Gå til innhold

Tone Damli😊

Gjest BigBear

Anbefalte innlegg

Anim92 skrev (10 timer siden):

Hæ? Dette er det dummeste argumentet jeg noen gang har sett på KG, tror jeg. Fordi man er tynn skal man ikke kunne reklamere for mat eller kjøkkenutstyr? Hallo? Hvor langt ut på jordet står du?  😅 Forklar meg gjerne logikken her.

Fordi vi vet hun spiser minimalt. Og jeg er lei av kjendiser som reklamerer for tull og tøys. Vi har nok dill dall her i livet. Hun tjener penger på det. Syng heller. Det er artist hun er, ikke influencer.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Xstrella skrev (27 minutter siden):

Fordi vi vet hun spiser minimalt. Og jeg er lei av kjendiser som reklamerer for tull og tøys. Vi har nok dill dall her i livet. Hun tjener penger på det. Syng heller. Det er artist hun er, ikke influencer.

Og hvordan vet du dette? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (32 minutter siden):

Hun har nok vært influenser i mange flere år enn artist og har livnært seg på det i en «evighet». Som artist var hun mest i vinden i idolperioden og en stund etter det. Stemmen er ikke så allsidig og hun gjorde seg best i sjanger som feks Bliss. Hun har ikke fått de beste skussmål akkurat angående utgitte låter etter det. Men at hun har en kvikk og vakker utstråling  (og også er slank) er det ingen tvil om.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (På 17.1.2023 den 22.10):

Modereres denne tråden strengere enn i feks CBE-tråden, tro?  

Å forstå seg på modereringsnormene i rampelys er helt umulig. «Takhøyden» i de ulike trådene er mildt sagt ulik. Det er tydelig at trynefaktor er et av modereringsmomentene.

Enkelte kjente fjes er det tydeligvis greit å skrive nesten hva som helst om, så lenge man later som det er kritikk av bedrift og ikke person (noe det ofte ikke er, da kritikken gjerne går på kroppsfasong, klesstil eller «fakter» den enkelte har), mens andre tråder igjen har svært lav toleranse for diskusjon av person og det moderatorene ofte kaller «spekulasjoner og ryktespredning». Hent håpløst hele greia.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (16 timer siden):

Blir så dumt å reklamere for mat, air fryere, smoothie osv når det ikke ser ut som damen spiser. Mye fasadebilder i livet hennes. Lei av alle samtlige kjendiser som reklamerer for ræl.

Tenker mer at det er for dumt at man blir ansett som egnet til å reklamere for noe bare fordi at man er kjendis, jeg. Nå kan jeg bare snakke for meg selv, med at Tone reklamerer for treningsartikler, kjøkkenutstyr eller hva som helst annet som hun hverken har kompetanse eller lidenskap for, får meg ikke til å ville kjøpe produktet. Hun har null kred på de områdene.

Dette gjelder for så vidt alle kjendiser. Hadde ikke tatt en anbefaling for sminke seriøst om den kom fra funkygine heller. Men dersom hun for eksempel anbefaler noe treningsrettet, så har hun åpenbart faglig tyngde og en genuin interesse for faget som gjør at jeg hører på henne. 

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
On 9/11/2022 at 8:42 PM, Tough cookie said:

Hun har blitt skremmende tynn i lår og legger, men hun har muskler i overarmene så trener gjør hun og det har hun vel alltid gjort, spist sunt og ikke for mye.

Mange blir jo tynne etter amming, og hun har vel høy forbrenning.

Jeg så anorektisk ut etter svangerskap /amming og de første årene etter, selv om jeg spiste godt.

Jeg synes ikke hun ser sliten og dradd ut.

Hun har aldri ammet da.. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 4 uker senere...
On 2/9/2023 at 10:56 AM, Tough cookie said:

Hvordan vet du det?

Hun har sagt det i intervju.  Ga seg etter et par uker. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.seher.no/kjendis/sluttet-a-amme---en-stor-belastning/73205727#:~:text=Ammer sønnen (2)%3A - Modig,etter pupp»%2C fortsetter hun.&text=For eit par veker sidan slutta eg å amme.

Kjapt googlesøk er alt som skal til. For å kunne slutte å amme, må man i utgangspunktet ha ammet 

Endret av Lill3My
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Hvorfor vil ikke samboeren hennes gifte seg med henne? Hun har hintet flere ganger at han må fri 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

annelis skrev (56 minutter siden):

Hvorfor vil ikke samboeren hennes gifte seg med henne? Hun har hintet flere ganger at han må fri 

Ikke alle som vil gifte seg. Jeg vil ikke gifte meg ihvertfall😁 😄

Endret av Korsihalsen
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Korsihalsen said:

Ikke alle som vil gifte seg. Jeg vil ikke gifte meg ihvertfall😁 😄

Men hu vil, og det virker som om samboeren ikke vil. Det du vil eller ikke er ikke relevant her. 
det jeg lurer på er hvorfor han ikke frir siden hun spør om dette i flere år nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily Of the Valley
annelis skrev (19 minutter siden):

Men hu vil, og det virker som om samboeren ikke vil. Det du vil eller ikke er ikke relevant her. 

Hun sier i samme slengen at hun spøker litt, så jeg ville ikke tatt det der spesielt seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke hun drømmedama? De har to barn også. Hun skulle jo gifte seg med Axel Hennie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

annelis skrev (5 timer siden):

Hvis dette er viktig for henne - Hvorfor går hun da og venter på at han skal fri? Hun kan da ta initiativet selv? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Annonse
Xstrella skrev (7 timer siden):

Frontpartiet har økt betraktelig der ser man. 

Ja, når man lever av å vise seg fram, legges slikt merke til. 

Endret av cerruti
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (3 timer siden):

Frontpartiet har økt betraktelig der ser man. 

Tror ikke hun har tatt silikon

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Tough cookie said:

Tror ikke hun har tatt silikon

Måtte inn og sjekke, og de puppene var da absolutt ikke så påtrengende som det kunne virke som, syns de så helt naturlige ut.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå denne dama med sine pupper og sin egen unike kropp få være i fred. Blir oppriktig oppgitt og nesten litt skremt av hva folk får seg til å skrive (og i det hele tatt å legge merke til og å tenke...!)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...