AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #1 Del Skrevet 1. juli 2021 Når dere var gravide? Hatt murringer noen dager og nå har jeg mensensmerter sånn at jeg nesten må ta paracet. Det bruker jeg å ha når mens kommer. Men basaltemp høy imorrest og den var gått ned den dagen jeg fikk mens sist prøveperiode. Pp 2 her. Anonymkode: c0bf2...92b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #2 Del Skrevet 1. juli 2021 Jeg hadde det, og pleier å ha det før mensen kommer også. Det kjentes egentlig akkurat ut som mensen var på vei, det var vondt og jeg hadde samme støle følelse i nedre del av magen som jeg pleier rett før mensen. Anonymkode: eb037...3d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #3 Del Skrevet 1. juli 2021 Blir en vandrende gassballong 1-2 uker før. Går rundt og fiser mye da, og blir veldig forstoppet. på selve vulkanutbruddet (første blødningsdag), har jeg så vondt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Kan vare fra 4 timer til et døgn. Smertene kan også forsvinne når tarmen er tom. (Da som regel etter 4 timer med kramper). Noen ganger sitter jeg på dusjgulvet og lar det varme vannet lindre smertene. Orker ikke å stå. Noen gangene blir jeg så kvalm at jeg spyr i dusjen også, men det skjer heldigvis ikke så ofte. Anonymkode: 7998b...431 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #4 Del Skrevet 1. juli 2021 Obs. Leste feil i tråden. Bare overse forrige svaret mitt. Anonymkode: 7998b...431 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #5 Del Skrevet 1. juli 2021 Hvis jeg ikke ble gravid, fikk jeg kraftig mensensmerter sånn noen timer før mensen. Da jeg ble gravid, hadde jeg mensmurringer rett før IKM, på IKM og også noen dager etter. Det var kun milde smerter/murringer. Anonymkode: 73047...4e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå