Prøver30 Skrevet 30. juni 2021 #1 Del Skrevet 30. juni 2021 Jeg er 3+4 gravid, hvis jeg faktisk er gravid da! Har ikke testet enda :) Denne PP synes jeg å kjenne en del tegn til graviditet, bla stikk i magen og litt øm korsrygg av og til. Dette skjer omtrent samme tid hver dag, fra kl 14 og litt utpå ettermiddagen. Er det andre som har opplevd at det kommer til samme tid hver dag, er det en greie? :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #2 Del Skrevet 30. juni 2021 Hvordan mener du at du er gravid hvis du ikke har testet deg? Jeg vet selv ikke resultatet av prøvingen denne måneden. Skal ha mensen på søndag. Jeg har enorme pupper med fremtredende blodårer som er veldig ømme, i tillegg kjenner jeg svak murring i magen som kommer og går i tillegg til vondt i korsryggen. Har også halsbrann. Jeg kunne lett trodd jeg var gravid men etter erfaring så er det dessverre ofte PMS. Hadde noe tilsvarende for noen måneder siden, at puppene ble alvorlig store og blodårene fremtredende, var nesten skråsikker jeg var gravid da men ingenting... Er derfor ikke noe særlig håpefull for denne måneden heller. Anonymkode: 77c32...3fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #3 Del Skrevet 30. juni 2021 Jeg er enig med deg over. Det er null nada forskjell på graviditet og pms. Dessverre. Jeg har vært skråsikker på positiv test så mange ganger at jeg nesten ikke gidder teste mer. Selv temp og puls er pms. Anonymkode: 5ecd4...111 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver30 Skrevet 30. juni 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 30. juni 2021 Takk for svar Jeg vet ikke om jeg er gravid eller ikke enda, derav «hvis» Dette er åttende PP for oss, og jeg har aldri kjent noe tidligere. Dette er første gangen jeg merker noe som helst, så jeg synes det er litt gøy å kjenne etter selv om jeg vet det kan være hva som helst. Får leve i håpet! Uansett lurte jeg mer på om det er vanlig å kjenne tegn på faste tidspunkt hver dag, når man faktisk er gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #5 Del Skrevet 30. juni 2021 Nja. Det eneste som var ca samme tid var kvalme som var verst om morgenen. Men det kom mye seinere, uke seks eller så. Spennende at ting føles annerledes såklart, men ville vært veldig forsiktig med å tolke det som graviditetstegn så tidlig, da det tar tid for egget å feste seg og i det hele tatt produsere nok hcg til at kroppen vet at den har blitt gravid! I det store og hele de samme hormonene (progesteron) som dominerer de to første ukene etter eggløsning, uavhengig av om man er gravid eller ikke, som også er hvorfor det er umulig å tolke tidlige "symptomer" stort sett. Men om du lurer på om det du kjenner skyldes graviditet er det bare å ta en test, forsåvidt. Om du har nok hcg i omløp til å gi graviditetssymptomer, har du nok til at det vil slå ut på (tidlig) graviditetstest også. Lykke til, uansett! 🙂 Anonymkode: f99ef...c4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver30 Skrevet 30. juni 2021 Forfatter #6 Del Skrevet 30. juni 2021 Takk for tips, greit å holde beina på jorden ja. Man blir jo litt fjasete i disse periodene før mensen, man tolker jo alt i beste mening og som et sikkert tegn Jeg tar en test i morgen tidlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ME97 Skrevet 1. juli 2021 #7 Del Skrevet 1. juli 2021 Prøver30 skrev (12 timer siden): Takk for tips, greit å holde beina på jorden ja. Man blir jo litt fjasete i disse periodene før mensen, man tolker jo alt i beste mening og som et sikkert tegn Jeg tar en test i morgen tidlig Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver30 Skrevet 1. juli 2021 Forfatter #8 Del Skrevet 1. juli 2021 ME97 skrev (42 minutter siden): Hvordan gikk det? Negativ i dag 😕 Tok en test i går kveld som hadde en svak, svak strek. Var nok en skyggestrek, men tar en ny test i morgen for sikkerhets skyld. Det er i det minste meldt fint vær i helgen, så det hjelper på humøret :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #9 Del Skrevet 2. juli 2021 Det eneste som har vært på ca. samme tid for meg er ømme bryster, for de har vært ømme døgnet rundt fra dag én. Anonymkode: dfd93...639 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå