Gå til innhold

Forskjell på mensmurringer før mens og før man vet om graviditet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det forskjell på disse? 
Kjenner svak murring, litt oppblåst og kjennes ut som mensen kommer. Er det da helt sikkert mens som er på vei eller kjenner det likt ut med graviditet?

Anonymkode: 3bbec...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

For meg kjentes det helt likt ut. Forskjellen hos meg var at de ømme brystene ikke ble mindre ømme, som det pleier å bli så fort mensen kommer. Men heller så ble de faktisk ømmere, som jeg ikke trodde var mulig.

Anonymkode: ba121...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjent forskjell i mine tidlige graviditeter vs. mensen. Samme murringer og stikk. Vært helt sikker på at mensen skulle komme alle ganger jeg har blitt gravid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Likt her også. Jeg testet ikke på IKM (hadde ikke test liggende) og det gikk enda noen dager før jeg testet. Murringene fortsatte og brystene ble mer ømme. Så symptomene var sterkere uken etter IKM enn like før. 

Anonymkode: 990dc...d2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kjentes helt likt her også. Hos meg forsvant faktisk også ømheten i brystene slik den pleier dagen før mensen kommer. Utover at mensen ikke kom som normalt, merket jeg ikke noe til svangerskapene før jeg ble veldig kvalm i uke 6.

Anonymkode: decc4...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg synes tidlig gravid smerter er annerledes enn mensensmerter, men dette er nok veldig individuelt. For meg kjentes tidlig gravidsmerter ut som hold/stramming i livmor/mage, mens menssmerter for meg er mer verkende og både i rygg og mage. Men tror som sagt dette er helt individuelt. Jeg har vært gravid to ganger og tenkte begge gangene at det var noe annet enn mensen som var på ferde. 🙂

Anonymkode: 18b1e...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjennes helt likt ut for meg også. Forskjellen er at jeg vanligvis ikke pleier ha så mye menssmerter, kun på den værste blødningsdagen. Nå som jeg ble gravid begynte jeg å få menssmerter allerede 1dpo, og det holder på enda en måned senere😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...