Gå til innhold

Kan mannen ha blitt steril eller fått påvist dårlige gener på grunn av korona vaksinen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er så redd.. vi har en sønn fra før, men jeg ønsker å prøve igjen. Er bare redd vaksinen skal ha tullet med sæden eller genene hans

Anonymkode: 2c941...495

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er vel mer sannsynlig at alle miljøgiftene folk inntar "tuller" med sæden for å bruke ditt ord, enn en vaksine. Og så blir faktisk også genene "tullet" med av for lite søvn og økende alder blant annet. 

Anonymkode: cd5d3...117

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er vel mer sannsynlig at alle miljøgiftene folk inntar "tuller" med sæden for å bruke ditt ord, enn en vaksine. Og så blir faktisk også genene "tullet" med av for lite søvn og økende alder blant annet. 

Anonymkode: cd5d3...117

Han er 36, jeg er 25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er et godt spørsmål. 
Nå er det jo sånn at man vet jo ikke noe konkret når det kommet til virkning/påvirkning av nye produkter over tid. 
Jeg kjenner en ung kvinne som har fått problemer med menstruasjon etter vaksinen blant annet. 
En kvinne i familien har også fått «betennelse» på hjerteposen. 
Jeg stiller meg uforstående til folk som ler av slike ting fordi man stiller disse spørsmålene. To av de jeg kjenner har opplevd problemer, foreløpig kjenner jeg ca femten personer som er vaksinert. 
Jeg skal ta vaksinen selv når det blir min tur og jeg synes det er bra at såpass mange velger å ta den. 
Men at man nærmest skal bli hånet fordi man stiller spørsmål ved slike ting er både naivt og ignorant. 

Anonymkode: 1afd7...255

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det går ikke an at dna’et i sæden blir påvirket av vaksinen. Hvordan skulle den det? 

Anonymkode: 7500f...a69

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det går ikke an at dna’et i sæden blir påvirket av vaksinen. Hvordan skulle den det? 

Har du ikke sett alle konspirasjonsteoriene? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dette. Hvordan skal DNA bli påvirket av en vaksine ? Dette er som sagt umulig, men lurer jo på hvordan noen kan komme frem til en slik absurd konklusjon ? At det finnes konspirasjonsteorier er på ingen måter et gyldig eller logisk argument, like lite logisk som de fleste av disse teoriene er. 

Anonymkode: cab01...52a

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herregud, går du rundt og er REDD for noe du selv har diktet opp? Helt uten grunn? :klo:

Anonymkode: dc29a...176

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det ikke bare å prøve å se? Du finner kjapt ut om noe er galt. 

Anonymkode: 1bfec...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koronavaksina påverker ikkje genene våre. Så flott at han er vaksinert, og lykke til med prøvinga! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir trist å se at så mange er bekymret for ting som de enda ikke vet om er noe å være bekymret over. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selvfølgelig påvirker ikke korona genene våre i den forstand, men det er noe som heter at spermen kan få dna-skader av ytre faktorer. Når det er sagt, jeg tror ikke vaksinen fører til dna-skade på sperm. Men, den kødder jo tydeligvis med hormonene til flere kvinner, og dette bekymrer meg litt mtp. å prøve å bli gravid, hvis man sliter i utgangspunktet.

Jeg er for vaksinen. 

Anonymkode: 4ad9f...e55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 1 måned senere...
AnonymBruker

Bra det ryddes for krenkende innlegg. Det pågår en studie som ser på hypoteser knyttet til MRNA-vaksine og ovariereserve. Det rettes også spørsmål til dna-skader på sperm bl.a. som følge av vaksine før ivf-forsøk. Igjen, å bli smittet av Covid-19 bør da utgjøre høyere risiko for følger, enn vaksinen. 

https://www.google.com/amp/s/ichgcp.net/no/amp/clinical-trials-registry/NCT04748172

Anbefaling nå er uansett at både menn og kvinner bør unngå vaksine tett opp mot forsøk. https://www.eshre.eu/-/media/sitecore-files/Guidelines/COVID19/COVID-19-vaccination-and-assisted-reproduction_update-June-2021.pdf?la=en&hash=8BEB914A69674F25621040BE6B30D41927C33BD6

Anonymkode: 4ad9f...e55

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...