Gå til innhold

Smerter etter vaksine

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk vaksine i dag og opplever nå srikkende smerter i brystet. Er det normalt?

Anonymkode: a35ee...d73

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, muskulære smerter er vanlig, og stikkende brystsmerter er nok muskulært. 

Anonymkode: f22cf...a55

• Liker 4
Skrevet

Enda en som angrer på å ha tatt vaksinen. En som ville gjøre det rette og ikke være egoistisk. Noen ganger må man være litt egoist. Jeg tar heller bivirkningene av "corona" (om jeg får det, som jo ikke er en selvfølge) enn noen bivirkninger jeg garantert får av en vaksine som er utviklet på rekordtid.

AnonymBruker
Skrevet
?mynonA skrev (1 time siden):

Enda en som angrer på å ha tatt vaksinen. En som ville gjøre det rette og ikke være egoistisk. Noen ganger må man være litt egoist. Jeg tar heller bivirkningene av "corona" (om jeg får det, som jo ikke er en selvfølge) enn noen bivirkninger jeg garantert får av en vaksine som er utviklet på rekordtid.

Hvor står det at jeg angrer på vaksinen? Jeg angrer selvfølgelig ikke, jeg bare lurte på om det var flere som hadde hatt samme opplevelse. 

• Liker 11
Skrevet

Du tenker tydeligvis ikke på andre mennesker. Du vil heller ha corona og ligge tilkoblet til respirator og gispe etter luft? Håper at du er klar over at du kan få stygge bivirkninger av corona, som aldri går bort.

Vi vaksinerer oss for å være med å hjelpe til slik at smittetrykket blir mindre. Ja, vi som er vaksinerte kan fremdeles få covid, men vi får det i lettere grad. Hvis vi kommer til å smitte andre, vil disse også få lettere symptomer.

I tillegg har vi disse som av diverse grunner ikke kan vaksineres.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvor står det at jeg angrer på vaksinen? Jeg angrer selvfølgelig ikke, jeg bare lurte på om det var flere som hadde hatt samme opplevelse. 

Første natten etter vaksine 2, hadde jeg voldsomme smerter i armen der stikket ble satt. De smertene tok jeg toppen av ved hjelp av en paracett. Jeg hadde vondt i armen i noen dager, men det gikk over.

AnonymBruker
Skrevet

https://www.dagbladet.no/kjendis/tok-sitt-eget-liv-etter-corona-plager/73921726

Anonymkode: 11ab8...708

• Liker 1
Skrevet
Honey Dew skrev (10 minutter siden):

Du tenker tydeligvis ikke på andre mennesker. Du vil heller ha corona og ligge tilkoblet til respirator og gispe etter luft? Håper at du er klar over at du kan få stygge bivirkninger av corona, som aldri går bort.

Vi vaksinerer oss for å være med å hjelpe til slik at smittetrykket blir mindre. Ja, vi som er vaksinerte kan fremdeles få covid, men vi får det i lettere grad. Hvis vi kommer til å smitte andre, vil disse også få lettere symptomer.

Hvor har du det fra at om vaksinerte smitter andre så får de smittede bare lette symptomer? Har du kilde? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det en dag etterpå. Kjente det da jeg trakk inn pusten. Gikk over etter en dag. Man er ofte i høyalert for alle kroppslige skurringer etter å ha tatt en sånn vaksine. Vedvarer det og du er bekymret så kan du eventuelt kontakte lege. Skal vedde på at det går over raskt hos deg også

Anonymkode: 17c71...506

• Liker 3
Skrevet (endret)
Elida88 skrev (33 minutter siden):

Hvor har du det fra at om vaksinerte smitter andre så får de smittede bare lette symptomer? Har du kilde? 

De får lettere symptomer hvis de er vaksinerte.

FHI og Helsenorge.

Søk det opp selv.

Endret av Honey Dew
  • Liker 1
Skrevet
Honey Dew skrev (3 minutter siden):

FHI og Helsenorge.

Søk det opp selv.

Finner ikke denne informasjonen jeg altså. Hvor står det, å når ble det publisert? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Honey Dew skrev (51 minutter siden):

De færreste blir så syke av koronaviruset. Beklager om jeg ødelegger skremselspropagandaen din, men det du forespeiler her er noe som kun rammer minoriteten. 

Anonymkode: 85f11...ce8

• Liker 4
Skrevet
Elida88 skrev (4 minutter siden):

Du endret innlegget ja..  @Honey Dew 

Nei, jeg gjorde det for å gjøre det klart hva jeg sa i den tidligere kommentaren, siden du ikke fikk det med deg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

De færreste blir så syke av koronaviruset. Beklager om jeg ødelegger skremselspropagandaen din, men det du forespeiler her er noe som kun rammer minoriteten. 

Og minoriteten er ikke viktig?

AnonymBruker
Skrevet
Honey Dew skrev (3 minutter siden):

Og minoriteten er ikke viktig?

Det er ikke poenget. Du kan ikke fare rundt med løgner om at respirator er det mest plausible utfallet av en sykdom de færreste blir alvorlig syke av. Det er løgn og villfarende. Ukult 👎

• Liker 4
Skrevet

Ryddet for brukerangrep. 

_popcorn_, mod

• Liker 1
Skrevet (endret)
Honey Dew skrev (1 time siden):

Lar du deg hisse opp så lett?

Min vaksineskepsis kommer av flere grunner. Jeg har dårlig immunforsvar av medisinske årsaker og tok influensavaksinen for noen år siden. Dagen derpå hadde jeg oppkast og jeg ble sengeliggende i en måned etterpå med alvorlige influensasymptomer.

Det samme opplevde en nær bekjent av meg, nemlig å få sykdommen av vaksinen.

Hen var ung og frisk, og ville mest sannsynlig fått et mildt forløp dersom hen hadde fått corona. Hen fikk alvorlige plager etter astra zenica ettersom hen jobbet i helsevesenet og ble prioritert tidlig. Hen sliter fortsatt i dag med plagene som ligner på symptomer på corona. 

Endret av ?mynonA
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ser sånn ut hvis du sjekker vanlige bivirkninger. Jeg fikk vont i armen og ble kvalm.

Anonymkode: bd3f6...ee4

AnonymBruker
Skrevet
?mynonA skrev (5 timer siden):

Lar du deg hisse opp så lett?

Min vaksineskepsis kommer av flere grunner. Jeg har dårlig immunforsvar av medisinske årsaker og tok influensavaksinen for noen år siden. Dagen derpå hadde jeg oppkast og jeg ble sengeliggende i en måned etterpå med alvorlige influensasymptomer.

Det samme opplevde en nær bekjent av meg, nemlig å få sykdommen av vaksinen.

Hen var ung og frisk, og ville mest sannsynlig fått et mildt forløp dersom hen hadde fått corona. Hen fikk alvorlige plager etter astra zenica ettersom hen jobbet i helsevesenet og ble prioritert tidlig. Hen sliter fortsatt i dag med plagene som ligner på symptomer på corona. 

Darwinisme i praksis da 

Anonymkode: eeda2...975

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...