Gå til innhold

Tone Damli😊

Gjest BigBear

Anbefalte innlegg

Mekkapekka skrev (22 minutter siden):

Forholdet med Aksel Hennie var vel av type åpent forhold etter hva ryktene sa. 

Hvis de var enige om det,  så er vel ikke det et problem for noen andre? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tirben skrev (2 minutter siden):

Hvis de var enige om det,  så er vel ikke det et problem for noen andre? 

Nei? Men hvis den ene blir mer ivrig enn den som er «avtalt» så er det fare for kjip stemning…

Åpne forhold er ikke akkurat uvanlig i dag. Krever likevel spilleregler. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun synger som ei kråke, men liker podcasten om råning godt 😍 Koselig og jovial dialekt, som til tross for mange år i Oslo holder ganske bra på sognemålet sitt :nikke:

Endret av Tradegy
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er sånn typisk tråd som gir deltakere her stempel som KG-kjerring. At ei jente i 20-årene som plutselig blir superkjendis og flytter til storbyen får behov for å sjekke markedet litt er vel ingenting å kritisere? Det er så kvinnefiendtlig som man kan få det. Jeg har ikke ord på hvor skuffende det er å lese sånt i 2024. 
Botox i midten/slutten av 30-årene er heller ikke uvanlig. I kretsene mine(meg inkludert) som helt vanlige småbarnsmødre i en stor by i Norge er dette mer vanlig enn uvanlig. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Noen som vet om Tone enda er snusfri? Hun gikk så hardt ut i høst og sa hun hadde sluttet, og oppdaterte flitting om prosessen den første måneden.. husker hun begynte å slite etter 30 dager og så har vi ikke hørt ett ord siden. 

Bare jeg som føler hun har begynt igjen? Hun svarer aldri på spørsmål om snus når hu har «still meg et spørsmål» på snap. 

😅

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superkattene skrev (19 minutter siden):

Noen som vet om Tone enda er snusfri? Hun gikk så hardt ut i høst og sa hun hadde sluttet, og oppdaterte flitting om prosessen den første måneden.. husker hun begynte å slite etter 30 dager og så har vi ikke hørt ett ord siden. 

Bare jeg som føler hun har begynt igjen? Hun svarer aldri på spørsmål om snus når hu har «still meg et spørsmål» på snap. 

😅

Sweet lord… 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Superkattene skrev (3 timer siden):

😅

Nei, men jeg har lurt på det samme! Synes jeg har sett tendenser til snusleppe noen ganger.. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Endret av Margit777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rev. Revenge skrev (På 14.7.2024 den 14.34):

Det er vel en godt kjent hemmelighet i Oslo-kretser at Tone langt fra har vært et dydig gudsord fra landet etter Idol.

Alle har hørt det kallenavnet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...