november 2021 #19 Del Skrevet 19. november 2021 Love on the spectrum er utrolig søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evybergen Skrevet 19. november 2021 #20 Del Skrevet 19. november 2021 Hekta på love is blind,Den Brasilianske versjonen ligge på nettflix nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå