AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #21 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet du hva du våkner av? Er det for varmt på soverommet, ligger du ubehagelig, må du tisse, er du tørst, er det lyder utenfra, har du mareritt osv. Er du lysvåken med en gang du våkner? Anonymkode: 2110f...834 Muligens litt for varmt ja, men kan det virkelig utgjøre en forskjell? Ingen andre årsaker. Kan derimot være at det kommer litt lys fra vinduet som våkner meg opp, men tviler egt. Er lysvåken når jeg våkner, selv etter 2t søvn. Anonymkode: 0cc7d...983
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #22 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Har du det helt mørkt på soverommet, forresten? Det er ikke lyset som vekker deg? Kan være, kommer noe lys gjennom vinduet. Det er ikke helt mørkt, men det er vel det ikke hos dere heller? Regner med det ikke er helt mørkt på rommet? Anonymkode: 0cc7d...983
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #23 Skrevet 30. juni 2021 OlsenHansen skrev (22 minutter siden): Når dette skjer med meg så er det fordi jeg hopper ut av den vanlige rytmen min. Kroppen er vant til å være våken til en viss tid. Har det skjedd noe for 8-9 dager siden? Ikke som jeg kommer på. Hvordan er det hos deg? Du våkner også? Og sliter med å sovne igjen? Anonymkode: 0cc7d...983
OlsenHansen Skrevet 30. juni 2021 #24 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke som jeg kommer på. Hvordan er det hos deg? Du våkner også? Og sliter med å sovne igjen? Anonymkode: 0cc7d...983 Typisk er du kommer hjem etter jobb, er kanskje litt sliten og legger deg på sofa. Sovner litt tidligere enn normalt, noe kroppen tydeligvis tolker som "en blund", så våkner du tolv, ett og får ikke sove igjen før langt ut på morgenen/formiddag. Andre tilfeller er at jeg har vært våken altfor lenge. Legger meg tidlig på morgenen. Da klarer ofte ikke kroppen sove seg gjennom dagen i 7-8 timer fordi den er så vant til å være våken. Dette høres kanskje ikke ut som deg, men er eksempler på hvordan søvnen kan påvirkes. Jeg vil lett etter noe som er endret i livet ditt. Hendelser, tanker, hva som helst.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #25 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 30.6.2021 den 23.03): . Har sovet i over 20 år, hvor jeg har vært på PCen før innsoving og sovnet som en stein. Det kan jeg også til vanlig men når man sliter med søvn så må man være bøye på det. Noe annet blir for dumt. Anonymkode: 7638e...e62
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå