Gå til innhold

Nå har jeg endelig lappen igjen! 😁😁😁

knulleGuden666

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
knulleGuden666 skrev (10 minutter siden):

Skal passe meg mer heretter, orker ikke livet om jeg midter lappen enda en gang 

Uansett er DU som har gjort noe ulovlig, når du mister retten til å kjøre! 

Anonymkode: d1fe7...911

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Uansett er DU som har gjort noe ulovlig, når du mister retten til å kjøre! 

Anonymkode: d1fe7...911

Vi er nok uenige der, hadde jeg trent/lekt langs veien hadde jeg såklart vært helt enig i at førerkortet skulle tas men ikke på en øde parkeringsplass eller privat eiendom 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

knulleGuden666 skrev (9 minutter siden):

Men brutt trafikkreglene har du nok mange ganger, som å kjøre litt for fort, se på mobilen under kjøring osv 

Jeg har nok vært over fartsgrensen, men aldri mer enn 10 over. Det var en alvorlig trafikkulykke i nær familie da jeg var liten. Noe som har preget meg mye fra jeg var liten. Trafikksikkerthet er derfor svært viktig for meg. Så nei mobiltelefon sjekkes aldri mens jeg kjører.

Uforsvarlig kjøring er farlig! Du bør ha respekt for trafikkregler, de redder liv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

newman01 skrev (På 1.7.2021 den 13.48):

Er det ikke bedre å kjøre etter de lover og regler som er enn å måtte passe seg for politiet?

Man skulle tro det var enklest ja... Det er så grenseløst tåpelig med alle som kjører lovlig kun utfra frykt for ordensmakten. Vegtrafikkloven er jo på plass av en grunn. Reglene ts synes er så "teite" og "kjipe" redder liv hver eneste dag. Jeg er personlig en av få menn som erkjenner at jeg kjører helt middels eller litt under middels. Jeg er ingen spesielt god sjåfør. Med utgangspunkt i den selvinnsikten velger jeg derfor å kjøre pent. Lovene regulerer oss og skaper færre dødsulykker. Politiet er egentlig vår alles venn på veien. Ts syn på politiet vitner om mangel på refleksjon og umodenhet. Vi får håpe UP gjennomfører mange kontroller i sommer. Det er bare bra 👍

Endret av Den Sagnsomsuste
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perleugla skrev (11 minutter siden):

Jeg har nok vært over fartsgrensen, men aldri mer enn 10 over. Det var en alvorlig trafikkulykke i nær familie da jeg var liten. Noe som har preget meg mye fra jeg var liten. Trafikksikkerthet er derfor svært viktig for meg. Så nei mobiltelefon sjekkes aldri mens jeg kjører.

Uforsvarlig kjøring er farlig! Du bør ha respekt for trafikkregler, de redder liv.

Trafikksikkerhet er absolutt det viktigste for meg også som jeg har skrevet flere ganger, men det å ta sertifikatet til folk på en øde parkeringsplass eller på private eiendommer er å gå altfor langt. Forskjell på det og det å leke på veien, de som gjør det fortjener absolutt å miste lappen men ikke de som tar sikkerheten alvorlig og faktisk gjør det trykt på steder ingen andre er. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DEN NAKNE GARTNER
knulleGuden666 skrev (På 1.7.2021 den 13.52):

Jo jeg skal såklart det, men alltid greit å passe seg for politiet, det gjør nok alle som har lappen. Alle kjører litt for fort eller gjør noe annet ulovlig en gang i blant, det gjelder ikke bare meg. 
jeg skjønner dog ikke enda hvorfor jeg mistet lappen for det jeg gjorde når de som skaper alvorlige trafikkulykker ikke straffes. 

Hvilke begrunnelse har du for den kommentaren? Hva kan du vise til som gjør at du mener at de ikke straffes? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
24 minutter siden, knulleGuden666 said:

Vi er nok uenige der, hadde jeg trent/lekt langs veien hadde jeg såklart vært helt enig i at førerkortet skulle tas men ikke på en øde parkeringsplass eller privat eiendom 

For at et samfunn skal fungere så har man lover og regler som skal regulere folks handlinger og adferd. Velger man å bryte disse lover og regler så blir man straffet, og det er du et godt eksempel på. Du kan mene mye om det er urettferdig eller ikke, men så lenge du brøt loven så blir du straffet og ikke minst du fortjener straffen du fikk.

Anonymkode: e9606...48a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Sagnsomsuste skrev (14 minutter siden):

Man skulle tro det var enklest ja... Det er så grenseløst tåpelig med alle som kjører lovlig kun utfra frykt for ordensmakten. Vegtrafikkloven er jo på plass av en grunn. Reglene ts synes er så "teite" og "kjipe" redder liv hver eneste dag. Jeg er personlig en av få menn som erkjenner at jeg kjører helt middels eller litt under middels. Jeg er ingen spesielt god sjåfør. Med utgangspunkt i den selvinnsikten velger jeg derfor å kjøre pent. Lovene regulerer oss og skaper færre dødsulykker. Politiet er egentlig vår alles venn på veien. Ts syn på politiet vitner om mangel på refleksjon og umodenhet. Vi får håpe UP gjennomfører mange kontroller i sommer. Det er bare bra 👍

Hvor har jeg skrevet jeg er imot trafikkregler osv? Det jeg sier er at politiet ikke burde tatt lappen fra oss som er på trygge og øde parkeringsplasser eller private eiendommer, men de som leker på veien må miste lappen ja samme med de som grovt bryter andre trafikkregler, men politiet må skille på ting. 

jeg har skaffet meg safedrive politivarsler så up kan ha så mye kontroller de bare vil i sommer for min del 👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Robin666
knulleGuden666 skrev (På 1.7.2021 den 18.07):

Likte det brukernavnet og det beskriver meg bra da jeg knuller som en gud, er alle damers drøm 👌 

18 år gammel og mest sannsynlig jomfru. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEN NAKNE GARTNER skrev (Akkurat nå):

Hvilke begrunnelse har du for den kommentaren? Hva kan du vise til som gjør at du mener at de ikke straffes? 

Bare se på de andre trådene jeg har opprettet her… selv det å frontkollidere med en politibil under utrykning ender ikke med førerkortbeslag….

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robin666 skrev (Akkurat nå):

18 år gammel og mest sannsynlig jomfru. 

Legger du på 10 år er du ikke langt ifra og tar vekk jomfru 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

For at et samfunn skal fungere så har man lover og regler som skal regulere folks handlinger og adferd. Velger man å bryte disse lover og regler så blir man straffet, og det er du et godt eksempel på. Du kan mene mye om det er urettferdig eller ikke, men så lenge du brøt loven så blir du straffet og ikke minst du fortjener straffen du fikk.

Bra man er forskjellige, og du er vel en høyre eller mdg velger også tenker jeg så da er vi milevis fra hverandre der også 👍

Endret av knulleGuden666
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, knulleGuden666 said:

Bra man er forskjellige, og du er vel en høyre eller mdg velger også tenker jeg så da er vi milevis fra hverandre der også 👍

Man kan ikke velge å være forskjellig når det kommer til lover og regler. Enten bryter man dem og må ta konsekvensene av det som du fikk kjenne på, eller så holder man seg innenfor hva som er lovlig og får ingen straffeforfølgning.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Man kan ikke velge å være forskjellig når det kommer til lover og regler. Enten bryter man dem og må ta konsekvensene av det som du fikk kjenne på, eller så holder man seg innenfor hva som er lovlig og får ingen straffeforfølgning.

Det jeg og mine kamerater har lært er at vi må ha vakter ved hovedveien og ikke ved selve parkeringsplassen som ikke er synlig fra hovedveien om vi gjør det på en parkering, om vi gjør det på private eiendommer gjør vi ingen ting da det er våres eiendom

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Som å svare på innlegg du finner uinteressante mener du? ;)

Trollolololo

Anonymkode: 54106...eef

Du var jo bare dritkjedelig da 

Anonymkode: 63705...e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Det var bombe. Kos deg videre da harrytassen ræggertryne

Anonymkode: 299b8...87d

Oi, du var kul. Gleder du deg til å begynne i sjette klasse til høsten🙂

Anonymkode: 6935a...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
knulleGuden666 skrev (2 timer siden):

Du får tro det du vil, men send meg en pm så skal du få beviser om at dette er reelt og ikke trolling. 

Det trenger jeg ikke all den tid du fortsetter å trolle 😂

Anonymkode: 54106...eef

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du er så dårlig sjåfør at du må "trene" så er jo det ganske tragisk, hvis du absolutt må "trene" så kan du leie glattkjøringsbane eller melde deg inn en bilklubb sånn at du kan gjøre det lovlig på bane.

Men du er vel så blakk at du knapt har råd til å fylle tanken?.

Det jeg og mine kamerater har lært er at vi må ha vakter ved hovedveien og ikke ved selve parkeringsplassen som ikke er synlig fra hovedveien om vi gjør det på en parkering, om vi gjør det på private eiendommer gjør vi ingen ting da det er våres eiendom

Det du og dine kamerater har lært er absolutt ingenting, igjen så kommer du med dette tullet om at du tror du kan holde på sånn på privat eiendom. Det er fremdeles ikke lov.

Jeg har forresten tatt screenshot av hele tråden og tipset innlandet politidistrikt, for du har jo tydeligvis ikke lært og du innrømmer at du kommer til fortsette med ulovligheter på privat eiendom.  

Anonymkode: 41c32...b5a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Det du og dine kamerater har lært er absolutt ingenting, igjen så kommer du med dette tullet om at du tror du kan holde på sånn på privat eiendom. Det er fremdeles ikke lov.

Jeg har forresten tatt screenshot av hele tråden og tipset innlandet politidistrikt, for du har jo tydeligvis ikke lært og du innrømmer at du kommer til fortsette med ulovligheter på privat eiendom.  

Anonymkode: 41c32...b5a

😂😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
knulleGuden666 skrev (14 timer siden):

Ja jeg tar absolutt hensyn til de som øvelseskjører og har en L bakpå. Jeg tar på ingen måte farlige forbikjøringer eller rettere sakt ikke nå lenger, gjorde det når jeg var yngre. Nå fokuserer jeg veldig på trafikksikkerheten og vil faktisk gå så langt som å si jeg hadde passet i statens vegvesen. 

men når det kommer til sinker i trafikken når forholdene er helt optimale og folk ligger i 60 i 80 sona og ikke er under øvelseskjøring og de ikke kjører inn til siden og slipper frem trafikken begynner jeg å koke av forbannelse. Da blir det både blinking og kort avstand til bilen med mindre det er sikt nok til å kjøre forbi. Det er en av mine uvaner bak rattet jeg ikke klarer å skutte med, jeg blir rett og slett så forbannet på slike, ofte er dette bobiler….

Så bra. :)

Men du må nok smøre deg med tålmodighet uansett på sinkere, selv om det irriterer. Skjønner at det er irriterende, men for sikkerheten burde du forandre dette.

Anonymkode: 9b0c7...d3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...