AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #1 Skrevet 30. juni 2021 Jeg fikk vaksine i dag og opplever nå srikkende smerter i brystet. Er det normalt? Anonymkode: a35ee...d73
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #2 Skrevet 30. juni 2021 Ja, muskulære smerter er vanlig, og stikkende brystsmerter er nok muskulært. Anonymkode: f22cf...a55 4
?mynonA Skrevet 30. juni 2021 #3 Skrevet 30. juni 2021 Enda en som angrer på å ha tatt vaksinen. En som ville gjøre det rette og ikke være egoistisk. Noen ganger må man være litt egoist. Jeg tar heller bivirkningene av "corona" (om jeg får det, som jo ikke er en selvfølge) enn noen bivirkninger jeg garantert får av en vaksine som er utviklet på rekordtid.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #4 Skrevet 30. juni 2021 ?mynonA skrev (1 time siden): Enda en som angrer på å ha tatt vaksinen. En som ville gjøre det rette og ikke være egoistisk. Noen ganger må man være litt egoist. Jeg tar heller bivirkningene av "corona" (om jeg får det, som jo ikke er en selvfølge) enn noen bivirkninger jeg garantert får av en vaksine som er utviklet på rekordtid. Hvor står det at jeg angrer på vaksinen? Jeg angrer selvfølgelig ikke, jeg bare lurte på om det var flere som hadde hatt samme opplevelse. Anonymkode: a35ee...d73 11
Honey Dew Skrevet 30. juni 2021 #5 Skrevet 30. juni 2021 ?mynonA skrev (1 time siden): Enda en som angrer på å ha tatt vaksinen. En som ville gjøre det rette og ikke være egoistisk. Noen ganger må man være litt egoist. Jeg tar heller bivirkningene av "corona" (om jeg får det, som jo ikke er en selvfølge) enn noen bivirkninger jeg garantert får av en vaksine som er utviklet på rekordtid. Du tenker tydeligvis ikke på andre mennesker. Du vil heller ha corona og ligge tilkoblet til respirator og gispe etter luft? Håper at du er klar over at du kan få stygge bivirkninger av corona, som aldri går bort. Vi vaksinerer oss for å være med å hjelpe til slik at smittetrykket blir mindre. Ja, vi som er vaksinerte kan fremdeles få covid, men vi får det i lettere grad. Hvis vi kommer til å smitte andre, vil disse også få lettere symptomer. I tillegg har vi disse som av diverse grunner ikke kan vaksineres. 6
Honey Dew Skrevet 30. juni 2021 #6 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvor står det at jeg angrer på vaksinen? Jeg angrer selvfølgelig ikke, jeg bare lurte på om det var flere som hadde hatt samme opplevelse. Anonymkode: a35ee...d73 Første natten etter vaksine 2, hadde jeg voldsomme smerter i armen der stikket ble satt. De smertene tok jeg toppen av ved hjelp av en paracett. Jeg hadde vondt i armen i noen dager, men det gikk over.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #7 Skrevet 30. juni 2021 ?mynonA skrev (1 time siden): Enda en som angrer på å ha tatt vaksinen. En som ville gjøre det rette og ikke være egoistisk. Noen ganger må man være litt egoist. Jeg tar heller bivirkningene av "corona" (om jeg får det, som jo ikke er en selvfølge) enn noen bivirkninger jeg garantert får av en vaksine som er utviklet på rekordtid. https://www.dagbladet.no/kjendis/tok-sitt-eget-liv-etter-corona-plager/73921726 Anonymkode: 11ab8...708 1
Elidaa Skrevet 30. juni 2021 #8 Skrevet 30. juni 2021 Honey Dew skrev (10 minutter siden): Du tenker tydeligvis ikke på andre mennesker. Du vil heller ha corona og ligge tilkoblet til respirator og gispe etter luft? Håper at du er klar over at du kan få stygge bivirkninger av corona, som aldri går bort. Vi vaksinerer oss for å være med å hjelpe til slik at smittetrykket blir mindre. Ja, vi som er vaksinerte kan fremdeles få covid, men vi får det i lettere grad. Hvis vi kommer til å smitte andre, vil disse også få lettere symptomer. I tillegg har vi disse som av diverse grunner ikke kan vaksineres. Hvor har du det fra at om vaksinerte smitter andre så får de smittede bare lette symptomer? Har du kilde? 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #9 Skrevet 30. juni 2021 Jeg hadde det en dag etterpå. Kjente det da jeg trakk inn pusten. Gikk over etter en dag. Man er ofte i høyalert for alle kroppslige skurringer etter å ha tatt en sånn vaksine. Vedvarer det og du er bekymret så kan du eventuelt kontakte lege. Skal vedde på at det går over raskt hos deg også Anonymkode: 17c71...506 3
Honey Dew Skrevet 30. juni 2021 #10 Skrevet 30. juni 2021 (endret) Elida88 skrev (33 minutter siden): Hvor har du det fra at om vaksinerte smitter andre så får de smittede bare lette symptomer? Har du kilde? De får lettere symptomer hvis de er vaksinerte. FHI og Helsenorge. Søk det opp selv. Endret 30. juni 2021 av Honey Dew 1
Elidaa Skrevet 30. juni 2021 #11 Skrevet 30. juni 2021 Honey Dew skrev (3 minutter siden): FHI og Helsenorge. Søk det opp selv. Finner ikke denne informasjonen jeg altså. Hvor står det, å når ble det publisert? 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #12 Skrevet 30. juni 2021 Honey Dew skrev (51 minutter siden): Du tenker tydeligvis ikke på andre mennesker. Du vil heller ha corona og ligge tilkoblet til respirator og gispe etter luft? Håper at du er klar over at du kan få stygge bivirkninger av corona, som aldri går bort. Vi vaksinerer oss for å være med å hjelpe til slik at smittetrykket blir mindre. Ja, vi som er vaksinerte kan fremdeles få covid, men vi får det i lettere grad. Hvis vi kommer til å smitte andre, vil disse også få lettere symptomer. I tillegg har vi disse som av diverse grunner ikke kan vaksineres. De færreste blir så syke av koronaviruset. Beklager om jeg ødelegger skremselspropagandaen din, men det du forespeiler her er noe som kun rammer minoriteten. Anonymkode: 85f11...ce8 4
Honey Dew Skrevet 30. juni 2021 #14 Skrevet 30. juni 2021 Elida88 skrev (4 minutter siden): Du endret innlegget ja.. @Honey Dew Nei, jeg gjorde det for å gjøre det klart hva jeg sa i den tidligere kommentaren, siden du ikke fikk det med deg.
Honey Dew Skrevet 30. juni 2021 #15 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): De færreste blir så syke av koronaviruset. Beklager om jeg ødelegger skremselspropagandaen din, men det du forespeiler her er noe som kun rammer minoriteten. Anonymkode: 85f11...ce8 Og minoriteten er ikke viktig?
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #16 Skrevet 30. juni 2021 Honey Dew skrev (3 minutter siden): Og minoriteten er ikke viktig? Det er ikke poenget. Du kan ikke fare rundt med løgner om at respirator er det mest plausible utfallet av en sykdom de færreste blir alvorlig syke av. Det er løgn og villfarende. Ukult 👎 Anonymkode: 85f11...ce8 4
?mynonA Skrevet 30. juni 2021 #18 Skrevet 30. juni 2021 (endret) Honey Dew skrev (1 time siden): Du tenker tydeligvis ikke på andre mennesker. Du vil heller ha corona og ligge tilkoblet til respirator og gispe etter luft? Håper at du er klar over at du kan få stygge bivirkninger av corona, som aldri går bort. Vi vaksinerer oss for å være med å hjelpe til slik at smittetrykket blir mindre. Ja, vi som er vaksinerte kan fremdeles få covid, men vi får det i lettere grad. Hvis vi kommer til å smitte andre, vil disse også få lettere symptomer. I tillegg har vi disse som av diverse grunner ikke kan vaksineres. Lar du deg hisse opp så lett? Min vaksineskepsis kommer av flere grunner. Jeg har dårlig immunforsvar av medisinske årsaker og tok influensavaksinen for noen år siden. Dagen derpå hadde jeg oppkast og jeg ble sengeliggende i en måned etterpå med alvorlige influensasymptomer. Det samme opplevde en nær bekjent av meg, nemlig å få sykdommen av vaksinen. Hen var ung og frisk, og ville mest sannsynlig fått et mildt forløp dersom hen hadde fått corona. Hen fikk alvorlige plager etter astra zenica ettersom hen jobbet i helsevesenet og ble prioritert tidlig. Hen sliter fortsatt i dag med plagene som ligner på symptomer på corona. Endret 30. juni 2021 av ?mynonA 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #19 Skrevet 1. juli 2021 Ser sånn ut hvis du sjekker vanlige bivirkninger. Jeg fikk vont i armen og ble kvalm. Anonymkode: bd3f6...ee4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #20 Skrevet 1. juli 2021 ?mynonA skrev (5 timer siden): Lar du deg hisse opp så lett? Min vaksineskepsis kommer av flere grunner. Jeg har dårlig immunforsvar av medisinske årsaker og tok influensavaksinen for noen år siden. Dagen derpå hadde jeg oppkast og jeg ble sengeliggende i en måned etterpå med alvorlige influensasymptomer. Det samme opplevde en nær bekjent av meg, nemlig å få sykdommen av vaksinen. Hen var ung og frisk, og ville mest sannsynlig fått et mildt forløp dersom hen hadde fått corona. Hen fikk alvorlige plager etter astra zenica ettersom hen jobbet i helsevesenet og ble prioritert tidlig. Hen sliter fortsatt i dag med plagene som ligner på symptomer på corona. Darwinisme i praksis da Anonymkode: eeda2...975
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå