Gjest Gjest Skrevet 13. september 2005 #1 Del Skrevet 13. september 2005 Meg og min mann har tenkt å flytte til Bergen, og i den forbindelse har vi tenkt å ta med oss seilbåten vår. Mannen min har nok å tenke på for tiden med jobbskifte og slike ting, så jeg tenkte at selv om det ikke er mitt område kunne jeg forsøke å finne ut litt forskjellig nyttig. Så er det noen her som har noen navn å gå etter når vi skal lete etter båtplass? Vi skal et par turer nå utover høsten for å lete etter hus og "sondere terrenget", så kanskje noen gode kjøreforklaringer på båtplasser kan gi oss muligheten til å snoke litt på alternativene der også! På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 13. september 2005 #2 Del Skrevet 13. september 2005 Spørs litt hvor dere skal bo. Bergen Seilforening, Hjellestad seilforening og Milde båtforening er i Bergen syd (Fana). Åsane seilforening (eller båforening) er i Bergen Nord (Åsane). Det var de jeg kom på i Bergen. Finnes nok flere Finnes flere båtforeninger utenfor Bergen også: Askøy seilforening, Os seiforening, er noe på Sotra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå