AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #21 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): De færreste blir så syke av koronaviruset. Beklager om jeg ødelegger skremselspropagandaen din, men det du forespeiler her er noe som kun rammer minoriteten. Anonymkode: 85f11...ce8 «Minioriteten» på «bare» 3 962 378 som har dødd til kronaviruset mener du? Eller tenker du på den «lille minoriteten» på «bare» 15 418 784 som fremdeles er syke og har fått kompikasjoner etter koronavirus? Beklager at jeg ødelegger undergravingen din av koronaviruset hvor du prøver å avfeie faren ved koronavirus. Det rammer såvisst ikke en minoritet, når nærmere 4 millioner er døde, og over 15 millioner har fått komplikasjoner av koronavirus. Da er det ikke lenger snakk om en minoritet, men et faktum at mange faktisk blir alvorlig syke av koronavirus. Kilde: https://www.worldometers.info/coronavirus/ Anonymkode: 6de12...be1 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #22 Skrevet 1. juli 2021 Må dere ødelegge hver eneste tråd med noe som IKKE handler om det TS spør om?? Herlighet er det mulig å spre så mye av i hver eneste tråd 🙄🤦♀️ Anonymkode: c15f5...56c 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #23 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg fikk vaksine i dag og opplever nå srikkende smerter i brystet. Er det normalt? Anonymkode: a35ee...d73 Tenker du på en sånn kilende følelse, sånn som når man har influensa? At det kjennes ut som at man må hoste når man trekker luften dypt inn? Jeg fikk også det, pluss litt ømhet i områder med lymfekjertler. Gikk raskt over for min del.🙂 Du er kanskje allerede i bedre form i dag? Anonymkode: a4877...b9a
Inwe Skrevet 1. juli 2021 #24 Skrevet 1. juli 2021 Tok første dose i går, kjenner det kun i armen rundt stikket. Kjennes ut som noen har slått meg skikkelig hardt, som om jeg har et skikkelig blåmerke der.
Stoltskeiv Skrevet 1. juli 2021 #25 Skrevet 1. juli 2021 ?mynonA skrev (20 timer siden): Enda en som angrer på å ha tatt vaksinen. En som ville gjøre det rette og ikke være egoistisk. Noen ganger må man være litt egoist. Jeg tar heller bivirkningene av "corona" (om jeg får det, som jo ikke er en selvfølge) enn noen bivirkninger jeg garantert får av en vaksine som er utviklet på rekordtid. Hvor fikk du det fra egentlig?
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #26 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tenker du på en sånn kilende følelse, sånn som når man har influensa? At det kjennes ut som at man må hoste når man trekker luften dypt inn? Jeg fikk også det, pluss litt ømhet i områder med lymfekjertler. Gikk raskt over for min del.🙂 Du er kanskje allerede i bedre form i dag? Anonymkode: a4877...b9a En stikkende smerte man forestiller seg er i hjertet (men sikkert er muskulært i brystveggen eller noe) som kommer med jevne mellomrom. Som er på fremsiden og på ryggen. Den er der fremdeles, men håper den skal gi seg de neste dagene. Takk til alle som har svart. Det er fint å dele opplevelser. Og det er godt å kjenne på en gryende frihetsfølelse jeg aldri hadde forestilt meg fantes for 2 år siden Anonymkode: a35ee...d73
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå